AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hvor ofte treffes dere og hva har du liggende av klær og toalettsaker hos kjæresten ? Anonymkode: cad2b...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Det er varierende hvor ofte vi treffes, fra å bo sammen i tre måneder i strekk, til å treffes en gang i måneden. Men sånn ca annen hver helg og når jeg jobber overtid på jobben ca to ganger i uken + alle ferier, men igjen det er varierende. I høst har jeg sovet hos han 4 dager i uken for å få timeplanen til å gå opp med studier og jobb (pga jobben er 3 min unna han, en time fra meg). Av hygiene artikler: tannkost, tannkrem, bind, hårbørste, mascara, hårføner, sminkefjerner, barberhøvel, barberkrem og kost, shampo, bodylotion, fotkrem, hårkur, hårstrikk, 2 neglelakker, neglefil, (glemte deo, selvfølgelig har jeg deo hos han) og hårmousse Av klær: 7 par sokker, 7 undertøyssett, 1 par tøffler, 3 bukser, 3 gensere, 2 loungesett, 4 tskjorter, et par høye fjellstøvler, en vindjakke, regnsett. 4 sett med ullundertøy. En tykk ullgenser. 2 kjoler og 2 skjørt, en bluse, 2 strømpebukser Endret 4 timer siden av skreppamedleppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Tannbørste,rens til ansiktet ligger hos han. Ellers tar jeg med det jeg trenger. Anonymkode: 50484...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Tannbørste, deo, mascara, medisiner, et truseinnlegg i reserve. Resten tas med. Han besøker meg flere ganger i uka da jeg har barn og ikke kommer fra. Jeg besøker han og sover over ca en natt i måneden, men de tingene der er ting jeg bruker hvis jeg er der på besøk noen timer også. Anonymkode: cfe47...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Har tannbørste, deo, rens til ansiktet, tamponger og en ekstra telefonlader hos han. Pleier å ta med det jeg trenger ellers. Bor i samme nabolaget så blir mye farting mellom her og der🤭 Anonymkode: bd4cc...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Hos den "andre"? Hva snakker dere om her? Anonymkode: 86ab1...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hos den "andre"? Hva snakker dere om her? Anonymkode: 86ab1...ba7 Det står jo rimelig greit i hi da. hva har du liggende av klær og toalettsaker hos kjæresten Endret 3 timer siden av skreppamedleppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Har stort sett bare toalettsaker. Har ikke så mye klær at jeg kan ha litt begge steder. Anonymkode: 5bf73...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå