Gå til innhold

Hvor viktig er jawline på menn mtp. å være kjekkas?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I hvor stor grad vektlegger dere kvinner det? Som i eksemplet under:

what-do-you-think-are-the-biggest-flaws-88897093b2e5757a4801cabcefdc7504.jpg

Anonymkode: 55a63...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dere kan gjemme jawline med skjegg.

Hvorfor så opptatt av dette. Seriøst. Gå UT.

Anonymkode: a9434...341

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere kan gjemme jawline med skjegg.

Hvorfor så opptatt av dette. Seriøst. Gå UT.

Anonymkode: a9434...341

Jeg bare lurte, slapp av. Har aldri vært oppmerksom på det før sånn to uker siden eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er fint så lenge det ikke er snakk om fillers eller misbruk av vinkler når man tar bilde. Kjipt å avtale date med mr. jawline på Tinder for så å møte noe helt annet i virkeligheten. 

Synes likevel at ansiktsharmoni er det viktigste.

Anonymkode: 548c4...c35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må jo matche resten av ansiktet og vice versa. Chris Hemsworth har ikke mye til jawline men er fremdeles veldig attraktiv. actors-chris-hemsworth-and-elsa-pataky-a

Anonymkode: de04b...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det må jo matche resten av ansiktet og vice versa. Chris Hemsworth har ikke mye til jawline men er fremdeles veldig attraktiv. actors-chris-hemsworth-and-elsa-pataky-a

Anonymkode: de04b...a68

Dama hans er i hvert fall 🤤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er ekstremt viktig. Akkurat som størrelsen på det han har i underbuksen, og i banken.

NEI! Det er ikke viktig.

Det er derimot viktig å være hyggelig, smart, snill og morsom.

Anonymkode: a1d05...8ba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor kan vi ikke bruke det norske ordet "kjevelinje"? 

Anonymkode: 671df...810

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er derimot viktig å være hyggelig, smart, snill og morsom.

Anonymkode: a1d05...8ba

Et helt grunnskole-liv har lært meg noe annet. Nice guys finish last. Noen av de snilleste gutta ble jo nesten drept i friminuttene, til applaus fra jentene. Jeg overdriver faktisk ikke 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker ikke menn uten skjegg, så jeg bryr meg ikke

Anonymkode: 9b97a...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et helt grunnskole-liv har lært meg noe annet. Nice guys finish last. Noen av de snilleste gutta ble jo nesten drept i friminuttene, til applaus fra jentene. Jeg overdriver faktisk ikke 😅

Og voksne kvinner pleier å oppføre seg som barn?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor kan vi ikke bruke det norske ordet "kjevelinje"? 

Anonymkode: 671df...810

Om du skal rette på folk, kanskje ikke bruk google translate?

Markert kjeve heter det på godt norsk

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemet er at de snille guttene søker de slemme jentene. Og de snille jentene søker de slemme guttene.

Det tok meg 46 år å forstå. Nå får de slemme underholde hverandre, jakte og krige. Har endelig funnet meg en snill mann.

Og jawline bryr meg like lite som jeg bryr meg om tærne hans.

Anonymkode: 8811e...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

ikke viktig i det hele tatt, så lenge ikke haken er så ikke eksisterende at halsen glir over til lepper. 

Anonymkode: 5f595...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og voksne kvinner pleier å oppføre seg som barn?

Det er jo fremdeles enten de med makt, status eller utseende som drar kvinner etter at jeg kom i tyveårene. Virker som det til og med er enda viktigere å ha status eller makt jo eldre man blir. Dating-apper har vel også knust enhver myte om at det ikke er visuelt kjekke menn som får tilnærmet alt. Unntaket er hvis du blir gjenkjent på appene pga. din innflytelse (Røkke, Westerlin, Velle, m.m, men ingen av de er nice guys mot kvinner). Ungdomskolen og videregående er en representativ modell av voksenlivet sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo fremdeles enten de med makt, status eller utseende som drar kvinner etter at jeg kom i tyveårene. Virker som det til og med er enda viktigere å ha status eller makt jo eldre man blir. Dating-apper har vel også knust enhver myte om at det ikke er visuelt kjekke menn som får tilnærmet alt. Unntaket er hvis du blir gjenkjent på appene pga. din innflytelse (Røkke, Westerlin, Velle, m.m, men ingen av de er nice guys mot kvinner). Ungdomskolen og videregående er en representativ modell av voksenlivet sånn sett.

Hvis du er i 20-årene og har grunnskolen som eneste utdanning skjønner jeg at disse ideene har fanget det. Mitt beste tips til deg: få deg en utdannelse. Du trenger å få et bredere perspektiv og utfordre fordommene dine. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Problemet er at de snille guttene søker de slemme jentene. Og de snille jentene søker de slemme guttene.

Det tok meg 46 år å forstå. Nå får de slemme underholde hverandre, jakte og krige. Har endelig funnet meg en snill mann.

Og jawline bryr meg like lite som jeg bryr meg om tærne hans.

Anonymkode: 8811e...613

Er du slem?

Egentlig tror jeg ikke det. Jeg tror  du er ei herlig jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er i 20-årene og har grunnskolen som eneste utdanning skjønner jeg at disse ideene har fanget det. Mitt beste tips til deg: få deg en utdannelse. Du trenger å få et bredere perspektiv og utfordre fordommene dine. 

Jeg er skal begynne på 8. semester i siv.ing-studiet til våren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg anbefaler deg  å prate med damene i det virkelige liv. Når alt kommer til alt så ønsker de å kose seg med de som de gleder seg med. Når du dater så tror jeg den mest effektive målsettingen er å ha det hyggelig der og da , fordi det kan gi mersmak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
I Grosny skrev (3 minutter siden):

Jeg anbefaler deg  å prate med damene i det virkelige liv. Når alt kommer til alt så ønsker de å kose seg med de som de gleder seg med. Når du dater så tror jeg den mest effektive målsettingen er å ha det hyggelig der og da , fordi det kan gi mersmak.

Jeg er ikke uenig, men kontakt er jo betinget av at det er riktig fyr som tar initiativ. Nå har jeg vært på flere dates og hatt kjæreste tidligere, så jeg snakker på et litt mer generelt grunnlag her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...