AnonymBruker Skrevet 6. desember #1 Del Skrevet 6. desember Jeg har en lesbisk nabo som bytter samboer hvert år. Det partnerne hennes har til felles er at de er alle overvektige og går med manne klær, og har mannefrisyre. De hadde sett ut som menn hvis det ikke hadde vært for smale skuldre og brede hofter. Så jeg lurer bare hva greia er med den mannlige looken. Det blir som hvis homofile skulle gått med skjørt og bikini topp. Anonymkode: 06657...c53 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #2 Del Skrevet 6. desember Og dette tror du at lesbiske vet bedre enn deg? Anonymkode: 26fc6...be8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 6. desember #3 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og dette tror du at lesbiske vet bedre enn deg? Anonymkode: 26fc6...be8 Ja, hvem skulle bedre kunne svare? 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6. desember #4 Del Skrevet 6. desember Hvorfor er dette din sak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #5 Del Skrevet 6. desember Stor pike skrev (2 minutter siden): Hvorfor er dette din sak? Det er ren nysgjerrighet over et fenomen, og det ligger ingenting negativt bak nysgjerrigheten. Anonymkode: 06657...c53 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #6 Del Skrevet 6. desember Hvem man faller for handler om smak og behag. Sånn er det, rett og slett. - lesbisk kvinne 19 Anonymkode: 0ecf5...f8d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #7 Del Skrevet 6. desember Ikke for å ødelegge tråden, men jjeg lurer på hvorfor homofile oppfører seg så feminint? Ikke vondt ment. Men tenkte på det i dag. Det går jo litt i det samme.. (og noen kler seg jo faktisk i klær fra dameavdelingen, som magetopper, og bruker sminke) Anonymkode: 7552c...090 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #8 Del Skrevet 6. desember Ei nabodame hadde først en mann med mørkt hår og skjegg, så fikk hun ny mann med mørkt hår og skjegg. Hvorfor liker heterofile damer menn med mørkt hår og skjegg? Hva er greia? Anonymkode: e9aca...58d 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #9 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det går jo litt i det samme.. (og noen kler seg jo faktisk i klær fra dameavdelingen, som magetopper, og bruker sminke) Anonymkode: 7552c...090 Og kvinner har begynt å bruke bukser. Fy altså. Anonymkode: 8d790...74c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #10 Del Skrevet 6. desember Tja, kan du som heterofil svare meg på hvorfor noen heterofile mennesker tenner på døde mennesker? 🤔 Anonymkode: bca0a...00a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #11 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem man faller for handler om smak og behag. Sånn er det, rett og slett. - lesbisk kvinne 19 Anonymkode: 0ecf5...f8d Det er helt greit og forståelig. Men den type stil som jeg snakker om har jeg aldri sett heterofile kvinner ha. Anonymkode: 06657...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #12 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt greit og forståelig. Men den type stil som jeg snakker om har jeg aldri sett heterofile kvinner ha. Anonymkode: 06657...c53 Da har du ikke bodd lenge nok på bondelandet. Anonymkode: 26fc6...be8 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #13 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da har du ikke bodd lenge nok på bondelandet. Anonymkode: 26fc6...be8 Det er sant. Anonymkode: 06657...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #14 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ei nabodame hadde først en mann med mørkt hår og skjegg, så fikk hun ny mann med mørkt hår og skjegg. Hvorfor liker heterofile damer menn med mørkt hår og skjegg? Hva er greia? Anonymkode: e9aca...58d Heterofil kvinne her. Ikke tenner jeg på menn med mørkt hår og skjegg, så dermed er jeg sikkert ikke heterofil likevel. Ikke tenner jeg på damer som TS beskriver heller, ergo kan jeg tydeligvis ikke være lesbisk. Kan det være at jeg egentlig er mannlig skaphomse? Jeg oppfører meg jo litt kvinnelig siden jeg er kvinne... eller mann? Men vent litt, jeg har jo flere homofile venner, og de oppfører seg ikke feminint, men faktisk helt som de mennene jeg til nå har trodd var heterofile. Kanskje jeg egentlig er alien? Ts, uavhengig av kjønn og legning - ulike personer har ulike preferanser. Noen har smalere preferanser, noen har få preferanser når det kommer til utseende, noen bryr seg ikke en gang om utseende på partner. Dette har ikke noe med å være lesbisk å gjøre, det har kun med at din nabo har en tendens til å falle for kvinner som er ganske lik hverandre. Anonymkode: 2c3fd...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #15 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det være at jeg egentlig er mannlig skaphomse? Jeg oppfører meg jo litt kvinnelig siden jeg er kvinne... eller mann? Heter du Miele? I så fall kan det hende du er en vaskemaskin Anonymkode: 26fc6...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 6. desember #16 Del Skrevet 6. desember Jeg er ikke lesbisk, men bifil. Selv tenner jeg på slanke feminine jenter. Og det er jeg selv også. Såkalte traktorlesber er ikke noe for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #17 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (10 timer siden): Heterofil kvinne her. Ikke tenner jeg på menn med mørkt hår og skjegg, så dermed er jeg sikkert ikke heterofil likevel. Ikke tenner jeg på damer som TS beskriver heller, ergo kan jeg tydeligvis ikke være lesbisk. Kan det være at jeg egentlig er mannlig skaphomse? Jeg oppfører meg jo litt kvinnelig siden jeg er kvinne... eller mann? Men vent litt, jeg har jo flere homofile venner, og de oppfører seg ikke feminint, men faktisk helt som de mennene jeg til nå har trodd var heterofile. Kanskje jeg egentlig er alien? Ts, uavhengig av kjønn og legning - ulike personer har ulike preferanser. Noen har smalere preferanser, noen har få preferanser når det kommer til utseende, noen bryr seg ikke en gang om utseende på partner. Dette har ikke noe med å være lesbisk å gjøre, det har kun med at din nabo har en tendens til å falle for kvinner som er ganske lik hverandre. Anonymkode: 2c3fd...506 Den mandige traktorstilen har noe med å være lesbisk å gjøre selv om ikke alle lesbiske er sånn. De fleste klarer å gjette hvem som er homofil og lesbisk ut i fra stilen. Ikke 100% sikkert, men 80%. Hvis du ikke ser noen forskjell, så er det din sak. Anonymkode: c9440...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #18 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den mandige traktorstilen har noe med å være lesbisk å gjøre selv om ikke alle lesbiske er sånn. De fleste klarer å gjette hvem som er homofil og lesbisk ut i fra stilen. Ikke 100% sikkert, men 80%. Hvis du ikke ser noen forskjell, så er det din sak. Anonymkode: c9440...08d Dette stemmer bare ikke. Vet om lesber selv som tar feil og tror at noen andre er lesber, og så kommer det frem at de var fra bygda, at det var det som var grunnen til stilen. Det samme gjelder menn, det finnes menn jeg er sikker på er homo, og så har de damekjæreste. Anonymkode: 26fc6...be8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #19 Del Skrevet 7. desember Jeg er bi og liker skikkelig feminine jenter, slanke, pene og gjerne masse sminke. Jeg er i den kategorien selv, så når jeg har datet jenter, tror alle vi er venninner. Hos menn er det motsatt. De skal helst være så maskuline som mulig. Gjerne litt chubby. For å svare deg, ts, alle har jo ulike preferanser. Din nabo liker traktorlesber. Ingenting galt med det. Anonymkode: aab39...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #20 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er helt greit og forståelig. Men den type stil som jeg snakker om har jeg aldri sett heterofile kvinner ha. Anonymkode: 06657...c53 Det er jo ikke til å komme bort fra at man har stereotyper og at noen lesbiske er veldige maskuline, og noen homofile menn er veldig feminine. Jeg har en homofil kompis som jeg vil påstå er "standard" maskulin med noen feminine trekk, som gjorde at vi skjønte at han var homofil før han kom ut av skapet selv. Men han tiltrekkes tydeligvis av veldig feminine menn, noe som egentlig har overrasket meg. Jeg har ikke noe imot det altså, jeg bare trodde ikke at han hadde den type tiltrekning på forhånd. Men jeg leste en gang for maaaange år siden (så kan ikke finne kilde), at en hypotese for hvorfor noen lesbiske blir veldig maskuline og noen homofile menn blir veldig feminine er fordi de som barn (før de forstår dette med legning) tror at de skal konkurrere om de samme jentene/guttene som de hetero gutta, eller de hetero jentene. Og derfor etterligner de det kjønnet de tror de skal konkurrere med. Men dette må leses med en enorm snøskuffe salt, jeg aner ikke om det stemmer i det hele tatt (men det er jo interessant). Anonymkode: 7db22...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå