AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hva er sjangsen for å finne ei eldre dame her liker yngre menn? Er en kjekk kar på 31 som tenner sykt på eldre damer, gjerne noe fast... som liker en mye sex Hvor er beste sted å lete? Anonymkode: 3ecd5...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Ikke KG ihvertfall. Vi er bare sinte👌 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva er sjangsen for å finne ei eldre dame her liker yngre menn? Er en kjekk kar på 31 som tenner sykt på eldre damer, gjerne noe fast... som liker en mye sex Hvor er beste sted å lete? Anonymkode: 3ecd5...dec Haha jeg er 38, er det gammelt nok liksom? Anonymkode: 062ac...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er sjangsen for å finne ei eldre dame her liker yngre menn? Er en kjekk kar på 31 som tenner sykt på eldre damer, gjerne noe fast... som liker en mye sex Hvor er beste sted å lete? Anonymkode: 3ecd5...dec Uten å avsløre for mye har jeg møtt en kjekk og hyggelig kar på din alder som jeg ligger med jevnlig. Vi har holdt på et knapt år. Jeg ble kjent med han på en nettside som starter på C. Vet ikke hvor lett det er å få «napp», er ganske stor konkurranse om damene som søker det samme. Likevel burde det ikke være umulig. Lykke til, håper du finner det du søker. Er en killer combo med voksen dame yngre kar. k50 Anonymkode: 53921...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Tinder? Burde ikke være vanskelig, om du faktisk er kjekk Anonymkode: d1933...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Nettsiden som starter på C, er ikke så dum. Ellers er alle på ett eller annet tidspunkt innom appen som starter med Tin, og slutter på -der. Jeg har møtt flere damer som måtte ha en utforskende fase, etter å ha kommet seg ut av ekteskap med gubber uten sexlyst eller evne. De fleste ser etter en jevngammel fyr, den dagen de vil ha kjæreste igjen, men noen holder det sikkert gående med unge elskere over lang tid. Jeg er den jevngamle kjæresten i denne settingen, men jeg synes bare det er morsomt å høre om eventyrene hennes. Anonymkode: 3d161...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden TS her 38 kan fungere om du er veldig glad i sex og litt frigjort! Jeg får søke opp den siden på C, er helt enig at det er en utrolig god kombo, etter jeg lå med ei på 50 kom en utrolig kåthet! Du er ikke åpen for flere? Anonymkode: 3ecd5...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nettsiden som starter på C, er ikke så dum. Ellers er alle på ett eller annet tidspunkt innom appen som starter med Tin, og slutter på -der. Jeg har møtt flere damer som måtte ha en utforskende fase, etter å ha kommet seg ut av ekteskap med gubber uten sexlyst eller evne. De fleste ser etter en jevngammel fyr, den dagen de vil ha kjæreste igjen, men noen holder det sikkert gående med unge elskere over lang tid. Jeg er den jevngamle kjæresten i denne settingen, men jeg synes bare det er morsomt å høre om eventyrene hennes. Anonymkode: 3d161...ac3 TS her Har vært med å utforske, og det er ikke dumt å få være elskeren heller! Morsomt å høre om eventyrene? Jeg hadde digget det Anonymkode: 3ecd5...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #9 Del Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her 38 kan fungere om du er veldig glad i sex og litt frigjort! Jeg får søke opp den siden på C, er helt enig at det er en utrolig god kombo, etter jeg lå med ei på 50 kom en utrolig kåthet! Du er ikke åpen for flere? Anonymkode: 3ecd5...dec Skjønner godt at du søker oppover i alder, er noe magisk over kjemien og sexen om man er heldig. Jeg kunne nok vært interessert, men da måtte kjekkasen jeg holder på med nå ønsket å avbryte det vi holder på med, og det håper jeg ikke skjer med det første☺️ k50 Anonymkode: 53921...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 40 minutter siden #10 Del Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner godt at du søker oppover i alder, er noe magisk over kjemien og sexen om man er heldig. Jeg kunne nok vært interessert, men da måtte kjekkasen jeg holder på med nå ønsket å avbryte det vi holder på med, og det håper jeg ikke skjer med det første☺️ k50 Anonymkode: 53921...ef4 Hvor gammel er han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #11 Del Skrevet 32 minutter siden Irak skrev (8 minutter siden): Hvor gammel er han da? Han er 30 Anonymkode: 53921...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #12 Del Skrevet 25 minutter siden Jeg er kjæreste med og har et fantastisk samliv med min kjæreste som er samme alder som deg, men jeg er ikke så mye eldre da, 5 år 🤭 >Føler jeg matcher mye bedre med menn på rundt 30-32 enn egen alder. Han er morsom, frigjort og en helt fantastisk elsker. Vi er samboere da og jeg var faktisk litt usikker pga aldersforskjellen. Men så langt er det værtfall å anbefale. det kommer jo ann på hva du ønsker, om det bare er sex, om det er mer permanent, en man kan introdusere til familie etc. Anonymkode: 75077...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #13 Del Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Skjønner godt at du søker oppover i alder, er noe magisk over kjemien og sexen om man er heldig. Jeg kunne nok vært interessert, men da måtte kjekkasen jeg holder på med nå ønsket å avbryte det vi holder på med, og det håper jeg ikke skjer med det første☺️ k50 Anonymkode: 53921...ef4 Ja det er noe helt eget, beste sexen jeg har hatt, et lite sidesprang er jo innafor 😂 men får finne meg ei jeg får hatt mye sex med, av og til er ikke nok 😊 Anonymkode: 3ecd5...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå