Freyja Valkyrie Skrevet 5. desember #21 Del Skrevet 5. desember Nei, har null toleranse for rusmidler, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #22 Del Skrevet 5. desember Nei! Fordi jeg synes det er harry og skikkelig usexy. Next! Anonymkode: 701c4...687 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #23 Del Skrevet 5. desember Er det kun i helgene og om han generelt sett gjør det rundt meg går det fint. Er det daglig er det rusmisbruk, hadde ikke datet en sånn som drakk hver dag heller. Anonymkode: e7a82...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #24 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det kun i helgene og om han generelt sett gjør det rundt meg går det fint. Er det daglig er det rusmisbruk, hadde ikke datet en sånn som drakk hver dag heller. Anonymkode: e7a82...cd3 Generelt sett IKKE gjør det rundt meg* Anonymkode: e7a82...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #25 Del Skrevet 5. desember 1-2 ganger i uka helt ok, daglig nope. Anonymkode: b55c1...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #26 Del Skrevet 5. desember Har en lang og krokete historie med rusbruk i ungdommen, så nei, det kunne jeg ikke for jeg hadde ikke klart å la være selv. Anonymkode: 1638e...f0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. desember #27 Del Skrevet 5. desember Aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #28 Del Skrevet 5. desember Nei Anonymkode: e563c...e2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #29 Del Skrevet 5. desember Jeg har nulltoleranse for alt av rusmidler, inkl tobakk og alkohol. Så jeg er ikke engang venn eller bekjent av slike, de kuttes tvert om jeg finner ut at de benytter slike ting. Orker ikke! Anonymkode: 886ed...193 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 5. desember #30 Del Skrevet 5. desember Nope, turn-off og ikke noe for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #31 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ukentlig eller daglig. Ja eller nei? Og hvorfor Anonymkode: d4b21...3bc Ja, helt klart. Takke seg til en som tar seg en blås av og til fremfor en som drikker. Cannabis er et mye bedre rusmiddel på de fleste måter. Man blir ikke "overstadig", man blir ikke voldelig og ufin, man blir ikke fysisk avhengig. Potensielle skadevirkninger er langt lavere enn alkoholbruk osv. Daglig bruk bør derimot unngås, men det gjelder alle typer rusmidler. Anonymkode: 010fa...177 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #32 Del Skrevet 5. desember SPOCA skrev (2 timer siden): Nei. Jeg ønsker ikke en partner som nyter rusmidler, det være seg alkohol, vanlig tobakk eller cannabis. En ting er jo at det er ulovlig, men min erfaring med de som tar cannabis er at de blir forferdelig sløve. Dessuten virker det å bli ganske viktig i deres liv. Og for meg er det ekstremt uattraktivt. Dessuten ser jeg at de jeg kjenner som har brukt det, ofte begynner i det små, og deretter bruker mye etter en stund. Og deretter går de videre til andre stoffer. Vi har rett og slett ulike verdier, for da regner jeg med at de har ganske liberal holdning til rusmidler generelt, og det gidder ikke jeg å kaste vekk tiden min på. Jeg er liberal på mye, men akkurat når det gjelder dette er jeg ganske konservativ. Jeg drikker for øvrig selv ikke alkohol, og har aldri prøvd andre rusmidler, deriblant cannabis. Min mann drikker heller ikke alkohol, og bruker heller ikke andre rusmidler. Det er helt vanlig for en voksen person å drikke litt alkohol , du høres ekstrem ut. Anonymkode: 80940...030 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #33 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har nulltoleranse for alt av rusmidler, inkl tobakk og alkohol. Så jeg er ikke engang venn eller bekjent av slike, de kuttes tvert om jeg finner ut at de benytter slike ting. Orker ikke! Anonymkode: 886ed...193 Du høres ut som du er 90 år ? 😂 Anonymkode: 80940...030 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 5. desember #34 Del Skrevet 5. desember Heller weed enn alkohol..... Rus hver dag ikke aktuelt uansett type rusmiddel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #35 Del Skrevet 5. desember Nei. Hasjrøykere er det mest patetiske som finnes. Anonymkode: 4815a...23f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #36 Del Skrevet 5. desember Nei takk, nulltoleranse for ulovlige rusmidler her i gården. Jeg har heldigvis en partner som har samme syn, og som matcher min holdning til og bruk av både lovlige og ulovlige rusmidler. Vi har hatt venner som har startet med hasjrøyking, og vi og resten av vennegjengen har mistet kontakten med samtlige av dem. Min erfaring med venner, kolleger og tidligere medstudenter er at det ble en livsstil. En skremmende høy andel av de ble letargiske, falt utenfor, og uttrykte et stadig hyppigere behov for røyking for å klare å slappe av. Også er det den lukten!! Den er så potent, den sitter igjen så lenge. En venninne sluttet å invitere venner som røyker hjem, for barna hennes klagde over kvalme pga. den intense lukten. Det blir som med tobakksrøykere; de blir så vant til lukten, at de ikke skjønner at de og husene deres stinker. Så nei, jeg kunne aldri vært sammen med noen som røyker cannabis. Jeg kunne vært sammen med en som har prøvd og så funnet ut at det ikke var noe for de, men ikke en aktiv røyker. Anonymkode: 0a94e...a37 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 5. desember #37 Del Skrevet 5. desember Nei, det tror jeg neppe. For det første er det ulovlig, og vil ikke være sammen med en kriminell. Synes ikke det er hyggelig ed de som ruser seg, de er ikke seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #38 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du høres ut som du er 90 år ? 😂 Anonymkode: 80940...030 hvorfor det? Jeg har ingen problemer med dette, alle mine bekjente er fornuftige folk. Anonymkode: 886ed...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. desember #39 Del Skrevet 5. desember (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er helt vanlig for en voksen person å drikke litt alkohol , du høres ekstrem ut. Anonymkode: 80940...030 Jeg har ikke sagt det ikke er vanlig. Ekstrem fordi jeg har preferanser over hvem jeg ønsker å være sammen med? Nei. Jeg har både venner og foreldre som liker å drikke alkohol. Det betyr ikke at jeg ønsker å være sammen med en som drikker alkohol selv. Jeg har absolutt aldri dømt andre for å drikke, men jeg ønsker ikke selv å være i et forhold med en som drikker. Mine to tidligere ekser viste seg å ha et alkoholproblem, og jeg ønsker ikke å oppleve det igjen. Spesielt når jeg ikke drikker selv. Betyr det at jeg ikke kan trives i lag med folk som drikker moderat? Selvfølgelig kan jeg det. Det betyr ikke at jeg vil dele ektesengen med dem. Man er ikke ekstrem fordi man har preferanser. Hvis jeg derimot hadde forkynnet dette og hevdet at andre ikke var gode personer om de drakk, hadde jeg vært ekstrem. Men, det gjør jeg ikke. Endret 5. desember av SPOCA 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #40 Del Skrevet 5. desember Nei, absolutt ikke! Tanken vekker avsky. Anonymkode: dbe10...fd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå