Freyja Valkyrie Skrevet 5. desember #21 Del Skrevet 5. desember 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #22 Del Skrevet 5. desember Min første adventsstake; Anonymkode: 20db5...595 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember #23 Del Skrevet 6. desember https://www.kitchn.no/interior/dekor/julepynt/rosendahl-karen-blixen-kuleblomst-65-forgylt/ Kjøper en ny hvert år og alle henges på juletreet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #24 Del Skrevet 6. desember Ny adventsstake - på batteri. Flyttet, og det var billigere enn elektriker (null strømuttak ved vinduet) Koselig med timer, satt den så den slår seg på når det blir mørkt, sånn ca når vi spiser middag Anonymkode: 22b40...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #25 Del Skrevet 6. desember Anonymkode: ffd04...f62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #26 Del Skrevet 6. desember Adventstjerne. Den gamle var død. Så har jeg kjøpt en flott svær krans som henger ute på trappa Anonymkode: 0695c...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #27 Del Skrevet 6. desember Så fine ting. Takk for at dere deler. Anonymkode: b16cc...1dd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 6. desember #28 Del Skrevet 6. desember Freyja Valkyrie skrev (På 5.12.2024 den 14.06): Så fin hesten var . Hvor er den fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 6. desember #29 Del Skrevet 6. desember FruR skrev (3 timer siden): Så fin hesten var . Hvor er den fra? Europris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #30 Del Skrevet 6. desember Måtte ha ny adventstjerne til vinduet, den forrige ble ødelagt da den skulle pakkes ned i fjor. Ungen fikk også velge hver sin julepynt på julemarked forrige uke. Vi trenger egentlig ikke mer julepynt, men synes georg jensen hadde flere fine i år. Tror jeg venter til salget etter jul for å kjøpe et par. Anonymkode: 1bc57...06c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet søndag kl 18:08 #31 Del Skrevet søndag kl 18:08 Falt for fristelsen og kjøpte krans og nisse på Plantasjen i dag til halv pris. Har også kjøpt en del juletrepynt på loppemarked i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:13 #32 Del Skrevet søndag kl 18:13 Har kjøpt årets julekule fra Holmegaard. Kjøper kule, klokke, stjerne eller hjerte hvert år. Ellers har jeg shoppestopp når det gjelder julepynt, men pynt fra bruktbutikken teller ikke. Anonymkode: 6beb5...b37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:33 #33 Del Skrevet søndag kl 18:33 Kjøpte noen glass/ keramikkkjuletrær fra Jysk (beige) og Søstrene Grene (grønne) Jysk 1 Jysk 2 Søstrene Grene 1 Og stjerne fra Kremmerhuset Må begrense meg i år, såå mye jeg har lyst på. De jeg vil ha mest av finnes ikke i norske butikker. Anonymkode: 9c649...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:16 #34 Del Skrevet søndag kl 21:16 Har kjøpt noen fine figurer fra Walther&co, en grønn linduk og nytt juletre fra Oakland (helt nydelig trær, kan anbefales hvis noen er på jakt etter juletre). Anonymkode: 192b6...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet søndag kl 22:05 #35 Del Skrevet søndag kl 22:05 Har kjøpt litt pynt fra Wonderlandserien til Krifon tror jeg det er. Kjøpt på Hageland. Kommer nok til å kjøpe litt mer når det kommer på salg rett før jul Kjøper også alltid noen nye kuler til treet om jeg finner noe jeg liker. I år har jeg lyst til å kjøpe noen sløyfer. Så om noen har tips til hvor de har fine så hyl ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2 timer siden #36 Del Skrevet 2 timer siden Da var juletreet kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå