Gå til innhold

Kjøp 2, få 20% på hele kjøpet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det bare jeg som synes det er et skikkelig dårlig tilbud?

Så mye av det under black weeks.

Føler det er et juksetilbud. Ofte skal en ikke ha mer enn en ting, så blir en "tvunget" til å plukke med seg en ting til for å få rabatten.

Anonymkode: b251d...961

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kjøper mye mindre på salg etter at alle begynte med dette. Før ble det en ting her og der, men det er kun en gang jeg skulle ha to ting i samme butikk. Så salgstrikset som skal få kundene til å kjøpe mer fungerer mot sin hensikt for en del av oss.

Anonymkode: 416c5...50b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

tja det kommer ann på, jeg kjøpte en bukse til 3000kr som jeg fikk 20% på ved å legge på en tights til 29 kr :P

Anonymkode: bbf3f...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

blir bare irritert. Er nesten bare slike tilbud nå...før kunne man få 20% på 1 ting. nå må man kjøpe 2. Selv om man bare trenger å kjøpe en strikk ved siden av er det unødvendig sett i et miljøperspektiv. Men jeg for min del kjøper mindre impulsivt på salg pga dette, så slik sett er det jo bra da :ler: 

Anonymkode: baf78...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette har det blitt virkelig mye av. Veldig irriterende, som f.eks. da jeg så vitamin c-serumet mitt på salg hos Apotek 1, og måtte bestille to ting. Slang med ei ansiktsmaske for å få rabatten. Da jeg hentet bestillingen i butikk fem dager senere hadde jeg glemt dette, så da ekspeditøren kikket i posen for å sjekke om alt va der, sa jeg «men det er jo bare én ting i ja?». Hadde glemt at jeg hadde måttet kjøpe ekstra… 

Anonymkode: 67468...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...