Gå til innhold

La sin kjære ha sex med andre!

Meg2805

Anbefalte innlegg

Noen damer virker på meg slik og noen sånn.. 

Har jeg hatt så flaks å treffe en "tøs", og forholdet blir trygt, så liker jeg at hun er polyamorøs, men det er ikke gitt at hun vil det.

Hva synes dere damer om å ha frihet til litt kos utenfor forholdet, av og til?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Absolutt ikke. For meg ville det gått hardt utover følelseslivet mitt. Jeg ville ikke tålt det, og dermed krever jeg heller ikke at partner skal tåle at jeg koser meg utenfor forholdet.

Vi holder oss trofaste og monogame fordi det er best for oss. Hva som er best for andre får de avgjøre selv.

Anonymkode: a6d6d...421

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er poly, så ingen LAR noen ha sex med andre.. Vi har bare satt opp forholdet vårt, sånn at det er en mulighet. 

Han eier ikke meg, og min sexualitet.. Akkurat som jeg ikke eier ham, og hans sexualitet. 

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La sin kjære mann ha sex med andre kvinner!

Kunne det vært en fin løsning når hans behov og virilitet går din en høy gang?

Anonymkode: e2791...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Absolutt ikke. For meg ville det gått hardt utover følelseslivet mitt. Jeg ville ikke tålt det, og dermed krever jeg heller ikke at partner skal tåle at jeg koser meg utenfor forholdet.

Vi holder oss trofaste og monogame fordi det er best for oss. Hva som er best for andre får de avgjøre selv.

Anonymkode: a6d6d...421

Vel, for meg er det slik at hun får frihet, ikke jeg. Så hun trenger ikke tenke sjalu tanker. Jeg er trofast. Men tenner på at hun koser seg med andre av og til. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Yes!

NÅ snakker vi!

🤩

Anonymkode: 9816d...37a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Yes!

NÅ snakker vi!

🤩

…og dessuten får kvinner jevnt over mye mer lyst på sin egen mann dersom han har sex med andre kvinner. Det kan man benekte til man blir blå, men det er bare å se på hva som skjer med en gang en mann får seg dame, ring på fingeren, oppmerksomhet fra andre kvinner. Så hvis kvinnens manglende lyst er problemet, så løser dette gjerne også den saken. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Yes!

NÅ snakker vi!

🤩

Motsatt... jeg er mannen. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke åpen for det.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

…og dessuten får kvinner jevnt over mye mer lyst på sin egen mann dersom han har sex med andre kvinner. Det kan man benekte til man blir blå, men det er bare å se på hva som skjer med en gang en mann får seg dame, ring på fingeren, oppmerksomhet fra andre kvinner. Så hvis kvinnens manglende lyst er problemet, så løser dette gjerne også den saken. 

Det å stjele en mann handler om å konkurere om å bli likt. Det handler ikke om at noen tar hennes mann, det går imot hvor elsket samme dame med den oppførselen vil føle seg. Handler om å bli valgt. Så ikke om at menn må ligge rundt for å bli likt. 

Dårlig selvtilitt er kilden.

Det løser ikke manglende lyst. De fleste vil føle seg så sveket at det vil gi dem mindre lyst og helst vil de slå opp å ikke takkle synet av mannen, kanskje ikke av seg heller. For de fller seg ikke bra nok.

Noen blir så klart, men det er ingen trend som gjelder alle damer, som at alle damer ikke vil ha opptatte menn. Å noen blir fordi de tror på det gode i mannen eller har stockholmsyndrom kompleks. Eller det tabu, familien må bestå ellers blir det flaut, jeg vil heller bli såret i hjemmet enn at omverden skal se meg falle komplekset. Eller at de ikke har råd til å skilles.

Anonymkode: b87f1...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

NIX! Damer er ikke skapt slik! De er SJALUE! OK? 

Anonymkode: 15aa7...52c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Takk for at du skrev dette, forresten :) 

Som du ser over her, er det mye fordømmelse når kvinner føler på denne måten, mens det knapt er noen som leer på øyebrynet av at en mann gjør det samme.

Har opplevd dette hele livet, blitt kalt dørmatte og stockholmsyndrom. Det det virkelig er snakk om, er misogyni, kvinnehat. Man skal ikke få lov å føle det man føler.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er det et «ikke-tema». 
Jeg er ikke seksuell utenom forhold. Om jeg er singel i 3 mnd eller 3 år spiller ingen rolle. Sex er helt uinteressant utenom forhold.

I forhold bil jeg gjerne ha mye sex, men andre en kjæresten er helt uinteressant.

Anonymkode: 52b64...7c4

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Meg2805 skrev (28 minutter siden):

Vel, for meg er det slik at hun får frihet, ikke jeg. Så hun trenger ikke tenke sjalu tanker. Jeg er trofast. Men tenner på at hun koser seg med andre av og til. 

Ekstremt merkelig holdning. 

Anonymkode: 13570...b53

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I denne tråden var det mye rart. Hva skjedde med at sex er det mest intime man kan dele, og det deler man ikke med hvem som helst. Hva slags forhold har man egentlig hvis man har så stort behov for å kose med andre? Og hva gjør det med forholdet om en av partene er sammen med en tredjeperson? Det er så uaktuelt som det kan få blitt! 

Anonymkode: 09c71...925

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ekstremt merkelig holdning. 

Det er så mange weirdos på seksualitet forumet.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

I denne tråden var det mye rart. Hva skjedde med at sex er det mest intime man kan dele, og det deler man ikke med hvem som helst. Hva slags forhold har man egentlig hvis man har så stort behov for å kose med andre? Og hva gjør det med forholdet om en av partene er sammen med en tredjeperson? Det er så uaktuelt som det kan få blitt! 

Anonymkode: 09c71...925

Ingen stopper deg fra å være monogam, bare fordi noen andre ikke er det. 

Jeg elsker begge mine partnere, og jeg vet de elsker meg. De gjør meg begge til en bedre person. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er så mange weirdos på seksualitet forumet.

Hva som er normalt eller ikke er jo flytende. For meg er swingers nydelig. Men for de som vil svare på det må de vite hva det er. 

Mitt ønske er at hun koser seg og kommer hjem fornøyd, og har livet sitt som vanlig i det lune hjem. 

Er det ingen kvinner som ønsker en slik frihet? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil trenge å ha ham med for å tenne. Jeg vil ikke kunne tenne på den andre mannen alene men om kjæresten min er der og jeg vet det tenner ham så kan det være en mulighet. I alle fall en spennende tanke... Jeg tenner på å tenne kjæresten min, ikke på den andre mannen alene

Anonymkode: b32cb...95b

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jaja...

Han kan jo bare finne på å gjøre det om han tør det...Da får han ikke nærme seg meg igjen ihvertfall...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er en viss type menneske som er poly. Lille rosa villt hår og ustabil. Drama deluxe selvom de fornekter det. De færreste klarer å ha en sunt poly-liv, men de ønsker å være den typen som kan det. Og det er ikke det samme

Anonymkode: 65418...b3f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...