Gå til innhold

Trenger hjelp av dere som er klarsynt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Irak skrev (6 minutter siden):

Om du har gode intensjoner så syns ikke jeg du skal gi henne opp. Vis at du er en støtte. 

Det skal jeg fortsette å gjøre for alltid❤️

Anonymkode: 31d1d...157

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Instinktene dine er jo helt på jordet. Du fremstår jo bare som en ekstremt usympatisk person uten evne til å sette deg inn i situasjonen til TS. Klarsynt er du iallefall ikke 😅

Anonymkode: 47ba8...a3a

Korrekt. Jeg setter meg ikke inn i ts sin situasjon- men i hennes slektning sin. Og hennes energi er veldig tydelig. Det ts og andre viser her er mangel for respekt av grenser og personen selv. Det er self love å distansere seg fra toxic personer.

Anonymkode: 353c9...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det skal jeg fortsette å gjøre for alltid❤️

Du er skjønn ❤️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Korrekt. Jeg setter meg ikke inn i ts sin situasjon- men i hennes slektning sin. Og hennes energi er veldig tydelig. Det ts og andre viser her er mangel for respekt av grenser og personen selv. Det er self love å distansere seg fra toxic personer.

Og jeg tar til meg mitt eget råd og "preller meg ut" av denne tråden og ser ikke på denne igjen😅 Sannheten er ikke alltid det en vil høre. Ts fikk høre sannheten men velger å ignorere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og jeg tar til meg mitt eget råd og "preller meg ut" av denne tråden og ser ikke på denne igjen😅 Sannheten er ikke alltid det en vil høre. Ts fikk høre sannheten men velger å ignorere.

Du har jo veldig lite selvinnsikt selv da, når du nekter å anerkjenne at du tillegger ts negative intensjoner og at du kan ta feil. 

Anonymkode: f3f51...6b6

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du har jo veldig lite selvinnsikt selv da, når du nekter å anerkjenne at du tillegger ts negative intensjoner og at du kan ta feil. 

Anonymkode: f3f51...6b6

Jeg blir egentlig litt lei meg hver gang jeg ser denne personen du siterer dukke opp i disse klarsynt-trådene. Da vet jeg at det blir dårlig stemning i tråden, og at ts blir angrepet. Det samme skjer hver gang. Jeg kjenner igjen skrivemåten hennes, tonen henne og begrepene hun bruker. Det går i at ts alltid er toxic, og hvis noen andre enn ts er uenig med henne, er de også toxic. Hun skriver alltid at hun får dårlige vibber av ts, og begrepet "dårlig karma" brukes også i alle trådene. Og hun "preller seg ut av" alle trådene når hun møter motstand. Jeg blir lei meg både på ts sine vegne, både i denne tråden og i andre lignende tråder, men også lei meg fordi hun som svarer på denne måten ikke kan ha det bra med seg selv. Jeg skulle ønske hun tok til seg rådene hun får i disse trådene, hun får jo stadig tilbakemeldinger på at hun uttaler seg på en usympatisk måte og at hun ikke eier selvinnsikt, som også du og en annen skriver her i denne tråden. Skal man lese noen, så må man levere beskjeder på en sympatisk måte. Man kan heller ikke tolke disse kortene i det vide og det brede, på så konkrete og fæle måter som hun gjør. Fantasien hennes eier ingen grenser, og det kan være farlig. Ts, jeg håper du hopper glatt over ordene hennes og ikke lar deg påvirke ❤️

Anonymkode: 105fc...dff

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la litt kort for deg. Jeg får opp at denne personen (tror det er en søster, men det behøver du så klart ikke å røpe) oppfører seg kranglete og kaldt pga noe som hen oppfatter som urettferdig. Det er knytta til materielle muligheter som er blitt gitt dere. Kanskje, hvis dere er søsken, at det har vært forskjellsbehandling fra foreldrene deres sin side. Jeg føler at du ikke er bevisst på dette, kanskje det har foregått litt skjult for deg fordi skjevheten har vært i din favør? Hen opplever seg selv som forfordelt rett og slett, enten dette har rot i virkeligheten eller ikke. Som at du har fått noen fordeler som har gitt deg muligheten til å bevege deg framover i livet på måter hen ikke opplever at hen har fått. At hen har måttet kjempe alene om å oppnå saker. Jeg blir ikke helt klok på om dette er bare denne personens virkelighetsoppfatning eller om det ligger noe i det. Men det som fra utsiden ser ut som vellykkethet skjuler en følelse av sorg og tap på innsiden for denne personen. 

Jeg får opp en bil. Vet ikke hva den skal bety, enten er det symbolsk for det å komme seg framover i livet (som du kan, men denne personen ikke opplever at hen kan), eller så er det helt konkret en bil som du har fått og ikke hen. 

Hen ønsker seg en unnskyldning. Men jeg tror ikke du vet helt hva du skal si unnskyld for. For å redde relasjonen må hele grunnmuren i relasjonen granskes. Det er noe her om hva alt bygger på som ikke er solid. Det må skje et slags oppgjør, der alle sider av saken får komme til overflaten. Her ligger det en del ting som aldri har vært satt ord på mellom dere. Jeg vet ikke om hen er villig til å gå inn i en sånn prosess pr nå. Det står og faller på om hen føler seg forstått og får den unnskyldningen. 

Anonymkode: 54349...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 12.07):

Jeg la litt kort for deg. Jeg får opp at denne personen (tror det er en søster, men det behøver du så klart ikke å røpe) oppfører seg kranglete og kaldt pga noe som hen oppfatter som urettferdig. Det er knytta til materielle muligheter som er blitt gitt dere. Kanskje, hvis dere er søsken, at det har vært forskjellsbehandling fra foreldrene deres sin side. Jeg føler at du ikke er bevisst på dette, kanskje det har foregått litt skjult for deg fordi skjevheten har vært i din favør? Hen opplever seg selv som forfordelt rett og slett, enten dette har rot i virkeligheten eller ikke. Som at du har fått noen fordeler som har gitt deg muligheten til å bevege deg framover i livet på måter hen ikke opplever at hen har fått. At hen har måttet kjempe alene om å oppnå saker. Jeg blir ikke helt klok på om dette er bare denne personens virkelighetsoppfatning eller om det ligger noe i det. Men det som fra utsiden ser ut som vellykkethet skjuler en følelse av sorg og tap på innsiden for denne personen. 

Jeg får opp en bil. Vet ikke hva den skal bety, enten er det symbolsk for det å komme seg framover i livet (som du kan, men denne personen ikke opplever at hen kan), eller så er det helt konkret en bil som du har fått og ikke hen. 

Hen ønsker seg en unnskyldning. Men jeg tror ikke du vet helt hva du skal si unnskyld for. For å redde relasjonen må hele grunnmuren i relasjonen granskes. Det er noe her om hva alt bygger på som ikke er solid. Det må skje et slags oppgjør, der alle sider av saken får komme til overflaten. Her ligger det en del ting som aldri har vært satt ord på mellom dere. Jeg vet ikke om hen er villig til å gå inn i en sånn prosess pr nå. Det står og faller på om hen føler seg forstått og får den unnskyldningen. 

Anonymkode: 54349...5fe

Tusen takk for kortlegg. Jeg føler du har rett i at det ligger mye her som ikke er blitt satt ord på og kommet til overflaten, jeg også føler det må være et eller annet hun bærer på som skaper irritasjon og avstanden mellom oss. Men jeg aner ikke hva det kan være, virkelig ikke. Det er på ingen måte noen skjevfordeling ute og går.  Jeg har ikke fått flere muligheter enn henne, gitt av andre. Jeg har derimot høyere utdanning enn henne, som jeg har kjempet og jobbet hardt for, men jeg har likevel ikke høyere inntekt enn henne. Jeg har mye større sosialt nettverk, men det har jeg også bygd opp helt selv, mens hun er mer den som skyver folk fra seg og skaper avstand, og ofte blir irritert på folk, fordi de sier eller gjør et eller annet hun ikke liker. Men alt dette er jo hennes valg, hun har valgt å være familiemor, og gi all sin energi der, mens jeg er singel og uten barn, og derfor har bygd opp en stor vennekrets enn henne, og opplever mer enn henne av både reiser, kulturelle ting, fester osv. Den bilen aner jeg ikke hva skyldes at kom opp for deg, jeg har ikke fått noen bil.. 

Jeg aner ikke hva jeg skulle bedt om unnskyldning for, nei. Jeg føler helst motsatt, at hun burde unnskyldt seg til meg, for å ha skjøvet meg unna over mange år, for all den kalde avstanden. Jeg på min side har prøvd og prøvd på alle tenkelige måter å skape en god relasjon, uten hell. Jeg har ikke spurt henne direkte da, om hun er irritert på meg for noe, eller om det er noe vi burde snakket om. Men det er fordi jeg er rimelig sikker på at hun ikke vil snakke. Hun er jo en mester på å holde avstand, slipper ingen inn, alt er på overflaten med alle, bortsett fra med sin egen lille kjernefamilie. Så jeg tror nok du har rett i at hun ikke vil gå inn i den prosessen nå. Kanskje en gang, men da tror jeg nesten må komme fra henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 13.12):

Jeg er helt sjokkert over deg. Om du faktisk jobber med å gjøre readings blir jeg bekymret for klientene dine.

Anonymkode: 1918f...772

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...