AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Oppdaget plutselig at antall venner (som man før kunne skjule på fb) plutselig er offentlig og ikke lengre kan fjernes? Noen som vet hvorfor og om en kan gjøre noen innstillinger for å skjule det igjen? Hilsen venneløs og flau person. Anonymkode: 3358b...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Vet ikke, men det spiller jo ingen rolle i det hele tatt. Noen oppretter jo bare en konto dr for å bre være der, uten å gjøre noe spesielt. Ikke noe spesielt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Gå inn på profilen din, og inn på vennelisten. Øverst i høyre hjørne er det et ikon med 3 prikker. Klikk på de, og da kommer det opp *rediger personverninnstillinger* Der kommer det opp noen valg bl.a 'Hvem kan se vennelisten din'. Trykk på valget 'Kun meg' og lagre. Da kan ingen se hvem vennene dine er, men de kan se hvem venner dere har felles. Anonymkode: 0f9dd...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Gå inn på profilen din, og inn på vennelisten. Øverst i høyre hjørne er det et ikon med 3 prikker. Klikk på de, og da kommer det opp *rediger personverninnstillinger* Der kommer det opp noen valg bl.a 'Hvem kan se vennelisten din'. Trykk på valget 'Kun meg' og lagre. Da kan ingen se hvem vennene dine er, men de kan se hvem venner dere har felles. Anonymkode: 0f9dd...a60 Takk for svar. Dette vet jeg og har gjort. Men likevel så har antallet venner du har på lista plutselig blitt synlig. Ikke hvem de er, men f.eks at jeg har 102 venner på lista. Dette kunne man før skjule for andre. Ts Anonymkode: 3358b...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Har du 102 venner er du ikke venneløs. Men ingen bryr seg om hvor mange venner du har på fb uansett. Anonymkode: 3a70f...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar. Dette vet jeg og har gjort. Men likevel så har antallet venner du har på lista plutselig blitt synlig. Ikke hvem de er, men f.eks at jeg har 102 venner på lista. Dette kunne man før skjule for andre. Ts Anonymkode: 3358b...a73 Hvordan vet du at dette er synlig for andre enn deg selv? Jeg har også sperret slik at det er kun meg selv som kan se hvem alle vennene mine er, men mine venner kan kun se hvem venner vi har felles. Har du sjekket fra en annen profil? Anonymkode: 0f9dd...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #7 Del Skrevet 55 minutter siden Ja, dette er sjekket fra en annen sin profil. I tillegg ser man andre venners antall, som tidligere har vært skjult. Ts Anonymkode: 3358b...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå