Gå til innhold

Hvor finner man kvinner som aksepterer cannabis?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så lei av å snakke med kvinner for å så finne ut at de er motbydelige hyklere som drikker i helgene, men er mot cannabis. Hvor kan jeg finne bedre kvinner?

Anonymkode: 43ddb...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hyklere? Jeg røyker selv jeg, men orker ikke menn som henger igjen i tjueårene med «legalize it» og prepubertal argumentasjon. Er det hyklersk å ikke ville snorte cola også da eller? Er det lov til å drikke vin men ikke ville røyker sigaretter? Hva med cannabisrøykere som ikke røyker tobakk? Du høres ut som en barnslig dust. Selv kvinner som røyker tjall har høyere standard enn dette. 

Anonymkode: 2f784...8fa

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes du det er "rart" at de drikker alkohol som er lovlig og er i mot stoff som er ulovlig? Ikke alle synes det er greit å bryte loven. Det er du som ikke vil forholde deg til norske lover.

Anonymkode: 69a6e...86d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I alternative miljøer eller kronsik syke kvinnfolk med masse vondter.

Anonymkode: 00193...2eb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes du det er "rart" at de drikker alkohol som er lovlig og er i mot stoff som er ulovlig? Ikke alle synes det er greit å bryte loven. Det er du som ikke vil forholde deg til norske lover.

Føkk norsk lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hyklere? Jeg røyker selv jeg, men orker ikke menn som henger igjen i tjueårene med «legalize it» og prepubertal argumentasjon. Er det hyklersk å ikke ville snorte cola også da eller? Er det lov til å drikke vin men ikke ville røyker sigaretter? Hva med cannabisrøykere som ikke røyker tobakk? Du høres ut som en barnslig dust. Selv kvinner som røyker tjall har høyere standard enn dette. 

hva er det du snakker om? jeg bryr meg ikke om de bruker stoffet, jeg bryr meg om de støtter at politiet går etter brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du høres dust ut. Derfor finner du ingen. Cannabis er usexy. Folk som bruker det over tid blir daffe, umotiverte og uinteressante. Et glass vin er dannet.

Anonymkode: 99d5f...0d1

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er typen som ville sendt naboene dine til en konsentrasjonleir fordi genene deres bryter loven. Jævla rasist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du høres dust ut. Derfor finner du ingen. Cannabis er usexy. Folk som bruker det over tid blir daffe, umotiverte og uinteressante. Et glass vin er dannet.

mennesker som dette er det jeg snakker om. Jeg blir kvalm av tanken på å sløse tid på noen som dette.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hva er det du snakker om? jeg bryr meg ikke om de bruker stoffet, jeg bryr meg om de støtter at politiet går etter brukere.

mennesker med alle skruer godt festet støtter norsk lov med den konsekvens at om man bryter den risikerer man at politiet tar en.. Det sier seg selv.. 

Anonymkode: b9b96...29f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

mennesker med alle skruer godt festet støtter norsk lov med den konsekvens at om man bryter den risikerer man at politiet tar en.. Det sier seg selv.. 

"the black man used the white's water fountain, it is only natural that he is punished"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er typen som ville sendt naboene dine til en konsentrasjonleir fordi genene deres bryter loven. Jævla rasist.

Veldig vanskelig å ta dette seriøst. Hitling før vi har kommet til innlegg 10 i debatten du selv startet. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Veldig vanskelig å ta dette seriøst. Hitling før vi har kommet til innlegg 10 i debatten du selv startet. 

så langt har jeg bare fått ett skikkelig svar, resten skal bare krangle, da synker jeg gjerne til deres nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Folk som drikker vin over tid blir daffe,umotiverte og alkoholiserte og er et stor sammfunnsproblem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg er ikke rasist, men har hatt en søster som støtt og stadig satt inne for salg og bruk! Hun ødela livet til sine 2 barn, de sliter som voksne i dag med psyken, pga ustabil oppvekst. Hun ødela for våre foreldre og meg, med sitt utsvevende liv. Livet hennes var så dårlig på slutten hun levde, paranoid, deprimert, sint mm. Hun gikk ikke til lege, men dopa seg, så hun kom igjennom dagene, helt til hun plutselig døde av hjerneblødning

• Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er så lei av å snakke med kvinner for å så finne ut at de er motbydelige hyklere som drikker i helgene, men er mot cannabis. Hvor kan jeg finne bedre kvinner?

Ingen steder håper jeg. Cannabis er et ulovlig rusmiddel og er derfor helt uakseptabelt uansett sammenheng. Her er det du som må endre din holdning og ikke kvinnene.

Man er på ingen måte noen hykler når man aksepterer det lovlige rusmiddelet, alkohol, men ikke det ulovlige rusmiddelet cannabis. Da er man bare fornuftig som velger å følge norsk lov som en god norsk borger.

Anonymkode: aeca2...13d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg er ikke rasist, men har hatt en søster som støtt og stadig satt inne for salg og bruk! Hun ødela livet til sine 2 barn, de sliter som voksne i dag med psyken, pga ustabil oppvekst. Hun ødela for våre foreldre og meg, med sitt utsvevende liv. Livet hennes var så dårlig på slutten hun levde, paranoid, deprimert, sint mm. Hun gikk ikke til lege, men dopa seg, så hun kom igjennom dagene, helt til hun plutselig døde av hjerneblødning

Og hun brukte kun cannabis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dette tilfelle kan jeg akseptere at følelser vinner over logikk. Når det sitter så nært er det bare naturlig at du ikke kan se klart. Du er sikkert en god person selv om du tar feil akkurat her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

"the black man used the white's water fountain, it is only natural that he is punished"

ja for det argumentet holder i 2024 mener du? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...