AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Hva spiser/spiste deres baby fra rundt 8 mnd alder? Her har han spist 2 måltider fast føde hver dag, et grøtmåltid og middag. Har økt til 3 måltider nå, men hva skal det tredje måltidet være? Sliter litt med å spise brød enda, det kladder seg i ganen. Så langt har han fått banan/avokadomos, mos av gulerot og søtpotet, mos av eple og pære med grøtpulver i, bananlapper eller eggerøre. En av delene, ikke alt i samme måltid. Hva gir dere? Anonymkode: a9227...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Det er fint å øve på mange forskjellige smaker, dampet brokkoli og blomkål for eksempel. Fiskekaker eller kokt fisk har og greie teksturer å spise. Vi prøvde ofte å gi litt fra vår egen middag, passet på å salte lite. Selv om mye spyttes ut, er det bra trening med tekstur og smak. Egg er jo veldig næringsrikt, så det brukte vi en del av. Jeg finhakket grønnsaker som jeg stekte sammen med egget, for eksempel paprika, sukkererter, squash. Vi syntes det gikk bedre å gi brød da vi kjøpte et hardere et, som ikke satt seg fast i ganen så lett. Bruker langtidshevet speltbrød fra kiwi. Men generelt får nok babyer mer enn nok korn, så det er nok viktigere å gi andre råvarer. Jeg har også laget karbonader uten salt og med grønnsaker i, som jeg har i fryseren. Mange muligheter 😊 Anonymkode: 1c844...734 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Fiskekaker husker jeg min likte godt Vi kjøpte også brød som var litt tørrere så det ikke klumpet seg. Surdeigsbrød osv kunne hun ikke spise. Så skar jeg i små biter med mye leverpostei på. Anonymkode: 1276a...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå