Gå til innhold

Kjæreste som tisser på seg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Kjæresten har plutslig fått problem med vannlatingen. Startet med at sengen var våt en morgen. Men skjedde ikke bare på netterne. Begynte på dagen også, han går på do regelmessig med hjelper liksom ikke? Vært hos lege, de finner ingenting som kan være galt, å ber han prøve å gå jevnligere på do evt bruke bleie de verste periodene. 
skriver her før å høre om noen av dere har opplevd noe lignene?

han liker ikke at jeg snakker om det, å synes det er flaut. Burde han starte opp med bleie liksom? Så rart at noe sånt plutslig skulle skje..

Anonymkode: 07f62...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han vært henvist til urolog? Tatt ultralyd, CT etc? 

Anonymkode: 588ed...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er han? Er han en eldre mann så er det ikke så unormalt, men er han yngre så må dere kreve undersøkelse hos urolig.

Anonymkode: cd31d...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer med prostata kanskje? Eksen hadde samme problemet og gikk til legen og fikk hjelp. Mener å huske at det ikke var noe problemer med prostata hos han. Men siden vi ikke er sammen lenger, så vet jeg ikke hva som var galt hos han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er han? Er han en eldre mann så er det ikke så unormalt, men er han yngre så må dere kreve undersøkelse hos urolig.

Urolog, skulle det stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mommyaka skrev (5 minutter siden):

Har han tatt ultralyd? At blæren faktisk tømmes skikkelig?

Diabetes?

Man får ikke manglende blærekontroll av diabetes! Som diabetiker er dette svaret ekstremt fornærmende. 

Anonymkode: e24d9...2b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

22 år.. ja burde ta en tur til legen om ett par dager vist det ikke gir seg

Anonymkode: 07f62...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må selvsagt ha på bleie til han får bukr med problemet. Kan da ikke gå med våt bukse og og sove i uttissa seng...

Bleiene for voksne er helt diskret om han er bekymra for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må til legen igjen. Og da må han kreve å komme til spesialist. 

Anonymkode: c3a3c...720

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnssykdom? 

Urinveisinfeksjon? 

Kan være start av uoppdaget diabetes, der han bare får enorm urinproduksjon 

Startet på noen nye medisiner? 

Enig i at dette bør undersøkes videre. Det er ikke normalt 

Anonymkode: 6c494...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må naturligvis utredes. Om det ikke finnes en fysisk årsak, så kan slikt komme av traumer. 

Anonymkode: c5f3b...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En 22-åring med dette problemet kan IKKE la en lege bare si at de ikke finner noe galt! Da må han henvises videre.

Faren min fikk plutselig dette problemet og han hadde så forstørret prostata at han fikk ikke tømt seg. Endte med at det begynte å lekke før han fikk nyresvikt og var dager unna å dø. Legen fikk han innlagt tidsnok slik at de fikk tømt han. Men han er over 70 så mer normalt. En på 22 skal ikke ha disse probleme

Anonymkode: e9fb7...973

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Man får ikke manglende blærekontroll av diabetes! Som diabetiker er dette svaret ekstremt fornærmende. 

Anonymkode: e24d9...2b4

Herregud. Skal ikke mer til? Så ekstremt hårsår er en del av sykdomsbildet da antar jeg?

Anonymkode: d53af...08c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var helt tilfeldig, men jeg tisset i senga et par ganger da jeg hadde stigende stoffskifte pga autoimmun sykdom. Det var riktignok bare et par ganger, og det er overhodet ikke nevnt som et symptom på høyt stoffskifte, men jeg tenker at kropper er rare så noen får andre symptomer enn det som er mest vanlig. Greit å sjekke alt.
Uansett må han ikke slå seg til ro med at de ikke finner noe, han må få seg ny time hos lege. Håper han ikke syntes det var så flaut at han ikke sa ordentlig i fra til legen når han var der. Hvis han ikke blir tatt på alvor må han gå til en annen lege eller gå privat så han blir ordentlig utredet.

Anonymkode: 10fb8...008

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...