Gå til innhold

Bukser, og rett mage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å finne meg bukser.

Finner ingen dongeribukser som passer. De som går rundt livet blir for stor i skrittet, de som passer i skrittet blir stramme rundt livet. Alle pullon, joggebukser, og thigts siger ned, for ikke snakke om strømpikk! Jeg blir gaaaal!

Jeg har større mage enn "undermage". Jeg har veldig smal hofte, stor rumpe, fyldige lår og brede skuldre, omvendt triangel. 

Noen som vet hvirfor det skjer? Det skjedde også når jeg var 10 kilo lettere. Er det bare sånn at jeg må finne meg i at kroppen min er sånn, eller er det buksene sin feil, eller for mye fett på kroppen? 

Anonymkode: d0ae1...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har altså helt rett mage, ingen innsving som buksene kan "legge seg inn i", eller feste seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me three.. bukser er håpløst, går for bukser som ikke er super høye i livet og som er høyere bak enn foran.. eneste som sitter som det skal 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har altså helt rett mage, ingen innsving som buksene kan "legge seg inn i", eller feste seg på.

Mener du at du har rett midje eller flat mage? 

Anonymkode: a062c...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mener du at du har rett midje eller flat mage? 

Anonymkode: a062c...d5c

Rett midje. Eller ingen midje. Rett ned så ingenting fester seg. Magen er rett fra siden, men får en valk når jeg sitter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...