Gå til innhold

La sin kjære ha sex med andre!

Meg2805

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil trenge å ha ham med for å tenne. Jeg vil ikke kunne tenne på den andre mannen alene men om kjæresten min er der og jeg vet det tenner ham så kan det være en mulighet. I alle fall en spennende tanke... Jeg tenner på å tenne kjæresten min, ikke på den andre mannen alene

Anonymkode: b32cb...95b

👍🙂

Hun har jo fantasier med en ekstra mann. Men ikke enkelt å time det. Lettere å la henne ta en helg på egenhånd av og til. 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Meg2805 skrev (2 timer siden):

Noen damer virker på meg slik og noen sånn.. 

Har jeg hatt så flaks å treffe en "tøs", og forholdet blir trygt, så liker jeg at hun er polyamorøs, men det er ikke gitt at hun vil det.

Hva synes dere damer om å ha frihet til litt kos utenfor forholdet, av og til?

Da ser jeg ikke poenget med å være i et liksom-forhold? Da puler man jo uansett rundt akkurat som når man er singel. Man bare deler bosted og regninger med en person man puler, og så går man samtidig rundt og puler andre 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 56981...149

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da ser jeg ikke poenget med å være i et liksom-forhold? Da puler man jo uansett rundt akkurat som når man er singel. Man bare deler bosted og regninger med en person man puler, og så går man samtidig rundt og puler andre 🤷‍♀️ 

Ja, alle har sine grenser. Jeg tenker at om man har det slik i full åpenhet gir det et veldig lekent sexliv. Eller, jeg vet det er slik. Har vært i et slikt forhold i noen år tidligere. Vil ha det igjen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Meg2805 skrev (27 minutter siden):

Hva som er normalt eller ikke er jo flytende. For meg er swingers nydelig. Men for de som vil svare på det må de vite hva det er. 

Mitt ønske er at hun koser seg og kommer hjem fornøyd, og har livet sitt som vanlig i det lune hjem. 

Er det ingen kvinner som ønsker en slik frihet? 

Det er svært unormalt at menn ønsker at damen skal ligge med tonnevis av andre menn, men du er den du er 🤷‍♂️

Anonymkode: 13570...b53

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er svært unormalt at menn ønsker at damen skal ligge med tonnevis av andre menn, men du er den du er 🤷‍♂️

Skrev ikke tonnevis.. men av og til for å krydre hennes lyst. 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Meg2805 skrev (9 minutter siden):

Skrev ikke tonnevis.. men av og til for å krydre hennes lyst. 😉

*Sex med andre menn overhodet. Greit at du er åpen om det, mye uvanlig på seksualitet forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Meg2805 skrev (1 time siden):

Ja, alle har sine grenser. Jeg tenker at om man har det slik i full åpenhet gir det et veldig lekent sexliv. Eller, jeg vet det er slik. Har vært i et slikt forhold i noen år tidligere. Vil ha det igjen. 

Men hva er da forskjellen på et parforhold og et singelliv når man uansett kan ha sex med hvem man vil? Jeg ser jo at det er økonomiske fordeler med at 2 stk bor sammen, men det kan man jo også få f eks i et kollektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hva er da forskjellen på et parforhold og et singelliv når man uansett kan ha sex med hvem man vil? Jeg ser jo at det er økonomiske fordeler med at 2 stk bor sammen, men det kan man jo også få f eks i et kollektiv.

Du som ikke ser leken i dette ser heller ikke spenningen, nytelsen, det himmelske erotiske nivået.. En kvinne som nyter flere menn blir svært seksuell. Til mer sex man har, til mer vil man ha. 😉

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, SlemUlv said:

Ingen stopper deg fra å være monogam, bare fordi noen andre ikke er det. 

Jeg elsker begge mine partnere, og jeg vet de elsker meg. De gjør meg begge til en bedre person. 

👍😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For meg er det et «ikke-tema». 
Jeg er ikke seksuell utenom forhold. Om jeg er singel i 3 mnd eller 3 år spiller ingen rolle. Sex er helt uinteressant utenom forhold.

I forhold bil jeg gjerne ha mye sex, men andre en kjæresten er helt uinteressant.

Anonymkode: 52b64...7c4

Høres skikkelig trist ut!

Anonymkode: b7cc2...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Felles samliv, barn, logistikk, økonomi, opplevelser, ferier, familieliv osv. 

Sex er bare en ørliten del av et forhold. En del som ikke egner seg å ha eksklusivitet rundt. 

Anonymkode: b7cc2...180

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sex et par ganger i måneden under dyna med lyset av i 20-30 år gjør noe med lysten. Jeg vet min kone kan få et crush på andre og hun har vurdert trekant, men foreløpig har vi ikke funnet en interessert kandidat. Tror en ny person kan trigge hennes lyst også på meg og lyst til å utforske andre sider av sexlivet. Jeg vil gi henne et "frikort" men hun vil ikke ha 🤭

Anonymkode: e3574...e51

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SlemUlv skrev (4 timer siden):

Ingen stopper deg fra å være monogam, bare fordi noen andre ikke er det. 

Jeg elsker begge mine partnere, og jeg vet de elsker meg. De gjør meg begge til en bedre person. 

Trist at folk må dømme slik..

Ikkemonogami og monogami kommer i ulike varianter, og det viktigste burde være at samtlige involverte og berørte er entusiastisk samtykkende.

Hvorfor folk er så opptatt av å dømme og erklære andres levemåte for mindreverdig, er jo en saga for seg selv..

Anonymkode: 987f4...1a3

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sex et par ganger i måneden under dyna med lyset av i 20-30 år gjør noe med lysten. Jeg vet min kone kan få et crush på andre og hun har vurdert trekant, men foreløpig har vi ikke funnet en interessert kandidat. Tror en ny person kan trigge hennes lyst også på meg og lyst til å utforske andre sider av sexlivet. Jeg vil gi henne et "frikort" men hun vil ikke ha 🤭

Anonymkode: e3574...e51

Interessant setting. Mange par er der. Det blir kjedelig. Da kan dette gi skikkelig fart og lekenhet. Jeg har opplevd slikt i forhold og ønsker det tilbake. 

Stå på! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Trist at folk må dømme slik..

Ikkemonogami og monogami kommer i ulike varianter, og det viktigste burde være at samtlige involverte og berørte er entusiastisk samtykkende.

Hvorfor folk er så opptatt av å dømme og erklære andres levemåte for mindreverdig, er jo en saga for seg selv..

Anonymkode: 987f4...1a3

Ja, bedømmelser kommer fort. Men, den som kan kose deg nyter livet. Stå på. 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok et sted midt mellom tenker jeg. Ikke poly, men ikke absolutt seksuelt monogam. Sex er for meg og min kone, men vi kan gjerne ha sex med andre sammen, være seg en ekstra mann, kvinne eller par, er sånn sett ikke sjalu overhode, men tror ikke jeg hadde likt at vi gjorde det hver for oss.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Jdz said:

Er nok et sted midt mellom tenker jeg. Ikke poly, men ikke absolutt seksuelt monogam. Sex er for meg og min kone, men vi kan gjerne ha sex med andre sammen, være seg en ekstra mann, kvinne eller par, er sånn sett ikke sjalu overhode, men tror ikke jeg hadde likt at vi gjorde det hver for oss.

Høres ut som swingers hadde passet. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Meg2805 skrev (5 timer siden):

Hva som er normalt eller ikke er jo flytende. For meg er swingers nydelig. Men for de som vil svare på det må de vite hva det er. 

Mitt ønske er at hun koser seg og kommer hjem fornøyd, og har livet sitt som vanlig i det lune hjem. 

Er det ingen kvinner som ønsker en slik frihet? 

Jeg er en kvinne som kan forelske meg i flere samtidig og være seksuelt tiltrukket  av flere menn samtidig. MEN jeg er også sjalu og vil ikke dele mannen min. Hvis han hadde ligget med en annen kvinne så ville jeg fått store problemer med å takle det. Jeg mener at ting skal være rettferdig i et samliv, og jeg ønsker aldri å såre ham eller gjøre noe jeg mener er galt mot ham. Derfor velger jeg et monogamt samliv med mannen min. Hvis jeg møter en annen mann jeg føler tiltrekning mot så holder jeg avstand og dyrker det ikke. Jeg har aldri vært utro, og slik vil jeg fortsette livet. Jeg elsker mannen min og vil ha det herlig med ham livet ut.

Anonymkode: a6d6d...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en jente fra Kristiansund området i min ungdom. Var noe av det hotteste jeg visste,når hun fortalte meg på sin krokete dialekt hva hun ville vi skulle gjøre sammen,eller jeg gjøre med henne. Forsto 75% ca,men herregud så HOT!!! Samme med tekstmeldinger etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fant80 skrev (1 minutt siden):

Var sammen med en jente fra Kristiansund området i min ungdom. Var noe av det hotteste jeg visste,når hun fortalte meg på sin krokete dialekt hva hun ville vi skulle gjøre sammen,eller jeg gjøre med henne. Forsto 75% ca,men herregud så HOT!!! Samme med tekstmeldinger etc. 

Du svarer i feil tråd…

Anonymkode: a6d6d...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...