AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Ved utsjekking med vipps på nett, kan man velge om man bruker debet eller kredittkort for hver gang? Hvordan funker det når man har to kort knyttet til vipps og ikke vil bruke mastercard hver gang man handler på nett med vipps? Anonymkode: aeb65...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ved utsjekking med vipps på nett, kan man velge om man bruker debet eller kredittkort for hver gang? Hvordan funker det når man har to kort knyttet til vipps og ikke vil bruke mastercard hver gang man handler på nett med vipps? Anonymkode: aeb65...ef8 Du blir jo viderekoblet til Vipps for å godkjenne betalingen og da velger du selv hvilket kort du ønsker å betale med. Anonymkode: 4c2ff...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Du kan velge for hver gang, ja. Anonymkode: 3a487...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du blir jo viderekoblet til Vipps for å godkjenne betalingen og da velger du selv hvilket kort du ønsker å betale med. Anonymkode: 4c2ff...60e Nå så blir jeg sendt til vipps og bare bruker fingeravtrykk også er det godkjent. Må ikke trykke på noe mer eller velge noe som helst. En sjelden gang så må jeg godkjenne info nettbutikken trenger (adresse). Har bare et kort og konto knyttet til vipps. Så var usikker på om de velger et kort tilfeldig eller jeg kan velge gang for gang. Bra jeg kan velge selv. Takk for svar. -ts Anonymkode: aeb65...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ved utsjekking med vipps på nett, kan man velge om man bruker debet eller kredittkort for hver gang? Hvordan funker det når man har to kort knyttet til vipps og ikke vil bruke mastercard hver gang man handler på nett med vipps? Anonymkode: aeb65...ef8 Du velger på vipps. Når du har trykket inn telefonnummeret du bruker på vipps, så åpner du vipps, og da kan du velge hvilket kort du vil betale med. Mulig det og ligger en innstilling i Vipps på foretrukket kort. Jeg får opp kredittkortet når jeg åpner Vipps, men betaler jeg noe for kjøp på Finn, så kommer kontoen jeg har knyttet til Vipps opp. Jeg er født skeptisk, så jeg legger ikke noen av debetkortene mine inn i Vipps. Jeg har en egen konto uten kort, så er lagt inn i Vipps. Den står det lite penger på. Skal jeg kjøpe noe større og ikke bruke kredittkortet, så overfører jeg til Vipps kontoen. Prøv deg frem, og se på innstillingene du har i Vipps. Anonymkode: 3654d...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nå så blir jeg sendt til vipps og bare bruker fingeravtrykk også er det godkjent. Må ikke trykke på noe mer eller velge noe som helst. En sjelden gang så må jeg godkjenne info nettbutikken trenger (adresse). Har bare et kort og konto knyttet til vipps. Så var usikker på om de velger et kort tilfeldig eller jeg kan velge gang for gang. Bra jeg kan velge selv. Takk for svar. -ts Anonymkode: aeb65...ef8 Når du bruker fingeravtrykk til å åpne telefonen/Vipps med, så fjerner du fingeren straks du ser at vipps begynner å åpne seg. Du skal måtte trykke på betale for å betale, men hold de/den fingeren unna spm du åpner telefonen med/godkjenner med, inntil du ser systemet og blir trygg på det. Da er du safe. Anonymkode: 3654d...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå