AnonymBruker Skrevet 3. desember #1 Del Skrevet 3. desember Lurer på hva slags julepynt/adventspynt/vinterpynt dere har i vinduet? Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: 46cf4...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #2 Del Skrevet 3. desember Hvit papir stjerne og snøfnugg fra bonus. Kjøpt i fjor. Har litt lyst på noe å klistre i vindu også. Anonymkode: b6eca...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #3 Del Skrevet 3. desember En adventstjerne i midterste vindu. Har også noen blanke glasskuler hengende i vinduene på sidene. De er uten lys- men veldig fine Anonymkode: f01b4...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. desember #4 Del Skrevet 3. desember Vi har stjerne, rødt hjerte og et lysende snøfnugg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. desember #5 Del Skrevet 3. desember 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #6 Del Skrevet 3. desember Har adventsstake i et vindu, og stjerne i et annet. Stjerna er av litt sånn gammeldags type i metall, som jeg har arvet av foreldrene mine. Anonymkode: 17640...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 5. desember #7 Del Skrevet 5. desember En rød adventstjerne og to 7 armer lysestaker, i gangen en gullstjerne. Utenfor har vi lyst og girlander rundt døra og ett lite tre med lys. Krans på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #8 Del Skrevet 5. desember Har sånn stjernegardin eller hva det heter. Er 6 snorer bortover også henger det 5 små stjerner nedover på hver snor som lyser. Disse har jeg i alle 6 vinduene mine. Og bak disse stjernene så har jeg stående adventstaker med 7 armer i vindusposten. På balkongen har jeg lysnett hengende over balkongkanten og røde hjerter med lys henger i taket. På gulvet foran glasgjerdet står lystrær, og store rådyr figurer med lys i. Jeg ELSKER jul 🎄 Anonymkode: de3a0...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet lørdag kl 15:54 #9 Del Skrevet lørdag kl 15:54 (endret) I det andre vinduet har jeg en grønn julestjerne, digital fotoramme og hjemmelaget oljelampe med julelukt Endret lørdag kl 15:55 av skreppamedleppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet lørdag kl 16:32 #10 Del Skrevet lørdag kl 16:32 Har en stor stjerne i midten av stuevindu, og en mindre på kjøkkenet, motsatt side av huset. Nytt av året, har girlander rundt hele balkongen. Det er skikkelig fint, men også, dette lyser opp i mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå