AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Finnes det egentlig ordentlige, gode mannfolk der ute? Føler man bare hører om de som er fæle, er utro, løyer, er slappfisker, er drittsekker osv osv der ute Anonymkode: ded06...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Hva tror du selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Jeg hadde gitt opp. Ville heller være alene enn med en mann, stilte samme spørsmål som deg, og tenkte at det ikke var noe poeng i å få en mann. Var singel i 9 år, før jeg fant min for 1,5 år siden. Hadde egentlig blitt veldig komfortabel med å være alene, og skulle også på et tidspunkt få barn alene. Måtte gå noen runder med meg selv før jeg lot meg selv gå inn i et forhold igjen..men jeg har ikke sett tilbake. Han er selvfølgelig ikke perfekt, men det er ikke jeg heller. Han er derimot så snill, feminist (i den rette forstand), generøs, morsom, og jeg kjenner virkelig på at han elsker meg. Han er også veldig glad i å gå ned på meg, som ikke er negativt akkurat 😉 Så ja, de finnes! Håper du finner en ❤️ Anonymkode: 3413f...b87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Du vil jo ikke ha en «god mann». Alle menn som er noe her i verden har alle vært utro, flere ganger. Anonymkode: 9f8ad...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Masse bra og modne menn. På min alder ER de allerede i forhold dessverre. Er i midten av trettiårene. Prøver å finne en liten luring. En litt sjenert og empatisk fyr som kanskje har gjemt seg litt bort. Ikke til forkleinelse for mine jevnaldrende single brødre altså. Men det er virkelig ikke alle av dem som er særlig hyggelige. Det er liksom minimumskriteriet å være empatisk. Anonymkode: b94e5...13a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vil jo ikke ha en «god mann». Alle menn som er noe her i verden har alle vært utro, flere ganger. Anonymkode: 9f8ad...e07 Så du mener det heller burde være å foretrekke å ha en "dårlig mann"...? Ser ikke helt poenget ditt, utdyp det gjerne. Anonymkode: ded06...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Passer til denne tråden også, dessverre. Det er ikke sånn at alle menn eller alle damer er like. Eller alle fra et land er like. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Min er god, eneste jeg kan klage på er at han alltid har vært gift med jobben. Nå vurderer han å trappe ned, jeg har ikke tenkt å nekte ham det 😃 Anonymkode: a8205...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så du mener det heller burde være å foretrekke å ha en "dårlig mann"...? Ser ikke helt poenget ditt, utdyp det gjerne. Anonymkode: ded06...842 På en måte, ja. Ta en fyr som Fridtjof Nansen, kronisk utro, ja, men du ville fortsatt ha hatt barn med ham. Anonymkode: 9f8ad...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På en måte, ja. Ta en fyr som Fridtjof Nansen, kronisk utro, ja, men du ville fortsatt ha hatt barn med ham. Anonymkode: 9f8ad...e07 På hvilken måte mener du? Hmm tenker de færreste vil ha barn med en som er kronisk utro. Anonymkode: ded06...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): På hvilken måte mener du? Hmm tenker de færreste vil ha barn med en som er kronisk utro. Anonymkode: ded06...842 ...og stein dau!! Anonymkode: d9420...394 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden De finnes Absolutt. Men du mener vel han skal være byens kjekkeste og ha en topptrent kropp i tillegg.. Anonymkode: 41e13...961 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Min er både kjekk og god, er flink til å jobbe, kose masse med hunden, tar seg av sine stebarn og meg. Joda, gode menn finnes men de fleste er opptatt. Anonymkode: 5f850...47b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har virkelig begynt å tvile 🫤 vet noen vil kalle meg en femcell, men har hittil i livet ikke møtt en. Bortsett fra brødrene mine og sønnene mine har alle vært: : Egoistiske, pedofile, slemme og egoistiske i senga, manipulerende, kontrollerende, hevngjærrige, late, usympatiske, løgnere, aggressive, utro etc. Egentlig er det første ordet (Egoistiske) den best beskrivende for samtlige menn jeg har møtt fra foreldre til partnere og dater. Opplever de kun som " brukere" som bruker din kropp til den er