AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hvor vondt kan det egentlig gjøre? Det brenner både i spiserøret, men også i magesekken. Er det normalt? Kan ikke gjøre annet en å ligge i senga akkurat nå. Erfaringer? Anonymkode: ac768...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor vondt kan det egentlig gjøre? Det brenner både i spiserøret, men også i magesekken. Er det normalt? Kan ikke gjøre annet en å ligge i senga akkurat nå. Erfaringer? Anonymkode: ac768...ba5 Det kan være og bli så vondt at du tror du kommer til å dø av en lunge eller hjertesykdom. Ligge i sengen gjør deg ikke godt, sett deg opp, i det minste, så ikke syren lager enda mer tull i spiserøret ditt. En tur til legen i morgen er og på sin plass. Anonymkode: 39891...af7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan være og bli så vondt at du tror du kommer til å dø av en lunge eller hjertesykdom. Ligge i sengen gjør deg ikke godt, sett deg opp, i det minste, så ikke syren lager enda mer tull i spiserøret ditt. En tur til legen i morgen er og på sin plass. Anonymkode: 39891...af7 Har vært til legen for dette tidligere, men ikke hatt så vondt som nå. Mest smerter i magesekk, også kommer det noe opp, men ikke masse magesyre Anonymkode: ac768...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Hvis du har påvirket refluks har du vel medisiner mot det? Hvis ikke burde du ta det opp med legen din. Anonymkode: 200ad...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Bare idag? Omgangssyke på vei? Nor du har spist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvis du har påvirket refluks har du vel medisiner mot det? Hvis ikke burde du ta det opp med legen din. Anonymkode: 200ad...005 Har medisiner, men de fungerer ikke. Anonymkode: ac768...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden mommyaka skrev (16 minutter siden): Bare idag? Omgangssyke på vei? Nor du har spist? Har dette ofte, men i dag veldig ille. Anonymkode: ac768...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har dette ofte, men i dag veldig ille. Anonymkode: ac768...ba5 Om det ikke gir seg så kanskje vurdere gastroskopi? Siden med. ikke virker. Anonymkode: f6e8f...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Har slitt lenge med reflux jeg og. Tok en gastroskopi for noen år siden, vil råde deg til det, om du ikke har tatt det allerede. Ekkelt er det da… ja for meg kan det være utrolig vondt, føler det gjør vondt å puste, og brenner så mye i hals!! har ikke kjent så mye i magesekken da… Anonymkode: aab9d...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Har det jeg og, bruker Somac men når det er ille så hjelper det ikke så mye. Noen ganger er jeg på nippet til å spy og det brenner. Vurderer gastroskopi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Liebe skrev (17 minutter siden): Har det jeg og, bruker Somac men når det er ille så hjelper det ikke så mye. Noen ganger er jeg på nippet til å spy og det brenner. Vurderer gastroskopi I magen også, ellee bare spiserør? Anonymkode: ac768...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I magen også, ellee bare spiserør? Anonymkode: ac768...ba5 Det vet jeg ikke, kommer vel fra magen, er mye forstoppet og tendenser til IBS av og til. Bruker mye sterke smertestillende (opioider) og er inaktiv så er vel derfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Ja jeg tar somac hver dag, men noen ganger får jeg halsbrann likevel (hvis drukket vodka), da må jeg drikke melk for å nøytralisere syren som kommer opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): I magen også, ellee bare spiserør? Anonymkode: ac768...ba5 Min mann har kronisk spiserørsbetennelse har svie både i mage og spiserør når han har oppbluss. Han går på medisiner skrevet ut av gastroenterolog. Så vil anbefale deg å prøve få tatt en gastroskopi -så du evt får riktige medisiner og riktig dose , siden de du ikke tar nå hjelper Anonymkode: f6e8f...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mann har kronisk spiserørsbetennelse har svie både i mage og spiserør når han har oppbluss. Han går på medisiner skrevet ut av gastroenterolog. Så vil anbefale deg å prøve få tatt en gastroskopi -så du evt får riktige medisiner og riktig dose , siden de du ikke tar nå hjelper Anonymkode: f6e8f...ed7 Gastroskopi er allerede tatt, så da må jeg eventuelt ta en ny. Anonymkode: ac768...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Gastroskopi er allerede tatt, så da må jeg eventuelt ta en ny. Anonymkode: ac768...ba5 Min mann har tatt det x antall ganger. Ting kan jo endre seg siden du tok det sist. Anonymkode: f6e8f...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå