Gå til innhold

Dere som drikker kaffe, hvor ofte unner du deg kaffe på kafé?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Et par ganger i måneden, når jeg er ute med kjæreste, venner eller familie.

Kjøper svart kaffe når jeg er på "ordentlige" cafeer som brenner kaffe selv, ellers koser jeg meg med fløte-sukker-sjokolade-drikk med hint av kaffesmak 😁

Anonymkode: bf3f9...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sitter på cafeen kanskje 1-4 ganger per måned og drikker kaffe, da med barna eller venninner. Tar take out 1-2 ganger per uke. Koster 50-55 kr her med mindre jeg drar på espresso house. Synes det we dyrt på espresso house og at maten har tapt seg også. Blir jo litt penger på kaffe, men tjener greit og unner meg det

Anonymkode: 823e1...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skulle til å bestille meg en helt vanlig svart traktekaffe da jeg var på Egon (min mors forslag), 57 kr. Skulle de ha for det, altså nei takk! 

Anonymkode: 072ad...f31

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig sjeldent. 

Kun om jeg skal møte venner på café eller noe. 

Anonymkode: 114c3...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg jobber så mye at mitt eneste sosiale liv utenom jobb blir å møtes over en kaffekopp.  Så det blir ca 4-5 ganger pr uke. 

Anonymkode: 3cc28...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje 1-2 ganger i året? Det er ikke kafeer her jeg bor, så de få gangene jeg er i byen, blir det ofte en kaffe. Da bestiller jeg gjerne latte av noen slag.

Kjøpt to kopper i student kantina i år, men de har kostet sånn 16kr stk, og velter ikke akkurat budsjettet på samme måte som en kafé kaffe

Anonymkode: 2d156...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En-to ganger i året. 

Anonymkode: 97e92...57c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde sikkert ikke svare, da jeg ikke drikker kaffe lenger, men kan si at det var....... aldri.... Nærmeste jeg kom kaffe ute var Circle K påfylling 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et par ganger i året så har jeg kaffe ute med venninne, litt stas med alt dillet og smakene, hjemme drikker jeg alltid svart kaffe, det er det beste i lengden

Anonymkode: 8c17e...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 ganger i måneden. Jeg drikker kun vanlig svart kaffe, og det er vel rimeligste kaffendrikken du kan få kjøpt, så det velter ikke budsjettet for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaféene her jeg bor er inne på et kjøpesenter, så aldri. Blir så tappet for energi av alle som går der inne som hodeløse høns på jakt etter midlertidig dopaminkick ved å shoppe. Ikke er de blide eller hyggelige heller.

Anonymkode: 13bf3...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig ofte. Vil si 1 gang i måneden «vanlig» cappuccino/latte, og 5-6 ganger i året ekstra fancy kaffe fra Espresso House eller Starbucks. Som oftest sesong-latte’n dems til påske, høst og jul, og et par stykker til. Utrolig digg de fancy lattene 😍 Men rådyre og kaloribomber, så blir ikke mange av de.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 10.26):

Liker best den kaffen jeg er vant til og som jeg lager selv, så går aldri ut ens ærend for å drikke kaffe.

Anonymkode: d79a8...c01

Treffer aldri en venn på café, eller drikker du noe annet da?

Anonymkode: 8fcce...992

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 11.20):

Theatercafeen får man kaffekanne til kr 69, den gir rundt tre kopper med god kaffe, synes det er en ok deal.

Anonymkode: 79190...00f

Kaker eller rundstykker er vel dyrt der ? Jeg har aldri vært der.

Anonymkode: 1088f...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snart jeg matcher på Tinder. Mannen må betale, selvsagt!

Anonymkode: 851a0...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskulis skrev (1 time siden):

Ikke veldig ofte. Vil si 1 gang i måneden «vanlig» cappuccino/latte, og 5-6 ganger i året ekstra fancy kaffe fra Espresso House eller Starbucks. Som oftest sesong-latte’n dems til påske, høst og jul, og et par stykker til. Utrolig digg de fancy lattene 😍 Men rådyre og kaloribomber, så blir ikke mange av de.

Ja her liker jeg Pumkin spice latte og en chili latte fra Jordbærpikene og Espressohouse.

Anonymkode: 1088f...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...