AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har slitt i hele høst psykisk, jobber 100%. I høst har jeg hatt alt, omgang syke, urinveisinfeksjon, forkjølelse og nå covid. Aldri vært slik før, max vært syk en gang i året. Har dette sammenheng tro? Anonymkode: 96fdc...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Njææ....Det vet jeg ikke. Kanskje du bare har vært uheldig. Jeg har vært psykisk syk i mange år, men har knapt vært fysisk syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Angst og stress kan svekke immunforsvaret og gjøre deg mer mottakelig for sykdom. Anonymkode: 6fc2e...99d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Motsatt føler jeg. Kroppen min har bestemt jeg har nok med psyken tror jeg😅 5 år siden jeg hadde noe feber,omgangssyke osv. Barna har spydd ,jeg blir aldri smittet. Anonymkode: ce72d...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Nei, bortsett fra hyppig hodepine er jeg sjeldent fysisk syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Ja, fordi dårlig adrenalin over tid kan slite på kroppen og svekke motstandskraften. Anonymkode: 40e07...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har mange psykiske plager men har ikke vært syk siden influensa i 2014. Anonymkode: a4ce9...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har slitt psykisk hele livet men er veldig sjelden forkjøla eller har infulensa. Anonymkode: 5bb75...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Stress kan absolutt gi deg dårligere immunforsvar ja. Ikke stress som i en dårlig dag på jobben, eller ei hektisk uke med småbarn altså… Hvis du sliter psykisk (og dette ikke er normalen for deg) er det godt mulig det påvirker immunforsvaret ditt. Noen tar også dårligere valg i perioder med mye stress (for eks kjappe løsninger i matveien, trøstespiser junk eller dropper å trene). Dette kan jo sekundært påvirke immunforsvaret ditt 🙂 Anonymkode: 69f23...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Men kan konstant indre stress heller korte ned livet? Når man sier at man må stresse ned for å få bedre helse. Jeg er superstressa hele tiden og klarer aldri å slappe av inne i meg. Anonymkode: 5bb75...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men kan konstant indre stress heller korte ned livet? Når man sier at man må stresse ned for å få bedre helse. Jeg er superstressa hele tiden og klarer aldri å slappe av inne i meg. Anonymkode: 5bb75...2cf Ja stress påvirker kroppen negativt, om det direkte forkortet livet jeg ikke, men man kan nok få sykdommer eller andre tilstander som fører til kortere liv. https://www.kry.no/helsenytt/slik-pavirkes-kroppen-din-av-stress/ Anonymkode: 4b227...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå