AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hvilken av disse merkene anbefaler dere? Anonymkode: 93631...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Kun erfaring med The Ordinary. Førnøyd med det, og bra pris også. Anonymkode: c5ffe...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg elsker cosrx. Nesten alle produktene mine er dette merket. Anonymkode: cf370...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Har bare prøvd et produkt fra inkey list og det begynte jeg å klø som faen av. Har prøvd noen serum fra the oridnary og retinal. Syns ikke jeg så noen forskjell på huden. Huden min holdt seg veldig stabil da jeg brukt snail mucin essence fra Cosrx. I tillegg likte jeg veldig godt good morning gel cleanser. Snail mucin fuktighetskremen likte jeg ikke så godt, men kan se for meg at den passer bra til de med oljete hud. Anonymkode: af377...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå