Gå til innhold

Lip fillers, finner menn det attraktivt?

AnonymBruker

Lip fillers  

115 stemmer

1. 1. Finner menn det attraktivt? Kun menn kan svare, men det går an å bare vise resultatet,

• JA
      8
    • NEI
      97
    • Spiller ingen rolle
      2
    • Vet ikke
      8

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ser du sier det, men at kvinner ville pyntet seg like mye i et slikt hypotetisk scenario vil ingen kunne overbevise meg om å tro. Trangen til å tiltrekke seg en partner har naturligvis påvirkning på slike ting, så om den faktoren er borte, så ville det vært veldig rart om det ikke ble endringer der, det er jo en grunn for at folk ønsker å gjøre seg fin til date, og det er ikke utelukkende for seg selv 

Anonymkode: c54e1...237

Helt riktig. En mono gruppe med kvinner hadde blitt som en flokk høns. De hakker, krangler og ståker på hverandre hele tiden. Neppe noen motivasjon for å pynte seg der ovenfor alle de andre "hurpene"? Nei, det er som i eventyret: hvem er vakrest i speilet der? Altså ego.

Anonymkode: e9a32...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bilde som gir ekte svar?

Norsk kjendis som har tro på at dette er hva menn liker:
Screenshot2024-12-12at13-07-59Instagram.png.a0549106a90904e7a0da5bba9f51216a.png

Anonymkode: 92c7b...bfc

Må være afrikansk innflytelse dette. Sizequeen,klar til å ta i mot osv...

Anonymkode: fa2eb...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syne sdet ser helt motbydelig ut og kan bare ikke fatte hva som rører seg i hodene på de kvinnene som stapper leppene fulle av guffe som gjør at de ser fullstendig latterlig ut, men de selv tror det motsatte!

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Fordi man vil føle seg fin vel..? Man vil føle seg vel, akkurat som med alt annet man gjør med kroppen som med sminke, trening og klær. Ingen ser om du har på deg vakkert undertøy når du går ute, men kanskje det likevel får deg til å føle deg mer vel? Jeg tenker vi skal ikke dømme andre for hva de velger å gjøre med egen kropp så lenge det ikke er noe direkte skadelig eller sykt ❤️

Det går ut av seg selv og må fylles på igjen evt. Det er litt dyrt, kommer an på hvor mye man vil fylle. Fra 1500 kanskje? Ikke sikker på det. Så lenge du går til et trygt sted å gjør det så skal det ikke være noen spesiell risiko så vidt jeg vet. Men det aller tryggeste er jo så klart å la være. Som med så mye annet.

Jeg er fullstendig enig i at utseende-fikseringen i samfunnet har gått for langt. Men jeg synes folk er raske med å dømme, og ser at det er mye fordommer her.

Kjæresten til datteren min har sagt til henne at han ikke synes hun trenger det, men hun gjør det likevel iblant fordi hun selv synes det er pent. 

Anonymkode: 5641b...9e2

Men kjære deg kvinne. Det er jo nettopp dere som har mye fordommer her, det er jo dere som har denne utseende-fikseringen, ikke menn? Og så skriver du at det tryggeste er jo så klart å la være? Likevel betale opp til flere tusen for å ta denne risikoen som i tillegg ikke syntes? Ja, vakkert undertøy verdsettes av mannen, så spill på det, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker dette er fullstendig bortkastede penger, men så liten forskjell før og etter.

Anonymkode: 228da...124

Nå gjør jo folk dette ofte for seg selv og ikke for andre. Så selv om du ikke kan se det så føler de seg sikkert bedre. 

Anonymkode: bf017...eb2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Mange kvinner påstår dette, og mange tror nok på det selv, og det stemmer nok til en viss grad for noen 

Men se for deg dette, om det kun fantes kvinner på jorden, og seksuelle og romantisk følelser var noe som ikke eksisterte, tror du virkelig kvinner ville pyntet seg og brukt like mye penger på utseende da? Akkurat det er helt latterlig å tro 

Har du ikke lært at kvinner pynter seg for seg selv og ikke for menn?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alle menn synes det er attraktivt, men de fleste vil nok svare nei på autopilot - dette er altså feil.

Fyldige lepper er et tegn på høyere nivåer av østrogen og er derfor et tegn på ungdommelighet og fruktbarhet. I evolusjonær forstand signaliserer dette høy reproduktiv kapasitet, og dermed blir man mer attraktiv.

Anonymkode: 7b150...70f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker det ikke. Synes ikke større lepper er noe å trakte etter og ser virkelig ikke vitsen. 

Og ja, jeg vet mange kvinner tenker at vi gutta bare tror vi ikke liker det, og at det skyldes at vi bare legger merke til lipfillers hos de som har tatt altfor mye av det. Hos de mange som har tatt "riktig" mengde ser vi det ikke, så vi liker det egentlig godt. Det kan jo alltids hende, det er selvfølgelig ikke målbart, man vet ikke hva man ikke legger merke til. Men jeg kjenner meg i hvert fall ikke igjen i at store lepper liksom er penere enn mindre, smalere lepper. Jeg driter ærlig talt litt i størrelse på lepper, altså, men i den grad jeg har noen preferanse går den ikke i retning av store lepper. Jeg har mye, mye oftere hørt egen partner snakke om "fyldige lepper" som en eller annen positiv greie enn jeg selv har tenkt på det. Eller hørt kompiser si det.

Anonymkode: 48d69...104

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle menn synes det er attraktivt, men de fleste vil nok svare nei på autopilot - dette er altså feil.

Fyldige lepper er et tegn på høyere nivåer av østrogen og er derfor et tegn på ungdommelighet og fruktbarhet. I evolusjonær forstand signaliserer dette høy reproduktiv kapasitet, og dermed blir man mer attraktiv.

For noe forb.... tull. Sier noe om IQ ved å påstå slikt. La vær å svare på vegne av menn!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

De som har smale lepper fra naturens side år et unaturlig resultat om de fyller på for mye - slik mange av dem gjør. De får i mangel av et bedre ord et nebb fordi det er en synlig kant/hevelse over leppene som ingen med naturlig fyldige lepper har.

De som har fyldige lepper fra naturens side kan slippe unna med litt fillers, men bare litt. Ellers ser det også på de veldig fake ut. 

Et eksempel på en vellykket filler kan være influenceren Emilie Tømmerberg, som hadde fyldige lepper fra før. Men også hun bør stoppe nå, mer enn dette blir for mye: https://emilietommerberg.com/about-2/

Anonymkode: b3e59...1f8

Altså beklager, men dette er ikke vellykket i det hele tatt. Leppene har blitt for store for trynet hennes. Og denne fillers-kanten øverst på leppene er nettopp det som ikke er fint. 

Anonymkode: f3ca2...178

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kan fint svare for meg selv! La være å påstå noe annet om meg enn det jeg mener.

Anonymkode: f3ca2...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du ikke lært at kvinner pynter seg for seg selv og ikke for menn?

Jo jeg har lært at kvinner sier dette. Men hypotetisk, det at kvinner ville brukt like mye penger på utseende om det ikke fantes menn, eller romantiske og seksuelle følelser i verden, det kunne jeg veddet livet mitt på at ikke ville vært tilfelle.

Eller lyver du så mye for deg selv at kvinner aldri bruker tid på utseende for å se attraktiv ut? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tatt leppefiller og faktisk botox for å korrigere en skade jeg pådro meg under behandling for leukemi som barn, hvor øverste del av leppen var litt lavere på venstre side. Kun jeg som så denne uskjevheten, men stor boost for min selvtillit uansett å fikse det som voksen. Er det slike som meg dere pålegger kvaliteter som IQ under 85, emosjonelt fraværende o.l? Fordi jeg har tatt en kosmetisk behandling som kun forbedrer utseendet mitt?

Og jeg har flere venninner hvor man absolutt ikke vil se at vedkommende har tatt filler, men vil tenke at hun har et over gjennomsnittlig symmetrisk ansikt og kanskje tenke hun har fine lepper fra naturens side. 

det er mye dømming her i denne tråden, virker som mange virkelig ikke vet hva de snakker om. Det er stor forskjell på 0.5ml og 4ml i leppene, så å ta alle under en kam blir for dumt her. De aller fleste er jo enige i at overfylte lepper hvor det er tydelig migrering og man ligner på en blow-up dukke ikke er tiltrekkende for de absolutt fleste menn. 

Anonymkode: 9d0b2...6bb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mange kvinner påstår dette, og mange tror nok på det selv, og det stemmer nok til en viss grad for noen 

Men se for deg dette, om det kun fantes kvinner på jorden, og seksuelle og romantisk følelser var noe som ikke eksisterte, tror du virkelig kvinner ville pyntet seg og brukt like mye penger på utseende da? Akkurat det er helt latterlig å tro 

Jeg pynter meg hovedsakelig for andre kvinner (er hetero) menn ser jo ikke at jeg har sminke på en gang

Anonymkode: e4b71...382

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tull. Slikt er skikkelig turn off for min del, å se fake ut er ikke min greie. Men jeg kunne sikkert tolerert det om hun var en veldig bra dame 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

For noe forb.... tull. Sier noe om IQ ved å påstå slikt. La vær å svare på vegne av menn!

Dette er evolusjon og instinkter, ikke noe du selv bestemmer over.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dette er evolusjon og instinkter, ikke noe du selv bestemmer over.

Hvordan i all verden har en fake kropp å gjøre med evolusjon og instinkter? 😅 De aller fleste menn vil velge naturlig over fake om de hadde valget

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo jeg har lært at kvinner sier dette. Men hypotetisk, det at kvinner ville brukt like mye penger på utseende om det ikke fantes menn, eller romantiske og seksuelle følelser i verden, det kunne jeg veddet livet mitt på at ikke ville vært tilfelle.

Eller lyver du så mye for deg selv at kvinner aldri bruker tid på utseende for å se attraktiv ut? 

Da hadde du mista livet, det er nesten litt koselig at menn tror at damer pynter seg for de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da hadde du mista livet, det er nesten litt koselig at menn tror at damer pynter seg for de. 

Lyv for deg selv du. Har du aldri gjort deg fin for date for gjøre best mulig inntrykk? Nei du har vel aldri det... 😅

Nei, dere pynter dere ikke alltid for menn, men at dere aldri prøver å gjøre dere attraktive er bare en komisk påstand som alle vet er feil. Du hadde vel brukt like mye tid på utseende om du var siste igjen på jorden? Du pynter deg jo kun for deg selv.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns det ofte ser unaturlig, fake og komisk ut. Det er sikkert når det dras på for mye, og jeg dermed ikke legger merke til de som bare tar litt.

Jeg ser poenget dersom man f.eks. har en vært gjennom kreft, ulykke eller noe som gjør at man reparerer. Det er helt fint og opptil hver enkelt.

Å gå derifra til å ødelegge tennene for å sette på fake tenner, fylle leppene med gift for å se ut som man har verdens største verandaleppe? Nei, det syns jeg ingenting om.

Det samme gjelder forøvrig falske øyevipper, forstørrelse av pupper/rumpe, kirurgi av underliv osv.

M40

Anonymkode: 87fb1...005

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...