AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hvor mye bruker dere på venninnene deres? Nære vs de dere ikke er så nære. Anonymkode: 447f7...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Kjøper ikke gaver til «ikke så nære». Har to nære venninner jeg kjøper til, legger meg på 2-300 Anonymkode: d0523...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden 2-300 kr til de to jeg kjøper til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jeg kjøper til én venninne, ca 2-300 kr. Gir også får 3-400 kr til barnet hennes. Anonymkode: af114...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Ca. 350-500 kr. Gir kun til 2 nære venner. Har ikke noen familie som jeg kan gi til, så derfor legger jeg litt ekstra i disse to jeg gir. Anonymkode: 7af18...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå