tjuva Skrevet 3. desember #21 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme jeg har med min partner det😊 Jeg kunne ikke hatt en seksuell relasjon med en kvinne som ikke nyter at jeg slikker og gjør det jeg gjør. Forskjellen er at jeg ønsker ikke det samme «tilbake». Derfor jeg har den beste sexen med litt «egoistiske» kvinner som ikke har det behovet du beskriver😊 Anonymkode: 93d35...c80 Er det ikke litt deilig om hvor forskjellige vi mennesker er, og fremdeles klarer å finne noen vi er meget kompatible med? Jeg elsker deg hvertfall 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. desember #22 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Skjønner. Vi hadde vært full kræsj med andre ord😊 Å bli sugd er ikke noe jeg tenner på. Aldri vært i nærheten av noe orgasme av det. Mister tenningen raskt, da det kolliderer med mitt tenningsmønster. Anonymkode: 93d35...c80 Full kræsj ville jeg ikke kalt det. Det har jeg allerede vært gift med 😂. Han tente ikke på å gi nytelse i det hele tatt han bortsett fra penetrering...Og han fikk jeg lov til å suge, så sex er ikke alt... Kompatible men ikke optimale ville jeg valgt å kalle det 😄. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. desember #23 Del Skrevet 3. desember tjuva skrev (13 minutter siden): Samme her. Hadde jeg ikke fått lov til å suge mannen, så kunne han funnet seg noen andre å ha sex med. Elsker å høre lydene han lager, elsker å se opp på han og se hvordan han nyter det jeg gjør med pikken hans 🤤🤭 Jeg nyter bare hvis han nyter. Hvis det ikke er noe han tenner på, så er det uaktuelt for meg å gjøre det. Det er ikke det som er avgjørende for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #24 Del Skrevet 3. desember tjuva skrev (9 minutter siden): Er det ikke litt deilig om hvor forskjellige vi mennesker er, og fremdeles klarer å finne noen vi er meget kompatible med? Jeg elsker deg hvertfall 🥰 Absolutt. Jeg tenker det er kompatible partnere for alle😊. Jeg føler meg heldig som har en partner som klaffer på det meste. Også det seksuelle☺️ Anonymkode: 93d35...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #25 Del Skrevet 3. desember Irak skrev (2 minutter siden): Jeg nyter bare hvis han nyter. Det er det som er greia med meg. Jeg nyter når partner nyter. Jeg nyter det bare i en mer ekstrem grad. Det er min nytelse ved sex😊. Derfor jeg ikke trenger orgasme for å være tilfredstilt seksuelt feks. Litt derfor det ikke gir meg noe å bli sugd, runka osv. Trenger ikke samleie heller. For meg er ikke samleie en stor del av sex. Samleie er godt og fint og alt det der. Men samleie er ikke noe «hoveddel» eller avslutning på sex for min del. Min partners orgasme(r) er min personlige hoveddel. Og de har hun flere av selvom samleie ikke er en del av sexen. Når hun nyter sine orgasmer så er jeg fornøyd ☺️ Anonymkode: 93d35...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 3. desember #26 Del Skrevet 3. desember Jeg får egentlig alt det som beskrives av TS. Dama stønner, er delaktig, tar insj til div stillinger, suger helt vanvittig bra osv. Både jeg og dama har jo en fetisj for å gå ned på hverandre, så da blir det jo mye 69 da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 3. desember #27 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når hun nyter sine orgasmer så er jeg fornøyd ☺️ Støtter denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. desember #28 Del Skrevet 3. desember At hun slikker meg bak øret 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. desember #29 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er det som er greia med meg. Jeg nyter når partner nyter. Jeg nyter det bare i en mer ekstrem grad. Det er min nytelse ved sex😊. Derfor jeg ikke trenger orgasme for å være tilfredstilt seksuelt feks. Litt derfor det ikke gir meg noe å bli sugd, runka osv. Trenger ikke samleie heller. For meg er ikke samleie en stor del av sex. Samleie er godt og fint og alt det der. Men samleie er ikke noe «hoveddel» eller avslutning på sex for min del. Min partners orgasme(r) er min personlige hoveddel. Og de har hun flere av selvom samleie ikke er en del av sexen. Når hun nyter sine orgasmer så er jeg fornøyd ☺️ Anonymkode: 93d35...c80 Da er vi like og samtidig ulike. Interressant. Jeg må ikke ha orgasme, for jeg ser på det som en bonus. Så jeg er nesten litt for enkel på en måte, om du forstår hva jeg mener. Er ihvertfall slik jeg har tenkt i forhold til at jeg var gift i 15 år med en overfladisk mann....Det var det som tok knekken på meg til slutt... Så det har tatt tid å bygge opp kjærlighet til seg selv igjen, og kjenne på at jeg er faktisk verdt å bli elsket for den jeg er ❤️. Så sex er ikke alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Anon Skrevet 3. desember #30 Del Skrevet 3. desember At hun stoler på at jeg tar styringa og gir henne nytelser på alle slags måter. Jeg er dominant så jeg foretrekker damer som er villig til å gjøre som jeg vil. Jeg fokuserer alltid på dama først før jeg omsider kjører på. Det jeg tenner mest på er om jenta er leken og engasjert til å prøve forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #31 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (13 timer siden): At hun er aktiv. Fy faan så kjedelig det er med de som bare ligger der. Anonymkode: b2593...9c7 Hei! Det jeg lurer på er hva dere legger i aktiv? Jeg sliter en del med smerteproblematikk og det blir derfor mest misjonær og liggende bakfra. I disse to stillingene føler jeg at det som kvinner er vanskelig/umulig å være særlig aktiv? Da tenker jeg på å hjelpe til med selve sexen på en måte. Jeg stryker og kysser og lager de lydene som føles naturlig, men jeg føler at jeg ligger egentlig mest i ro mens han gjør jobben. Vi snakker jo mye om det og han er klar over problemstillingen og det går fint for han, men er der egentlig noen mer bevegelser jeg kan gjøre? Anonymkode: 1e759...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #32 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 10.06): Hei! Det jeg lurer på er hva dere legger i aktiv? Jeg sliter en del med smerteproblematikk og det blir derfor mest misjonær og liggende bakfra. I disse to stillingene føler jeg at det som kvinner er vanskelig/umulig å være særlig aktiv? Da tenker jeg på å hjelpe til med selve sexen på en måte. Jeg stryker og kysser og lager de lydene som føles naturlig, men jeg føler at jeg ligger egentlig mest i ro mens han gjør jobben. Vi snakker jo mye om det og han er klar over problemstillingen og det går fint for han, men er der egentlig noen mer bevegelser jeg kan gjøre? Anonymkode: 1e759...d24 Kommer veldig an på hvilken smerteproblematikk du sliter med. Du kan jo fremdeles bevege hofta i disse stillingene. Spesielt misjonær. Men er det ryggen som er problemet, så kan det hende at dette er vanskelig. Men du kan onanere mens han knuller deg? Runke han mens bare hodet er inni deg? Klore han på magen? Når han tar deg bakfra, så kan du og onanere. Men, tenker og at siden han er klar over hvorfor det er sånn, så går dette veldig bra for han? Selv ligger jeg mest på rygg mens kona tar for seg. Dette pga smerteproblematikk. Dette har vi gjort nå ca 13 år, og hun mener det ikke er noe problem for henne. Hun gir meg den nytelsen hun vil, samtidig som hun får den nytelsen og nærheten hun trenger. Mann 41 Anonymkode: 2e668...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå