Gå til innhold

Spørsmål til lesbiske

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor er du som du er TS?

Anonymkode: bdbaa...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er en greie. Butch lesber.

Egentlig ikke rarere enn at en del heterofile menn utelukkende dater damer med silikon og botox både her og der.

Anonymkode: 3dd3c...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt en lesbisk kvinne. Hun er super feminim Fint sminket og bruker mye kjole og skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er ikke jeg så glad i menn som ter seg ekstremt feminint (utover hva som til og med er vanlig for selv feminine kvinner), og så er jeg ikke så glad i kvinner som ter seg ekstremt maskulint (utover hva som til og med er vanlig for selv maskuline menn). Det virker påtatt og falskt, men da særlig førstnevnte. 

Oftest er førstnevnte homofile menn, men jeg har ikke inntrykk av at lesbiske er de eneste som liker å te seg uvanlig maskulint. 

Jeg ser i grunnen ikke hvorfor man skal stille spørsmål rundt dette. Vi er alle ulike. Det er bare å akseptere det. Vi vet ikke alltid selv hvorfor vi er ulike, vi er jo bare oss selv, de fleste av oss. Og oss selv, vil aldri være helt lik en annen. Noen skiller seg mer ut enn andre, slik har det vært og vil det alltid være. 

Anonymkode: c88af...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker butche, lesbiske damer. Og det er ikke noe teit å stille et sånt spørsmål, ts. Homofile har en lang historie i å bryte med kjønnsroller og selvfølgelig lurer noen på hvorfor det er sånn. Jeg har snakket med homofile også som lurer på det samme. Jeg tenker at årsaken ligger i både arv og kultur. Enkelte homofile menn er virkelig mer feminine enn menn generelt og enkelte lesbiske kvinner er ordentlig maskuline rent fysisk sett.

Jeg er selv en feminin kvinne og tiltrekkes av at kvinnen er annerledes enn meg selv. At hun er tøff og maskulin, samtidig som jeg vet at hun er kvinne. Det er en litt sånn uslåelig sexy, kombinasjon for min del. Og nei, det ligner overhodet ikke på den vanlige bygdekvinnen med kort hår og allværsjakke.

Anonymkode: 2058c...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...