AnonymBruker Skrevet 3. desember #41 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det handler ofte om utseendet. Det har jeg opplevd på flyplasser, treningssentre og så videre. Anonymkode: 690fd...380 Hva har du opplevd på treningssentere? Anonymkode: 16a27...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #42 Del Skrevet 3. desember Jeg trives veldig godt alene. Før tenkte jeg bare at jeg skulle finne meg en kjæreste, det var liksom meningen med livet. Men nå føler jeg at jeg har det mye bedre alene, en mann er bare i veien for det livet jeg vil leve akkurat nå. Jeg har ingen forventninger om å få noe gratis, ingen forventninger om at noen skal hjelpe meg. Så jeg er forberedt på å gjøre det meste alene og føler derfor heller ikke for å ha så veldig mye stæsj. Anonymkode: eac72...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #43 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg fungerer som alkoholmåler. Når de syns jeg er søt har de fått nok alkohol for den kvelden. Anonymkode: f1347...3b3 Herlig, føler det mangler en smiley i reaksjonene her på kvinneguiden 😂 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å være deilig dame er som å gå rundt med en Rolex midt i favelaen i Sao Paolo. Du vet at du er en "walking target" eller "sitting duck". Kommer du deg ut av favelaen i livet puster du lettet ut, men vet at du må gjennom det samme i morgen, og dagen etter og dagen etter det. Resten av livet. Det er utrolig slitsom. Som uattraktiv dame, har man rett og slett tatt av seg Rolexen og latt den bli igjen hjemme. Du kan dra hvor du vil vel vitende om at du glir sømløst inn i omgivelsene. Du kan slappe av og nyte livet. Prisen man betaler er at man ikke får tilgang til de finere ting og opplevelser i livet. Deilige damer får oppleve luksus på yachter med tjenestepersonalet. De får oppleve den røde løperen i Hollywood og de får oppleve hvordan det er inne i de innerste kretsene i maktsentrum eller økonomiske sentrum. Anonymkode: 7ad84...0c1 Det er jo langt fra hverdagen til de fleste i Norge, og ulempen de har er at det forventes at de skal være pene til enhver tid, og sorgen når alderen viser sine tegn er for mange verre enn dem med et litt nøkternt forhold til utseende. AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det skjønner jeg og smart, men mener når den må ned trapp osv. Bra du fikk hjelp 😊 Fordi det handler ikke om utsendet, mange er rimelige folk som er åpen for å hjelpe andre. Anonymkode: ee83d...38b Jeg er vel sånn midt på treet på en god dag i rett belysning. Absolutt ikke pen, men har visst noe ved meg slik at jeg kan få lange blikk fra dem det appellerer til. Er også såpass liten av vekst at "alle" vil hjelpe, jeg kan da umulig klare noe selv. Det har vært sånn hele mitt liv, men jeg er født veldig selvstendig og tar ikke imot. Jeg har dratt et kjøleskap ut en kjellerleilighet, opp en gressbakke og plassert det i bagasjerommet på en varebil selv. Det tok meg nesten 2 timer og var et idiotisk prosjekt, men det gikk, og jeg slapp å ringe rundt og vente på hjelp. All ommøblering tar jeg selv. Det er mye som går med litt dumskap og stahet i skjønn forening. Men jeg er sterk tross høyden da. Kompakt bygget. Kan beskrives som en klassisk hagegnom i mitt peneste arbeidsantrekk (onepiece) 😆 Anonymkode: 193bc...da2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 3. desember #44 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det flere her som er uattraktive, og måtte klare seg selv praktisk sett mesteparten av livet? Anonymkode: 690fd...380 Hvem har fortalt deg at det du beskriver ikke er attraktivt? Jeg blir ganske smørbar av damer som kan og gjør ting selv. Vipper og kulørte negler, enda så lange begge deler er, virker ikke på meg før de evt sitter på en dame jeg har et godt inntrykk av. Lekkert å se på når bussen kjører forbi, men så da? Til det med venner og (fravær av) underbukseinteresse: fra 3. klasse på videregående husker jeg gleden ved ei i klassen der jeg slapp interessen for å komme i buksa på henne - eller hvordan man kan si det. Det var veldig befriende. Ganske sikker på hun opplevde det tilsvarende. Vi tok buss en halvtimes tid sammen noen ganger når vi skulle på kjøreprøve og sånt så egentlig lå det til rette for å knulle bak i bussen. I stedet prata vi sammen uten noe stress. Veldig fint. Har øvd på det siden og noen ganger .. har det gitt fabelaktige reultat 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #45 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er virkelig ikke pen på noen som helst måte, men kan likevel ikke ha mannlige venner. De prøver seg uansett. Jeg ser egentlig ingen fordeler med å være lite attraktiv. Jeg kan ingenting som TS kan, har stort sett betalt for hjelp til ting hjemme. Og fått hjelp av familie. Men tråden skulle være positiv ja 😄 Jeg kan i hvert fall være en god mamma for sønnen min når han får meg helt for seg selv og ikke må dele meg med en mann ettersom ingen vil ha meg? 😅 Anonymkode: 8505e...dc5 Rart ingen vil ha deg når absolutt alle din mannlige x-venner har prøvd seg.... Anonymkode: 51d9d...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 3. desember #46 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så er det jo morsomt å skinne ekstra noen kvelder- for de på min egen alder selvsagt. Anonymkode: ad4f5...f74 Fint skrevet, takk for beretning fra fiendens side ;D Og så falt jeg for den siste setning, her jeg henger og dingler på kroken med et glis. Damer som det svake kjønn..? Ja, sæææ'li Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 3. desember #47 Del Skrevet 3. desember Akktrativ dame her, jeg er selvstendig og greier å gjøre mye på egen hånd, men spør også om hjelp når jeg trenger det ( syns det er et viktig egenskap) man skal ikke gjøre alt alene hele tiden. Å være en akktraktiv dame har sine negative sider også, noen menn ser det som en sjans til å pøvde date meg eller ligge med meg. blir sur når jeg sier nei 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #48 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Rart ingen vil ha deg når absolutt alle din mannlige x-venner har prøvd seg.... Anonymkode: 51d9d...dc9 De har vel blitt eldre og skjønt at de damene de helst vil ha, ikke vil ha dem. Så er jeg der da, singel og "tilgjengelig". Anonymkode: 8505e...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #49 Del Skrevet 4. desember Charlene87 skrev (23 timer siden): Akktrativ dame her, jeg er selvstendig og greier å gjøre mye på egen hånd, men spør også om hjelp når jeg trenger det ( syns det er et viktig egenskap) man skal ikke gjøre alt alene hele tiden. Å være en akktraktiv dame har sine negative sider også, noen menn ser det som en sjans til å pøvde date meg eller ligge med meg. blir sur når jeg sier nei 😕 Skjerpings. Anonymkode: 16a27...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 5. desember #50 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (20 timer siden): Skjerpings. Anonymkode: 16a27...ef1 hva er problemet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #51 Del Skrevet 5. desember Bimbo skrev (På 3.12.2024 den 7.36): Altså hvordan tror dere egentlig livet er for attraktive damer? Vi lever i Norge, ikke i en Hollywood-film? Jeg er vel ikke sånn konvensjonelt pen som andre damer er misunnelig på utseende til, men har alltid fått mye mannlig oppmerksomhet. Oppdratt til å være selvstendig og ikke begrenset av kjønn og i 99% av alle situasjoner der jeg kunne «trengt» hjelp så er man alene, omringet av venninner, familie osv. Er ikke som om det følger en hale av menn etter en, klar for å gjøre alt så du slipper. Går nok av vakre damer rundt i helt vanlige gater på småsteder i Norge, langt unna både tanken på og eierne av yatcher, herregud 😅 Hehe, enig! Jeg kjenner drøssevis av deilige damer, og ingen av dem har noengang vært i nærheten av å bli "sponset" av en rik sugardaddy. Et par av dem er av typen som kanskje kunne tenkes å takke ja hvis anledning bød seg, men den har jo naturligvis ikke bydd seg. Vakre kvinner blir selvfølgelig ikke stoppet på gata og invitert med på yachttur, haha! Anonymkode: 327b7...b2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #52 Del Skrevet 5. desember Jeg ser helt normal ut, og har vært i langvarig forhold. Men ikke vant til at han vartet opp og hjalp så mye likevel. (Han tok alt elektrisk da, siden han er elektriker) Nå som singel må jeg gjøre det meste selv. Jeg gjør ikke rørleggerarbeid eller elektrikerarbeid, men renser selvsagt sluker og monterer lamper osv. Alt av oppussing gjør jeg selv, og utearbeid. Men samtidig vet jeg at dersom jeg trenger hjelp, sier venner og familie ja dersom jeg spør. Men som singel har jeg blitt mye tøffere på å gjøre alt selv, så nå har jeg ingen problemer med å finne frem motorsag, sette i gang med større oppussingsprosjekter, mure opp en mur eller ordne kledning og takrenner selv. Jeg har ei venninne som er skikkelig vakker, og hun fikk faktisk overraskende ofte gratis ting på festivaler osv. Vi andre måtte betale for merch, hun fikk gratis. Så det forekommer. (Men hun er nydelig innvendig også, så hun ble bare brydd av det, og pleide dele av det hun fikk med oss andre) Anonymkode: 197db...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #53 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 10.37): Spør som en normal person. Får som regel nei, for de er opptatt, kan ikke osv. Mens andre damer får tilbud kastet etter seg, uten å spørre. Anonymkode: 690fd...380 Hmmm. Vel jeg er ansett som pen for tiden, men får ikke tilbud kastet etter meg jeg heller. Må spørre om jeg vil ha hjelp til noe, og betaler gjør jeg også.. Anonymkode: df56b...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå