Gå til innhold

Festeblikk 8 uker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, minien min er 8uker. Vi var pp kontroll igår hos Hs hvor hun reagerte på at jenta vår enda ikke hadde festet blikket og skjelte enda, ikke at øynene gikk på tvers slik de gjorde før men at de gikk frem å tilbake noen ganger… hun ville at vi skulle bestille legetime å få det skjekket ut. Hun sa vi ikke skulle stresse men at det var bedre p få det skjekket i tillfelle. Leser på forksjellige facebook grupper der alle skriver at baby har festet blikket osv..jeg og kjæresten er veldig leie oss siden hun ikke seg på oss men heller i taket eller rundt…vi håper at alt er bra men har misstanke om svakt syn. Jeg håper inderlig at vi får svar og at hun bare er «treg» og trebger litt tis før hun klarer å frste blikket. Hun har begynnt å smile og ser mye rundt seg men klarer ikke å feste blikket mot oss.. noen som vet hva det kan være eller vært i samme situasjon som kan bekrefte at barnet deres fikk festet blikket etterhvert.🥹Jeg er kjempe beskymret og har grått i hele natt og hele dagen siden jeg er så redd for hun lille jenta mi… håper bare hun er litt treg og snart ser oss og klarer å feste blikket.. har lest alt mulig på nettet og noen skrev at deres baby hadde vondt i nakken og derfor hadde problemer med å feste blikket, vår jente liker ikke å ligge på magen og sutrer med engang hun blir lagt på magen.. kan det være det? Hun har venstre som favoritt side og ser ofte til venstre..

setter så inderlig stor pris på alle svar❤️❤️

Anonymkode: a8801...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skjønner godt at du er bekymret men dette er ingenting å kave seg opp med.
Jeg er selv født svaksynt. Det ble ikke oppdaget før jeg var tre og nesten blind, så du skal være glad for at helsesykepleier nevner dette nå. Men dette er ingenting å gråte hele natten for. Svakt syn er en bagatell i dagens samfunn. 

Du har en nydelig liten datter som du skal nyte denne tiden med. Jeg vet dette er enkelt for meg å si, jeg har selv barn og forstår at du er full i hormoner og stresser voldsomt, men du må roe ned for din og den lilles skyld. Det er null nytte i at du bruker masse energi på å sørge over noe du ikke kan gjøre noe med uansett. 

Anonymkode: 338ca...f54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...