AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg og kona krangla i dag. Det gikk litt over styr med roping og dårlig kommunikasjon og det endte med at hun gikk inn på do og låste seg inne. Jeg ba henne slutte å tulle og låse opp, men hun gjentok bare at hun ville være i fred. Jeg sa mange ganger at hun skulle låse opp før jeg til slutt gikk da hun ikke svarte mer. Jeg banket på etter en stund og sa at jeg ikke orket å være i dette huset, og gikk ut i boden. Hun svarte ikke. Da jeg kom inn noen timer senere var hun fortsatt på badet. Jeg prøvde å banke på uten svar, ba henne låse opp uten svar. Da låste jeg meg inn. Da lå hun sammenkrøllet på gulvet og pustet lavt , men veldig fort. Det luktet som hun hadde kastet opp og hun skalv som hun frøs. Dette selv om det er varmt på badet. Jeg prøvde å snakke til henne, men det var som om hun ikke var tilstede. Hun svarte heller ikke. Jeg bar henne til slutt inn på rommer. Da jeg sjekket inn til henne nå sov hun. Noen som vet hva i all verden som skjedde ? Vi har vært sammen i 10 år og jeg har aldri sett henne sånn.. Ts. Anonymkode: 621c5...f2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Å du har ikke ringt ambulanse/legevakt fordi?? Anonymkode: c1479...587 7 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Har vel hatt et angstanfall Anonymkode: 9746c...7c8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Ting ambulanse din fjott! Anonymkode: e0ca9...4b2 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og kona krangla i dag. Det gikk litt over styr med roping og dårlig kommunikasjon og det endte med at hun gikk inn på do og låste seg inne. Jeg ba henne slutte å tulle og låse opp, men hun gjentok bare at hun ville være i fred. Jeg sa mange ganger at hun skulle låse opp før jeg til slutt gikk da hun ikke svarte mer. Jeg banket på etter en stund og sa at jeg ikke orket å være i dette huset, og gikk ut i boden. Hun svarte ikke. Da jeg kom inn noen timer senere var hun fortsatt på badet. Jeg prøvde å banke på uten svar, ba henne låse opp uten svar. Da låste jeg meg inn. Da lå hun sammenkrøllet på gulvet og pustet lavt , men veldig fort. Det luktet som hun hadde kastet opp og hun skalv som hun frøs. Dette selv om det er varmt på badet. Jeg prøvde å snakke til henne, men det var som om hun ikke var tilstede. Hun svarte heller ikke. Jeg bar henne til slutt inn på rommer. Da jeg sjekket inn til henne nå sov hun. Noen som vet hva i all verden som skjedde ? Vi har vært sammen i 10 år og jeg har aldri sett henne sånn.. Ts. Anonymkode: 621c5...f2f Hva var årsaken til at dere krangla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å du har ikke ringt ambulanse/legevakt fordi?? Anonymkode: c1479...587 Sikkert fordi han vet at da vil han bli arrestert for vold i nære relasjoner. Anonymkode: 5e7ea...d95 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vel hatt et angstanfall Anonymkode: 9746c...7c8 Det kan være.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og kona krangla i dag. Det gikk litt over styr med roping og dårlig kommunikasjon og det endte med at hun gikk inn på do og låste seg inne. Jeg ba henne slutte å tulle og låse opp, men hun gjentok bare at hun ville være i fred. Jeg sa mange ganger at hun skulle låse opp før jeg til slutt gikk da hun ikke svarte mer. Jeg banket på etter en stund og sa at jeg ikke orket å være i dette huset, og gikk ut i boden. Hun svarte ikke. Da jeg kom inn noen timer senere var hun fortsatt på badet. Jeg prøvde å banke på uten svar, ba henne låse opp uten svar. Da låste jeg meg inn. Da lå hun sammenkrøllet på gulvet og pustet lavt , men veldig fort. Det luktet som hun hadde kastet opp og hun skalv som hun frøs. Dette selv om det er varmt på badet. Jeg prøvde å snakke til henne, men det var som om hun ikke var tilstede. Hun svarte heller ikke. Jeg bar henne til slutt inn på rommer. Da jeg sjekket inn til henne nå sov hun. Noen som vet hva i all verden som skjedde ? Vi har vært sammen i 10 år og jeg har aldri sett henne sånn.. Ts. Anonymkode: 621c5...f2f Alt fra hjerneslag til angstanfall, det her kan være alt mulig. Får du ikke kontakt med en person ringer du helse asp! Anonymkode: e0ca9...4b2 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Har hun tatt overdose piller? Ville ringt lege! Anonymkode: 9309f...af4 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Ville ringt ambulanse. Ikke utelukk andre årsaker bare fordi dere har kranglet. Til senere får du forsøke å finne ut av om hun kan ha traumer som påvirker henne. F.eks. opplevd krangel, vold osv som barn eller i tidligere forhold. Truet du henne på noe vis? Flytte fra? Økonomi? Fysisk tilnærming? Noe som kan ha påvirket henne veldig? Anonymkode: e488e...8a1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert fordi han vet at da vil han bli arrestert for vold i nære relasjoner. Anonymkode: 5e7ea...d95 Er det vold å krangle? Høylytt roping og sinne er ikke bra om det var tilfellet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Hun var bed bevissthet, ser det kan tolkes slik. Var bare at hun ikke svarte , og pustet fort. Hun så på meg, og jeg så hun var tilstede i blikket. Ts Anonymkode: 621c5...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Panikk angst fordi det er emosjonellt tøft stå i krangel i nær relasjon, eller hun kan ha tatt overdose medikamenter, det kan være noe fysisk og.. Du bør gå inn sjekke på henne! Anonymkode: ea4aa...9c2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Uansett foranledning ville jeg tatt en telefon til legevakten for å høre hva de tenker. Anonymkode: ceefc...104 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Hva slags krangler har dere egentlig? Anonymkode: 333bc...c4a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun var bed bevissthet, ser det kan tolkes slik. Var bare at hun ikke svarte , og pustet fort. Hun så på meg, og jeg så hun var tilstede i blikket. Ts Anonymkode: 621c5...f2f Du ser jo ikke om det kan være noe alvorlig. Vekk henne, og si du ringer 113 om hun ikke svarer deg og forsikrer deg om at hun ikke trenger legetilsyn. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Høres ikke helt stabil ut, ville ringt lege jeg, er ikke normalt å reagere slik ved en vanlig krangel. Anonymkode: b7d83...5ae 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville ringt ambulanse. Ikke utelukk andre årsaker bare fordi dere har kranglet. Til senere får du forsøke å finne ut av om hun kan ha traumer som påvirker henne. F.eks. opplevd krangel, vold osv som barn eller i tidligere forhold. Truet du henne på noe vis? Flytte fra? Økonomi? Fysisk tilnærming? Noe som kan ha påvirket henne veldig? Anonymkode: e488e...8a1 Nei, jeg truet ikke. Var bare sint og ropte. Da løp hun bare vekk. Ts Anonymkode: 621c5...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Du går inn til henne og sier at hun må fortelle hvordan det går, ellers må du ringe 113. Kan være angst, mest sannsynlig. Men kan også være drypp eller epilepsianfall Anonymkode: 4d001...a32 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Herregud mann, ring 113 nå! Anonymkode: 4b906...9d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå