Gå til innhold

Utdrikkingslag - koselige aktiviteter


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Gjest Alkaline

Noe som kan være litt morsomt er å leie inn en fotograf som tar bilder av bruden til en litt frekk( men ikke for frekk) og sjarmerende kalender til brudgommen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så nettopp noe morsomt på tv, sikkert både harry og barnslig, men jeg syns det var morsomt. Brudekjoledesigning ved hjelp av toalettpapir. Husker i barneselskap da jeg var liten hadde vi konkurranser om å pakke hverandre fortest mulig inn i dopapir, dette er litt samme prinsippet, bare at du lager en brudekjole på lagkameraten din :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg som brud har eg fått spørsmål fra forlover om dette.

Eg vil gjerne få en skikkelig overaskelse, men det er en ting eg virkelig vil ha.....en ordentlig STRIPPER! Kanskje litt amerikanskt, men kor ellers får man sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båttur på Oslofjorden er helt fantastisk hvis det er på sommeren, bade, kjøre tube, drikke og kose seg i båten. Hvis været er bra blir det helt knall! Da er du avhengig av at noen har en båt, eventuell betale for en i noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladesmaking er suverent!!

Og bor man i nærheten av Oslo så har de keramikkmaling på Glaced & Amused.. Alle maler på en ting hver, en kopp, en skål, en tallerken eller liknende, samtidig som man skravler og blir litt kjent. Resultatene får bruden med seg som et minne fra dagen og alle venninnene, og har i tillegg fått nytt stentøy med personlig vri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest
Sjokoladesmaking er suverent!!

Og bor man i nærheten av Oslo så har de keramikkmaling på Glaced & Amused.. Alle maler på en ting hver, en kopp, en skål, en tallerken eller liknende, samtidig som man skravler og blir litt kjent. Resultatene får bruden med seg som et minne fra dagen og alle venninnene, og har i tillegg fått nytt stentøy med personlig vri :)

aner du hva denne keramikkmalingen kostet? har lyst til å gjøre dette i et utdrikkingslag jeg snart skal arrangere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aner du hva denne keramikkmalingen kostet? har lyst til å gjøre dette i et utdrikkingslag jeg snart skal arrangere :)

Hun som drev stedet sa at minstepris pr . person var 200 kr.. Man velger selv hva man vil male, men at det i gjennomsnitt skal koste minst 200 kr. pr. pers.

Dette utgår fra mine planer siden det blir mye penger, men da jeg vurderte det så tenkte jeg å samle inn 200 kr. fra hver person på forhånd (pluss for utgifter for resten av dagen) og så be hver enkelt om å betale det som eventuelt ble over hvis de valgte et dyrere produkt.

Tror dette kan slå godt av i et slikt lag, folk kan bli litt kjent samtidig som at alle gir bruden et minne for livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Kaptein Røisland
Jeg skal arrangere utdrikkingslag (ikke utDRITingslag) og har opplegget noe klart, men trenger noen flere "aktiviteter" i løpet av dagen/kvelden. Har allerede tenkt på å intervjue brudgommen på forhånd og sjekke om bruden svarer det samme.. Har dere noen tilsvarende eller andre aktiviteter vi kan gjøre?

www.riboslo.no er en super løsning.

RIB passer perfekt for alle utdrikningslag - både jenter og gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladesmaking er suverent!!

Og bor man i nærheten av Oslo så har de keramikkmaling på Glaced & Amused.. Alle maler på en ting hver, en kopp, en skål, en tallerken eller liknende, samtidig som man skravler og blir litt kjent. Resultatene får bruden med seg som et minne fra dagen og alle venninnene, og har i tillegg fått nytt stentøy med personlig vri :)

En annen vri på keramikkmaling som jeg har vært med på: forloverene hadde kjøpt inn et enkelt hvitt service(fra IKEA el noe) og keramikkmaling (fra hobbybutikk) og så malte vi slik at bruden fikk en kjmepekult personlig service (f.eks til å bruke på picknic). Hun ble kjempeglad og vi hadde det gøy (bruden var selv med på malinga..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest

Jeg har vært i to utdrikningslag (jeg arrangerte det ene) og skal i ett nå snart. Alle har kostet 700-750 kr, men da er mat og drikke (ikke alkoholfor kvelden) inkl for hele dagen.

Koslige og morsomme ting som har blitt gjort er:

-Ta bilde av hele utdrikningslaget hos fotograf, og deretter ta noen fine bilder av hun som skulle drikkes ut etterpå som hun kan ha for senere (evt. ramme inn som morgengave).

- Synge inn en sang i studio med alle venninnene som korer

- Oslo Gladiator (vi ble delt inn i lag, kjempemorsomt!)

- Avslapning med champagne og oppskåret frukt hvor alle jentene var samlet i basseng/boblebad/badstue, og bruden fikk også spa-behandling

- Reise til glassblåser hvor alle jentene lager en perle hver som settes sammen til et smykke til hun som drikkes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nilla_*
En annen vri på keramikkmaling som jeg har vært med på: forloverene hadde kjøpt inn et enkelt hvitt service(fra IKEA el noe) og keramikkmaling (fra hobbybutikk) og så malte vi slik at bruden fikk en kjmepekult personlig service (f.eks til å bruke på picknic). Hun ble kjempeglad og vi hadde det gøy (bruden var selv med på malinga..).

Booooring!

Husk på å se an hvem bruda/vennene er.. Hadde min forlover kommet med dette.. Oh.. :sukk:

Reker på aker brygge, båttur og middag derimot, mm.. fantastisk! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
oslo streetdance studiojeg var i utdrikningslag til min gode venninnne på oslo streetdance studio i våres og det var helt fantastisk! vi kom dit i 12 tiden på en lørdag morgen etter å ha kidnappet bruden og kom rett inn ii lady gaga himmel( bruden er fan;).. hun fikk personlig styling og så bar det rett inn i en heit dansetime for hele gjengen. vi lærte en koreografi og ble deretter filmet i en time eller så. det var helt utrolig gøy! bruden tok helt av og virkelig dansa seg inn i rollen som lady gaga, og resultatet ble virkelig bra! vi viste videoen i bryllupet og loatteren satt løst hos hele familien... virkelig et sted å anbefale, jentene der oppe var helt utrolige. ikke ble det så dyrt heller da vi alle spleisa. bare et lite tips;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...