utslitt og du er ubrukelig til slutt. Ikke rart mange kvinner blir syke. De vil bare ha en tjener / sex slave, for så å takke deg med å hive deg ut motløs til " fattighuset" eller " galehuset" hvis du ikke lenger vil spille med reglene deres. Den fine mannen er en enhjørning for meg. Anonymkode: c1daa...c78 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Ja så absolutt, men de skyr bitches som pesten. Veldig mange av kvinnene som sutrer her har ingen selvinnsikt. Virkelig gode damer klarer å tiltrekke seg virkelig gode menn. Jeg tror faktisk aldri jeg har sett noe annet. En kjekk og intelligent mann faller sjeldent for en bitch, og det samme gjelder en søt og intelligent kvinne, vis-a-vis idiot-menn. Anonymkode: 342d8...005 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har virkelig begynt å tvile 🫤 vet noen vil kalle meg en femcell, men har hittil i livet ikke møtt en. Bortsett fra brødrene mine og sønnene mine har alle vært: : Egoistiske, pedofile, slemme og egoistiske i senga, manipulerende, kontrollerende, hevngjærrige, late, usympatiske, løgnere, aggressive, utro etc. Egentlig er det første ordet (Egoistiske) den best beskrivende for samtlige menn jeg har møtt fra foreldre til partnere og dater. Opplever de kun som " brukere" som bruker din kropp til den er utslitt og du er ubrukelig til slutt. Ikke rart mange kvinner blir syke. De vil bare ha en tjener / sex slave, for så å takke deg med å hive deg ut motløs til " fattighuset" eller " galehuset" hvis du ikke lenger vil spille med reglene deres. Den fine mannen er en enhjørning for meg. Anonymkode: c1daa...c78 Istedet for enhjørning ønsket jeg å si heller en " red herring". Anonymkode: c1daa...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har i grunn aldri opplevd at menn har vært ufine mot meg noen gang med mindre jeg gjorde noe ufint mot dem først (jeg var veldig emosjonelt umoden i begynnesen av tyveårene). Unntaket er exen min, men det er jeg som er en idiot for å ha valgt han 😓 Jeg datet en fyr mellom feb - juli som var helt fantastisk, ts. Kjekk, emosjonelt oppegående, høy inntekt, kule kompiser, felles interesse, snakket eksklusivt med meg og ikke flere andre damer, ikke masse etterslep av tidligere ligg som han fremdeles følger på instagram, m.m. Han var en catch, men så klarte jeg å lire ut av meg at jeg ikke ville ha barn (som ikke er sant engang 😭), og da avsluttet han det hele 3 uker etterpå. Live-illustrason fra hendelsen: Anonymkode: 340c0...4ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Finnes det gode damer? Neppe.. "Bortsett fra søstrrene mine og døtrene mine har alle vært: : Egoistiske, nymfomane, slemme og egoistiske i senga, manipulerende, kontrollerende, hevngjærrige, late, usympatiske, løgnere, aggressive, utro etc. Egentlig er det første ordet (Egoistiske) den best beskrivende for samtlige kvinner jeg har møtt fra foreldre til partnere og dater. Opplever de kun som " brukere" som bruker dine ressurser til du er utslitt og du er ubrukelig til slutt. " Anonymkode: ccd3a...175 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Synes nesten alle mennene jeg treffer er veldig hyggelige og omtenksome, sånn på et mer generelt grunnlag. Når det kommer til dating og vennskap, er jeg ganske overbevist om at vi tiltrekker oss det vi fortjener i lengden. Naturligvis unntak for helt ekstreme tilfeller (som han psykopaten i Frankrike som serverte kona si til andre psyko menn i landet). Men igjen, en normalt oppegående mann hadde gjort kål på psykopaten hvis han visste at det foregikk, og det er jo det som også skjedde til slutt med en gang informasjonen nådde et normalt oppegående menneske. Anonymkode: ab3ee...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden Ja, de finnes. Jeg kjenner flere, inkludert min egen mann. Selvfølgelig er han ikke «perfekt», og irriterer meg av og til for at han aldri klarer å ha oversikt over hva som skal skje i livet til ungene, men så er jeg alene med ungene i 2 uker og kjenner på alle de småtingene han faktisk gjør som jeg vanligvis ikke trenger å bekymre meg over, og tenker at vi gjør bare hver våre ting. Og jeg er jo langt fra perfekt selv også. Anonymkode: 7d3f5...3a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå