Gå til innhold

Fungerer de ''rådene'' fra Andrew Tate?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det menn som tidligere ikke har hatt noe suksess med å finne damer har nå klart det via Andrew Tate? Eller gjør han bare ting verre for de som man kaller for incels? 

Anonymkode: 5b3d9...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg innbiller meg at alle slankekurer funker - til en viss grad. Hvis du gir noen et råd om å spise mer gule grønnsaker så fokuserer de på hva de putter i munnen og dette i seg selv gjør at de går ned i vekt. Uavhengig av om selve rådet er objektivt bra.

Kanskje er det sånn med Tate også, at det å gi folk en tupp i baken og noe å klamre s g til så er det noen som tar seg på tak, får selvtillit og blir mer attraktiv?

Jeg har lite kunnskap om Tate selv.

Anonymkode: 732e5...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

han har ufattelige dårlige treningsråd i alle fall. Ville ikke tatt i en mann som fulgte andrew tate med ildtang. Han er en manssjovinistisk kriminell kvinnehater 

Anonymkode: 7fc1e...24c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker vel like bra som The Game og det er vel ikke den besten metoden om du vil bygge et godt forhold med en stabil grunn. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer fint for ham iallefall. Han tjener penger. Alt annet fungerer vel ikke like fint for ham for tiden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De fungerer kanskje om du er en drittsekk eller har lyst til å bli en drittsekk som bruker kvinner som dyr.

Hint: best å holde seg unna.

Anonymkode: 8c924...bb1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...