Gå til innhold

Om du krangler med din kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du krangler med kjæresten din og kjæresten din ender opp med å gråte, trøster dere eller overser dere ??

Anonymkode: 409dc...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om du krangler med kjæresten din og kjæresten din ender opp med å gråte, trøster dere eller overser dere ??

Mannen trøster ikke, han går vekk og er kald. Kan gå noen timer/dager. Selv om han har skylden og ikke ser det selv. Så venter han på unnskyldning fra meg hver gang. Aldri over før det er gjort. Og da må han ha tid til å være klar for å være grei med meg igjen. Han kan legge seg og sover godt eller spille selv om jeg ligger å griner og ikke får sove og ikke hsr det bra. Hater å krangle og hater å legge meg uten å være venner. 

Har noen venninner der mannen støtter,klemmer og er der for de selv om de har kranglet, slik bør det være. 

Våre krangler er ikke krangler engang, men noe jeg feks tar opp som han ikke liker, om det er hjelo i huset eller annet. 

Unødvendig å krangle men han klarer ikke å kommunisere. Jeg sier unnskyld for å få husfred!

Kjenner det tærer på, prøver jeg å reparere blir jeg kaldt avist til han mener det er greit. 

Spørs jo selvfølgelig hvorfor dere krangler, men man bør alltid bry seg så mye om den andre at man ikke blir kald mot de. Kan ikke forstå at noen har hjerte til å være slem med den du elsker.

Anonymkode: 816e8...cf3

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kjøper roser til mannen min, og han gråter fordi han ville ha tulipaner, da trøster jeg ikke.

Hvis vi krangler om at han vil jeg skal unfriende alle menn på Facebook-vennelisten min, og han griner fordi jeg ikke gir etter, så trøster jeg ikke.

Om det er en dum krangel, og han griner fordi det er vondt at vi to som elsker hverandre skal bli "uvenner" for bagateller, så trøster jeg.

Om jeg har vært en dritt, så trøster jeg.

Anonymkode: 22b16...ec1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsettelse.

En gang etter en krangel, så kom jeg og sa unnskyld (PMS...). Da gråt jeg. Og så klemte vi, etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fortsettelse.

En gang etter en krangel, så kom jeg og sa unnskyld (PMS...). Da gråt jeg. Og så klemte vi, etc

Pms er ikke noe gøy. Tøyler det bra men ikke lett. Når du da sier unnskyld for en liten glipp når hormonene herjer verst og du står med alt i hus og hjem og barn , og skulle hatt en klem istedenfor sier han at jeg må skjerpe meg, og aldri en klem selv om jeg sier unnskyld. Ingen forståelse.

Ser noen menn klarer det, og vet at det hjelper. Det roer hele nervesystemet. Men når alt herker i kroppen og du er trøtt,sulten,pms og står med alt og ikke kan glefse 2sek og si unnskyld før det går opp for deg og  han må stonewalle deg noen dager og alltid bruker det mot deg etterpå...

Nei takke seg til de som støtter. 

Som du skrev lengre oppe, kommer ann på hva!

Anonymkode: 816e8...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du krangler med kjæresten din og kjæresten din ender opp med å gråte

Trøster ikke hersketeknikker.

Anonymkode: f4b34...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøster hvis jeg har gjort noe dumt eller sagt noe dumt.

Trøster ikke nødvendigvis, men oppfører meg ikke kaldt med mindre jeg faktisk er veldig sint på noen eller de gråter som en slags manipulering eller gråter fordi de har dårlig samvittighet over at de selv har gjort eller sagt noe dårlig til meg. Folk som snur opp på rollene på den måten, orker jeg ikke.

Anonymkode: 7cd01...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trøster selvfølgelig hvis han vil ha trøst ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trøster ikke hersketeknikker.

Anonymkode: f4b34...5fb

Å herregud...

Man kan faktisk trøste noen uten at de får det som de vil....

Gråt er ofte et tegn på at det er noe som er vanskelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...