Gå til innhold

Rart å bare ha en hund

jegerrinne

Anbefalte innlegg

Er så stille om dagen. Avlivet ene jaktvenn og familievenn om torsdagen. Hunden hadde ikke vært helt i slag.  Først mente vetrinær det var snakk om innbilt svangerskap for var det tegnene på en måtte viste. Løpet av en uke så bl flere spenner harde og feber og smerter kom og tungpustet, rastløs. Så ble ny time før medisinering var over pga forvering Tok da bilder og da viser det seg svulster i lunger, eggstokk,livmor og spenner. Dyrlegen kaldte det hurtig  spredende/ voksende kreft. Så ble da klart at avlivning var det beste. Er andre hunden vi har som har fått slik kreft. Vi hadde tanta til denne tispa ho og fikk slik kreft.

Så nå går det kun en hund i stua. Merker det er utrolig rart. Rart å gå tur med kun 1 hund.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det er rart, føler med deg i sorgen. Når/hvis du blir klar for en til hund så er det mange hunder på finn som trenger et nytt hjem. Jeg blir faktisk helt overrasket over hvor mange hunder det ligger ute til omplassering til en hver tid...

Anonymkode: 00390...7b6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skjønner at det er rart, føler med deg i sorgen. Når/hvis du blir klar for en til hund så er det mange hunder på finn som trenger et nytt hjem. Jeg blir faktisk helt overrasket over hvor mange hunder det ligger ute til omplassering til en hver tid...

Anonymkode: 00390...7b6

Blir nok ny. Blir nok valp siden vi driver med jakt. Og trener til blodspor osv. Ikke så lett med voksen hund

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig rart og trist å miste en hund. Føler med deg i sorgen. Jeg har selv måttet la en av hundene reise videre nylig da den fikk kreft med spredning og jeg savner han ennå.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med deg. De setter dype spor disse hundene. Du gjorde absolutt det rette da du lot henne få slippe mere smerter og slit.

Etter å ha hatt 2-3 hunder om gangen, så har jeg nå bare en. Desverre ble min forrige hund dårlig til beins som gammel, og det ville ikke ha vært rett mot han å få en valp inn i hjemmet. Dermed ble det ikke noe overlapp av hunder den gangen, og da han døde ble det fryktelig stille i huset.... Har nå en (jakthund) på 2 år, og tenker å få tak i en til når han blir 4-5 år. For å være helt uten hund var aldeles grusomt. 

Anonymkode: 97bc6...a32

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

KONDOLERER❤️❤️❤️

Mitt beste råd: skaff ny hund. Gjerne gjennom FOD.no, står for foreningen av omplassering av dyr. Jeg vet om mange hunder katter derfra som er veldig fine❤️❤️❤️❤️❤️❤️skjønner så sykt at det kan være vanskelig når hunden ikke er der lenger😢 men husk at du kommer til å venne deg til det etter hvert❤️

føler med deg!!!

Anonymkode: 50292...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...