AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:50 #1 Del Skrevet onsdag kl 17:50 Går det an å erstatte gelatinpulver/-plater med gelepulver? For å få smak og farge. Anonymkode: 064f5...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet onsdag kl 21:30 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:30 Nei det gir ikke det samme resultatet. Det skal mye gelantin til for å få rett konsistens på marshmallowsen. Du kan jo tilsette farge hvis du vil. Ser diverse oppskrifter har forskjellige forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:40 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:40 Belima skrev (9 minutter siden): Nei det gir ikke det samme resultatet. Det skal mye gelantin til for å få rett konsistens på marshmallowsen. Du kan jo tilsette farge hvis du vil. Ser diverse oppskrifter har forskjellige forslag. Ja, men smak da? Anonymkode: 064f5...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, men smak da? Anonymkode: 064f5...aae Jeg ser at Dansukker har en oppskrift med bringebærpuré. Om du søker litt finner du sikkert flere måter å smaksette på. Jeg husker at jeg kjøpte bringebæressens til hjemmelagde seigmenn, mener å huske at det var mulig å kjøpe mye forskjellig. Det kan du jo prøve å finne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå