AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Posten finner ikke pakken min, men jeg får ingen avklaring på om den faktisk er borte og kan derfor ikke bestille nytt. De sier de ikke har noe maksfrist på slike saker, stemmer dette? Må jeg bare ta sjansen på at jeg får den, eller risikere å bestille dobbelt opp for å være sikker på at jeg får julegavene? Anonymkode: 982d8...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Er det tilfeldigvis nettbutikk med gratis frakt, retur og utvidet åpent kjøp i disse tider? I så fall hadde jeg bestilt på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Hvis det er en nettbutikk så får du jo tilsendt ny vare fra nettbutikken, ingenting tapt der. Anonymkode: a7c63...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden nordlending skrev (1 time siden): Er det tilfeldigvis nettbutikk med gratis frakt, retur og utvidet åpent kjøp i disse tider? I så fall hadde jeg bestilt på nytt. Ikke fri retur, men får gjerne bare ta den kostnaden da. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er en nettbutikk så får du jo tilsendt ny vare fra nettbutikken, ingenting tapt der. Anonymkode: a7c63...c05 Hva mener du? Anonymkode: 982d8...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Er det lenge siden pakken ble sendt? Er den registrert inn noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Har opplevd at folk i posten har stjålet pakker jeg har sendt. Når jeg har konfrontert har de ikke ønsket å rydde opp i det. har generelt utrolig liten tillitt til dem Anonymkode: 56201...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke fri retur, men får gjerne bare ta den kostnaden da. Hva mener du? Anonymkode: 982d8...286 Ved kjøp på nett har du to ukers angrerett Anonymkode: 3098a...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden nordlending skrev (44 minutter siden): Er det lenge siden pakken ble sendt? Er den registrert inn noe sted? Det er en stund siden ja. Den kom frem til pakkeboks for over en uke siden, men da denne var full skulle den videre til hentested men ingen informasjon etter det. AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har opplevd at folk i posten har stjålet pakker jeg har sendt. Når jeg har konfrontert har de ikke ønsket å rydde opp i det. har generelt utrolig liten tillitt til dem Anonymkode: 56201...5cb Ja, helt håpløs kundeservice i allefall. AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ved kjøp på nett har du to ukers angrerett Anonymkode: 3098a...b66 Ja, må nok bestille på nytt for sikkerhets skyld. Håper den kommer frem da. Anonymkode: 982d8...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #9 Del Skrevet 50 minutter siden De har tullet det til her også. To sendinger med gaver jeg ikke får til jul, og null hjelp fra kundeservice. Helt ubrukelige hele gjengen. Anonymkode: 92502...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #10 Del Skrevet 41 minutter siden Samme med Helt hjem. Pakken er hentet opp hos avsender, så full stopp. Det var privat, så varen kan ikke gjenskaffes. Anonymkode: bc028...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #11 Del Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Samme med Helt hjem. Pakken er hentet opp hos avsender, så full stopp. Det var privat, så varen kan ikke gjenskaffes. Anonymkode: bc028...bbf Uff, ja jeg fikk også problemer med helthjem. Virker som ingenting fungerer lenger av varelevering? Tørr ikke bestille mer tror jeg. Nå fikk jeg feil fortolling også på en vare og kan ikke hente den heller. Anonymkode: 982d8...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå