AnonymBruker Skrevet i går, 17:19 #1 Del Skrevet i går, 17:19 Noen som har noen utroskap historier fra julebord, som de har vært vitne til? Anonymkode: 0e241...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet i går, 17:20 #2 Del Skrevet i går, 17:20 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:27 #3 Del Skrevet i går, 17:27 ashley jackson skrev (7 minutter siden): Nei. Nei vel. Anonymkode: 0e241...caf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:34 #4 Del Skrevet i går, 17:34 Mange. Historien er kort: kollegaer har sex. Ødelegger forholdet og eventuelle familier Anonymkode: bc3a6...c18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:40 #5 Del Skrevet i går, 17:40 Nei, men flere fulle kolleger har lagt an på meg foran alle vi jobber med. Da blir det dårlig stemning... Anonymkode: 23f5f...163 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:46 #6 Del Skrevet i går, 17:46 Korte historier sånn sett. Tafsing. Dansing. Klining. Sex på do eller dratt sammen. Etterlater alle andre i en ekkel situasjon. Anonymkode: 3a8ce...f98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet i går, 19:52 #7 Del Skrevet i går, 19:52 For noen år siden gikk jeg forbi sjefen min med en kollega. De klinte. Begge gift med barn. Fortsatt gift med sine partnere . I et annet rom på restauranten var det to andre kollegaer som flørtet, hun satt på fanget hans mens kona var hjemme med nyfødt barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet i går, 19:57 #8 Del Skrevet i går, 19:57 Hvert eneste julebord eller jobbfest det. Puling i skogen, på do eller drar hjem sammen. Greit at folk vil være utro. Men gjør det i det skjulte da? Jeg vil ikke være vitne til faenskapen, jeg vil bare hygge meg med kolleger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Mannlig sjef som fikk oral på toalettet av en kvinne som hadde internship. Det er den mest ekstreme. Kvinnelig kollega som klinte og ble tafset på av en mann fra en annen avdelig. Jeg er ganske sikker på at de treffer hverandre privat i hverdagen. Jeg har i hvert fall sett dem vandre sammen og spise på restauranter. To tidligere kollegaer fra en annen jobb som hadde to nuss ila. kvelden. Kanskje det var noe mer, men vi fikk kun med oss to nuss. Venninnene mine har sett mye mer (og verre). Anonymkode: e3866...935 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Hvor skal jeg i det hele tatt begynne, jeg har sett så mye shit. Jeg skjønner forøvrig ikke at folk tørr å gjøre det så åpenlyst. Eier dere ikke skam? Er dere ikke redde for at noen forteller partner? Ønsker dere innerst inne at forholdet skal gå i oppløsning? Fatter det virkelig ikke... Anonymkode: 5e059...49e 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Nja. Jobbfester ja, men.. Jeg har sett mye utroskap i jobbsammenheng, men faktisk er ikke julebordet det verste. Er jo et sted å finne tonen og slippe hemninger og klype hverandre i rumpa da, men utroskapen lever ofte utenfor julebordet i min erfaring i mitt lille hjørne av verden. Anonymkode: 3cc67...18c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har kun sett masse klining etter å ha vært 4 år i corporate, men det er jo så absolutt utroskap det òg. En fyr som er lillebroren til min venninne har vært utro de 2 siste julebordsesongene. Han skal ha gått hele veien begge gangene, i hvert fall i følge det jeg har fått høre. Forundrer meg ikke, han er sånn player type selv om han prøver å vaske av seg det stemple. Anonymkode: d9edc...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden Jessic_a skrev (33 minutter siden): For noen år siden gikk jeg forbi sjefen min med en kollega. De klinte. Begge gift med barn. Fortsatt gift med sine partnere . I et annet rom på restauranten var det to andre kollegaer som flørtet, hun satt på fanget hans mens kona var hjemme med nyfødt barn. Jobber vi på samme sted? 😅😅 Anonymkode: d9edc...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden Min eks som hadde en høy stilling i et stort firma mistet jobben etter et julebord. Han og en annen mannlig kollega hadde sett en yngre kvinnelig kollega nede ved toalettene, og sagt høyt til han andre: «Skal vi ta henne med inn i en bås og frese henne i begge hull?» Takk til han. Vi hadde heldigvis bare vært sammen i seks-syv mnd, så jeg kunne enkelt løøøøøpe ut av det forholdet. Anonymkode: 08010...63f 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden Min venninne jobber i en offentlig etat i Oslo, og på julebordet flippet kontor rottene ut. Under det ene bordet lå det et par og hadde sex, og et annet par hadde seg i garderoben under kåpene og frakkene. Hun så flere som tafset på hverandre og klinte. Dette var det første julebordet hun var på, og hun trodde at det skulle bli kjedelig, men de aller fleste var dritings og kastet alle hemninger. Hun var lettere sjokkert😲 Anonymkode: 3de77...7e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har bidratt, dessverre. Verste var å ha sex på HC-doen på lokalet som jobbet leide (stor fest, masse folk). Han hadde akkurat blitt pappa, så dama var nok hjemme m/kid. Jeg har også klina med kolleger et par ganger og tatt taxi hjem sammen med en (som akkurat hadde gått gjennom et brudd). I alle topper har det vært flørt på jobb i forkant av festene. Bare.. eskalert, mildt sagt. I ettertid er jeg DRITflau for hvor synlig det må ha vært. Når jeg i dag ser andre som er. Var ung og dum og forelska. Anonymkode: 904b8...5db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #17 Del Skrevet 19 timer siden Tror min var utro på årets julebord. Vi jobber på samme arbeidsplass. Jeg var på jobb mens han var på julebord. Han endret atferden etter julebordet. Kollegaer har oppført seg annerledes. En kom til og med å ga meg en klem sånn uten videre. Kjæresten har vært sur, unnvikende og ekkel mot meg siden julebordet, så er ganske sikker på at noe har skjedd. Har ikke snakket med han på noen dager (vi er sammen stort sett hver dag). Skjønner meg ikke på folk som ikke eier samvittighet😪 Litt godt å få det ut.. Anonymkode: ccccb...baa 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har vært utro på nesten alle julebord jeg har vært på, over 30 stk hittil. Mest bare klining og tafsing men også suging, slikking og noen ganger knulling. What happens on julebord stays on julebord. Anonymkode: 87847...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden Herregud så mye dritt. Folk skulle vært filmet og beviset gitt til familien. Utroskap er bånn og de fortjener det verste som kan skje de for slikt. Jeg har ikke sett noe på de julebordene jeg har vært på. De siste årene har jeg unngått mine som har vært pepret med gærne unge arbeidere som lever for å drikke, mens mannen min sitt julebord har vært alkoholfritt og åpent for hele familien med barn. Beste julebordene jeg noensinne har vært på, kos for hele familien og god stemning. Fyll og faenskap kan single holde seg til, og når man er familie bør man vise mer respekt. Må du være utro og drive rundt på julebord så er nok ikke familieliv noe for deg. Forbli single for alles skyld. Anonymkode: 6a785...01d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20 Del Skrevet 12 timer siden Ikke på julebord. Men så blir jeg ikke til småtimene heller. Men jobbkonferanser med overnatting på hytta i skisporet…. Alle blir plutselig single og våte da. Anonymkode: 40c20...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå