AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:12 #61 Del Skrevet fredag kl 21:12 AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 18.12): Kvinner er fruktbare fram til 40. Anonymkode: 6c842...cc0 Det stemmer ikke. Frem til ca 35 er mer riktig. Anonymkode: 2868a...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:16 #62 Del Skrevet fredag kl 21:16 AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 20.44): Kvinner er fruktbare ofte til 50. De lever lengre enn menn, antakeligvis fordi kvinner er mer nyttige enn menn for storsamfunnnet. Anonymkode: 72ccf...ff1 De lever lengre, men er slett ikke ofte fruktbare til 50. De er stort sett fruktbare til rundt 35, noen svært få kan få barn senere, og noen ytterst få kan ved hjelp av ivf få barn mot 50. Den myten du sprer er med på å lure kvinner til å tro de har god tid, det har de ikke. Anonymkode: 2868a...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet fredag kl 21:34 #63 Del Skrevet fredag kl 21:34 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det stemmer ikke. Frem til ca 35 er mer riktig. Anonymkode: 2868a...44a Det er jo bare tull. Gjennomsnittskvinnen er fruktbar frem til begynnelsen av 40-åra. At noen sliter med å bli gravide allerede ved 35, betyr ikke at det er vanlig. Da kan man jo like gjerne si at alle menn har dårlig sædkvalitet også 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:01 #64 Del Skrevet fredag kl 22:01 Var nylig i ett selskap. Satt sammen med noen menn. Var helt sikker på at de var minst 70. Så var de i 50 årene. Dette opplever jeg stadig. Anonymkode: 6f381...846 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:35 #65 Del Skrevet fredag kl 22:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det samme føler jeg. Det man derimot ofte ser er at kvinner i en periode taper seg litt raskere enn menn. Og det er i småbarnsfasen 😅 Man får noen kilo ekstra, man har ikke tid til å ta vare på seg selv, og man trenger behagelig tøy til å løpe etter ungene med. Man har rett og slett ikke mulighet til å prioritere seg selv. Eller sagt på en annen måte, kvinner prioriterer å være mødre. Det er flott med de som har tid til å handle nye klær, gå til frisøren og gå seg en tur om kvelden, men veldig mange har faktisk ikke det. Så kommer barna opp i skolealder og kvinnene får mer tid. Her vil de gjerne ta igjen det tapte, ordner seg ny garderobe, får gått til frisøren og får tenkt karriere igjen. Her tar de brått igjen mennene som gjerne har beholdt samme stilen og har samme sveisen (men et annet hårfeste) siden de var i 20-årene, gjerne med en lett mage. Da synes jeg rett og slett det er et skifte, og etterpå synes jeg kvinner ser best ut. De liker å ordne seg, mens veldig mange menn beholder samme stilen. Min egen far inkludert 😄 En annen generasjon, men fram til han var 70 hadde han samme type frisyre, skinnjakke og bukser som han hadde brukt da han var yngre 😄 Min teori altså 😂 Håper ingen føler seg støtt. Vi eldes jo i utgangspunktet likt og det er klart jeg ikke ser ut som jeg er 20 lenger. Men jeg går til frisøren igjen, fikser meg og holder meg i form, så jeg ser ålreit ut for alderen 😊 Anonymkode: 0c89c...8a2 Og ikke minst mangelen på søvn i småbarnsfasen! Man blir plutselig noen år yngre i utseende når man begynner å få igjen nattesøvnen. Anonymkode: 6c336...3ab 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:36 #66 Del Skrevet fredag kl 22:36 Lurer på hvor disse kjekke mennene blir av. Bor i nord og reiser en del i Norges land i forbindelse med jobb. Er ikke bifil, men vil si kvinnene på min alder og opp er flinkere å ta vare på seg selv enn mennene. Kvinnene ser bedre ut, kler seg bedre og lukter bedre, og jeg er 100% heterofil. Anonymkode: 22290...afb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:39 #67 Del Skrevet fredag kl 22:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): De lever lengre, men er slett ikke ofte fruktbare til 50. De er stort sett fruktbare til rundt 35, noen svært få kan få barn senere, og noen ytterst få kan ved hjelp av ivf få barn mot 50. Den myten du sprer er med på å lure kvinner til å tro de har god tid, det har de ikke. Anonymkode: 2868a...44a Dette er bare tull. Herregud. Du snakker om å spre myter. Anonymkode: 4f315...168 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:42 #68 Del Skrevet fredag kl 22:42 Jeg føler det samme, at menn blir kjekkere med årene og vi kvinner (flest) taper oss. Men nå synes jeg jo ikke kvinner er tiltrekkende uansett da, så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Anonymkode: a6749...59d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:53 #69 Del Skrevet fredag kl 22:53 AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 16.50): Menn eldes som vin, men kvinner eldest som melk. Anonymkode: 30f44...9cc Tja, melk kan bli surmelk (som holder seg god lenge) og vin kan bli dårleg, mange faktorar som spelar inn her ja Anonymkode: a9bc4...757 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:01 #70 Del Skrevet fredag kl 23:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det stemmer ikke. Frem til ca 35 er mer riktig. Anonymkode: 2868a...44a Det er mange som er fruktbare til de er 45. Anonymkode: 9a758...615 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:36 #71 Del Skrevet lørdag kl 07:36 Menn har en peak når de nærmer seg 40, til de er passert 50 årene. Damer er gjerne penest fra 25-40. men menn har en stupende kurve på et tidspunkt, og da vil kvinnen, holde seg mer pent stabil utover mot alderdom. En mann og en dame på 70 år- damen er som regel «penere». så jeg vil si at dama starter tidligere å eldes, mens mannen får en daddy hunk fase, men når den er over, eldes han fortere enn damen. Anonymkode: be1f7...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:45 #72 Del Skrevet lørdag kl 07:45 Jeg forfalt ganske raskt når jeg fikk barn. Det er fordi det er mannen som har tid og penger til å stelle seg/gå til frisøren og så videre. Jeg går ikke ut blant folk lenger heller, så det gjør for så vidt ingenting. Anonymkode: e30e3...814 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:57 #73 Del Skrevet lørdag kl 15:57 Har servert i flere klassefester, 30 og 40 år etter skoleslutt. Ble alltid overrasket over de " gamle" mennene som gikk på samme trinn som de flotte damene. Men selvfølgelig er der unntak. Anonymkode: bdf16...e2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:07 #74 Del Skrevet lørdag kl 16:07 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Menn har en peak når de nærmer seg 40, til de er passert 50 årene. Damer er gjerne penest fra 25-40. men menn har en stupende kurve på et tidspunkt, og da vil kvinnen, holde seg mer pent stabil utover mot alderdom. En mann og en dame på 70 år- damen er som regel «penere». så jeg vil si at dama starter tidligere å eldes, mens mannen får en daddy hunk fase, men når den er over, eldes han fortere enn damen. Anonymkode: be1f7...8a9 Mulig mange lyver på alderen av de jeg får opp på tinder, men menn er kjekkesy i slutten av 20 årene, tidlig 30. Sammenlignet med kvinnene jeg får opp i samme alder kommer menn mye dårligere ut. Tror flere er over 45, når det står 35 på alder Anonymkode: 6ce76...362 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:25 #75 Del Skrevet lørdag kl 16:25 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg forfalt ganske raskt når jeg fikk barn. Det er fordi det er mannen som har tid og penger til å stelle seg/gå til frisøren og så videre. Anonymkode: e30e3...814 Den skjønte jeg ikke. Dere har barn sammen men bare han av dere har råd til å gå til frisøren? Anonymkode: f1b4e...81c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet lørdag kl 16:31 #76 Del Skrevet lørdag kl 16:31 Synes eldre damer kan være pene også jeg. Å da mener jeg naturlige. Ikke Eldre-opererte som er en egen sjanger,og jeg kan spotte det fra andre siden av gata. Det gir faktisk en egen look. Samme med menn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:38 #77 Del Skrevet lørdag kl 16:38 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mulig mange lyver på alderen av de jeg får opp på tinder, men menn er kjekkesy i slutten av 20 årene, tidlig 30. Sammenlignet med kvinnene jeg får opp i samme alder kommer menn mye dårligere ut. Tror flere er over 45, når det står 35 på alder Anonymkode: 6ce76...362 De lyver garantert. Jeg som kvinne ser jeg ser litt eldre enn ut enn mine jevnaldrende kvinner på 30, for har fått en rynke og har et ansiktskjellet som fremhever volumtapet i kinnene. Veldig spesifikt, men jeg føler jeg ser kanskje 33 ut istede for 30. Vet ikke helt. Vet ikke om de bruker litt filler, eller om det bare er jeg som er litt uheldig. Eller er selvkritisk. Men syns menn blir møtt av aldringens realitet ja. Er enig i at jeg syns den gruppen menn ser best ut. Tror rundt 30 er peak, ikke 40. Tenkte det om kjendiser da jeg var yngre også. Det er litt inviduelt og sier ikke at folk ikke er pene før eller etter. Men jeg tror peaken er rundt 30 for menn. Jeg var penere før, men jeg syns ikke vi forfaller når vi er 30. Det er ikke så ille, føler meg veldig pen enda og syns andre damer også er kjempe fine. Så 30 er ikke dårlig. Ikke 40 heller. Ikke 50, 60, 70. Kanskje 80 begynner å tære på. Men når vi først tenker topp, da må det være en viss ung alder for naturen hadde ikke vært mild mot oss om vi måtte bli 40 for å nå topp. Anonymkode: febb8...faa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:03 #78 Del Skrevet lørdag kl 17:03 Selvfølgelig peker ikke menn når de er 40. Da hadde majoriteten av kvinner i tyveårene syntes menn var kjekket også og det gjør de ikke. Det er bare en myte menn lager seg. Anonymkode: 4f315...168 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:49 #79 Del Skrevet lørdag kl 21:49 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Selvfølgelig peker ikke menn når de er 40. Da hadde majoriteten av kvinner i tyveårene syntes menn var kjekket også og det gjør de ikke. Det er bare en myte menn lager seg. Anonymkode: 4f315...168 Jeg syntes det når jeg var 20, og synes det fortsatt nå som jeg er 35. Anonymkode: be1f7...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:51 #80 Del Skrevet lørdag kl 21:51 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg syntes det når jeg var 20, og synes det fortsatt nå som jeg er 35. Anonymkode: be1f7...8a9 Det er deg. De fleste kvinner i tjueårene vil ikke være med førtiåringer og synes at førtiåringer står med ett bein i grava. Anonymkode: 4f315...168 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå