AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Som overskriften sier: gjør du? I så fall hvilke? Har du noen gang vunnet? Jeg vant i to forskjellige kalendere i fjor. Ellers har jeg ikke vunnet noe som helst, og jeg har prøvd meg på mange forskjellige i mange år. Anonymkode: 188f0...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som overskriften sier: gjør du? I så fall hvilke? Har du noen gang vunnet? Jeg vant i to forskjellige kalendere i fjor. Ellers har jeg ikke vunnet noe som helst, og jeg har prøvd meg på mange forskjellige i mange år. Anonymkode: 188f0...ecf Gjør det aldri, selger ikke personopplysningene så billig. Anonymkode: eea02...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Obos sin. Anonymkode: a6b0f...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Deltar på noen få utvalgte, ofte hos nettbutikker som jeg allerede handler fra og får nyhetsbrev fra. Har vunnet noen ganger også Anonymkode: 66845...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Ja, jeg har vunnet premier 5 ganger, men typisk sånne ting som ikke koster så mye. Anonymkode: d597e...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Er med på et par men aldri på slike som vil ha kommentarer. Jeg deltar ikke i sosiale medier så kommentarer med min facebook eller tiktok bruker er uaktuelt. Er kun med på slike send inn ditt svar opplegg. Anonymkode: ec2c2...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Joda, like dum hvert år. Har aldri vunnet. Anonymkode: 3eb24...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Jeg vant nettopp en pre shave krem og et årsabonnement på podimo Har hatt tradisjon i neste 20 år å delta i online kalendere hver jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Ja, deltar, men ikke i de som en må legge inn person opplysninger. Har vunnet noen ting. Anonymkode: 285e2...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Ja, jeg deltar i noen hvert år. Jeg har pleid å ha en del flaks og har vunnet flere ganger. Da barna var små husker jeg at jeg vant en vintervognpose, et stort Mecanosett og en kjole. Og så har jeg ellers vunnet et kjempefint stort kakefat fra Hadeland glassverk, et fint bestikksett til 12, gavekort og annet småtteri. Noen kalendere krever at man melder seg på nyhetsbrev samtidig, men de lar jeg enten være å delta i eller bare melder meg av rett etter jul, null problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #11 Del Skrevet 53 minutter siden Ja, deltar i flere. I fjor vant jeg en varmeovn til ca 1.800 kr. Den kom godt med! Anonymkode: b72b2...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå