Adrenalina1 Skrevet 9 timer siden #41 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Julaften er til for barna, og er gjerne er dag med mye stress. Hvis han er trøtt og ikke ser grunn til å være oppe etter barna har lagt seg, så får han bare legge seg da? Kjekt å være ordentlig uthvilt etter en slik dag. Da kan jo du ha litt alenetid med julefilm, eller gå å legge deg du og. Anonymkode: 0b9aa...0b7 Nei. Julaften er ikke til bare for barna. Julaften er til for alle. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #42 Del Skrevet 9 timer siden Legg deg FØR han. Anonymkode: cc77f...a62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #43 Del Skrevet 9 timer siden Jeg står opp tidlig og begynner med ribba. Måltidet på julaften er fett og tungt. Så er det stressede barn og mye forventninger. At man blir sliten og trøtt er vel ikke så rart? Spørsmålet er vel om han er en god mann og far før 21? Anonymkode: 6720d...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #44 Del Skrevet 9 timer siden La han gå å legge seg da. Kos deg du! Sett på en julefilm, dra fram litt potetgull og popkorn, og kanskje noe godt i glasset... Anonymkode: fedc4...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #45 Del Skrevet 9 timer siden Adrenalina1 skrev (9 minutter siden): Nei. Julaften er ikke til bare for barna. Julaften er til for alle. 100%! Anonymkode: 9b6b2...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #46 Del Skrevet 8 timer siden Altså. Våre unger sover så dårlig og våkner så tidlig at jeg legger meg glatt klokken 21 alle dager. Er eneste måten å ikke føle med som en zombie på. Anonymkode: 71ef9...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #47 Del Skrevet 8 timer siden Noe som er vesentlig her; han sier at det ikke er vits i å sitte oppe. Pleier han generelt å ikke ville være med deg? Eller er det folkene på juleselskapet han ikke liker? Er han generelt asosial? Blir han sliten av mye folk? Har denne oppførselen plutselig oppstått, eller har han gjort lignende før? Anonymkode: 62149...cbc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #48 Del Skrevet 8 timer siden Er det ikke litt rart at han har bestemt seg for å legge seg eller gjør han dette hver kveld? Anonymkode: fd9f0...1a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #49 Del Skrevet 8 timer siden Dojakitty skrev (1 time siden): Holder jeg med han i…. Kanskje han ikke vil på julebesøk? Kanskje han føler seg overkjørt og ikke ønsker å være oppe med besøket? Så da hevner han seg med å legge seg klokka ni? Voksent... Anonymkode: ea40a...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6 timer siden #50 Del Skrevet 6 timer siden Spørsmålet er hvordan har dere de andre 353 dager i året? Har dere voksen tid da? Etter barna har lagt seg? Eller er det bare julaften han vil legge seg tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5 timer siden #51 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Dette med avvikende døgnrytme kan ha noe med behov for alenetid å gjøre i en bråkete husholdning. A-mennesker kan nyte alenetid om morgene og b-mennesker om natta. For noen så trumfer av og til alenetid voksentid sammen. Endret 5 timer siden av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #52 Del Skrevet 5 timer siden Hvem er de andre i selskapet? Er det noen han ikke kommer over ens med? Anonymkode: 31743...d99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #53 Del Skrevet 52 minutter siden Jeg har også lagt meg rundt kl 21 de tre siste årene på julaften. Da er jeg utslitt av å ha stått på pinne for å innfri på alle områder hele dagen. Eneste jeg har lyst til da er å finne senga og få være for meg selv. Kall meg gjerne kjedelig. Anonymkode: 7a968...eb4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #54 Del Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har også lagt meg rundt kl 21 de tre siste årene på julaften. Da er jeg utslitt av å ha stått på pinne for å innfri på alle områder hele dagen. Eneste jeg har lyst til da er å finne senga og få være for meg selv. Kall meg gjerne kjedelig. Anonymkode: 7a968...eb4 Det skjønner jeg godt, men får du ikke hjelp fra mannen din? Og har du bestemt deg for dette på forhånd? Kan jo være du en julaften er litt mer uthvilt og ønsker å ha en times tid med mannen? Anonymkode: fd9f0...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #55 Del Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det skjønner jeg godt, men får du ikke hjelp fra mannen din? Og har du bestemt deg for dette på forhånd? Kan jo være du en julaften er litt mer uthvilt og ønsker å ha en times tid med mannen? Anonymkode: fd9f0...1a5 Han har nok intensjoner om å hjelpe, men faller fort i prat med gjester og sånn går no dagan. Jeg orker ikke noen kamp på julaften, så etter lang erfaring stoler jeg bare på meg når det gjelder å sy sammen julaften til det beste for alle. Jeg vil tro at dersom jeg hadde mindre på mine skuldre ville jeg nok prioritert å sitte oppe utover kvelden. Anonymkode: 7a968...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå