AnonymBruker Skrevet 4. desember #21 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvis det er en jobbreise ville jeg ikke bekymret meg, da får det være deres ansvar. Anonymkode: 6eda0...fd7 Det var en jobbreise, men ikke betalt av arbeidsgiver. Jeg ville ikke fått refundert utgiftene til reisen om jeg hadde bestilt billetter selv, så det var ikke noe alternativ. Men reisen gikk fint, jeg måtte ut gjennom tollen og inn gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen, men jeg hadde mer enn nok tid, så det var ikke noe problem. Jeg gadd ikke stå i kø på flyplassen i utlandet for kanskje å få knyttet reisene sammen. Anonymkode: ce5bf...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #22 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det var en jobbreise, men ikke betalt av arbeidsgiver. Jeg ville ikke fått refundert utgiftene til reisen om jeg hadde bestilt billetter selv, så det var ikke noe alternativ. Men reisen gikk fint, jeg måtte ut gjennom tollen og inn gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen, men jeg hadde mer enn nok tid, så det var ikke noe problem. Jeg gadd ikke stå i kø på flyplassen i utlandet for kanskje å få knyttet reisene sammen. Anonymkode: ce5bf...4cf Bra det ordnet seg Anonymkode: 6eda0...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå