AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:01 #1 Del Skrevet fredag kl 15:01 Vi har fått penger i julegave av besteforeldrene til mannen min og har blitt enige om å kjøpe en airfryer. Men, da er spørsmålet: Skal vi kjøpe enkel eller dobbel? Og hvis vi kjøper dobbel, skal vi kjøpe med to uavhengige skuffer/kurver eller med en stor som har løs skillevegg så den blir todelt? Fordelen med løs skillevegg er jo at vi kan steke en ribbe, et brød eller hva det måtte være. Men jeg har blitt helt handlingslammet og klarer ikke å bestemme meg. Er det noen som har noen synspunkter, evt erfaringer? Anonymkode: a0b17...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:08 #2 Del Skrevet fredag kl 16:08 Jeg har nettopp bestilt min første airfryer, har sett en del tester og lest litt så valget falt på den nye modellen til Cosori siden så mange er veldig fornøyde. Har bestilt rist i tillegg som er ekstrautstyr. Den er på 10 liter, har en slik skillevegg som kan fjernes og rister i bunnen. Den har varme ellement oppe og nede så da slipper man å riste skuffen med jevne mellomrom. Om jeg blir fornøyd vil tiden vise. https://cosori.no/products/cosori-dual-blaze-twinfry-airfryer-10l Anonymkode: aa14e...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:14 #3 Del Skrevet fredag kl 16:14 Vi har en med enkel skuff og den er for liten. Vi er en familie på 4, to voksene, to barn. Er også irriterende at vi kan kun steke en ting av gangen, og ikke så mye av den. Så ville absolutt gått for en dobbel! Anonymkode: 88485...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:01 #4 Del Skrevet fredag kl 17:01 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har nettopp bestilt min første airfryer, har sett en del tester og lest litt så valget falt på den nye modellen til Cosori siden så mange er veldig fornøyde. Har bestilt rist i tillegg som er ekstrautstyr. Den er på 10 liter, har en slik skillevegg som kan fjernes og rister i bunnen. Den har varme ellement oppe og nede så da slipper man å riste skuffen med jevne mellomrom. Om jeg blir fornøyd vil tiden vise. https://cosori.no/products/cosori-dual-blaze-twinfry-airfryer-10l Anonymkode: aa14e...b31 Ja det er akkurat den vi har sett på også. For den har dobbelt opp med varmeelementer, så da blir maten jevnere stekt uten å være nødt til å snu på den. Men så passer det egentlig ikke inn med rosegull på kjøkkenet når alt annet er i rustfritt 😅. Luksusproblem... Anonymkode: a0b17...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:02 #5 Del Skrevet fredag kl 17:02 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vi har en med enkel skuff og den er for liten. Vi er en familie på 4, to voksene, to barn. Er også irriterende at vi kan kun steke en ting av gangen, og ikke så mye av den. Så ville absolutt gått for en dobbel! Anonymkode: 88485...c79 Vi er to voksne og fire barn, så da er kanskje en enkel helt utelukket 🤔 Anonymkode: a0b17...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet fredag kl 18:21 #6 Del Skrevet fredag kl 18:21 Er dere 6 i familien, gå for dobbel. Jeg er alene, og har Philips xxl, og den er akkurat passe for meg. Eller, av og til litt stor da, men ville ikke hatt mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet i går, 08:30 #7 Del Skrevet i går, 08:30 Jeg er èn person i husholdningen og når den jeg har blir ødelagt skal jeg uten tvil kjøpe mye større hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:50 #8 Del Skrevet i går, 12:50 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi har fått penger i julegave av besteforeldrene til mannen min og har blitt enige om å kjøpe en airfryer. Men, da er spørsmålet: Skal vi kjøpe enkel eller dobbel? Og hvis vi kjøper dobbel, skal vi kjøpe med to uavhengige skuffer/kurver eller med en stor som har løs skillevegg så den blir todelt? Fordelen med løs skillevegg er jo at vi kan steke en ribbe, et brød eller hva det måtte være. Men jeg har blitt helt handlingslammet og klarer ikke å bestemme meg. Er det noen som har noen synspunkter, evt erfaringer? Anonymkode: a0b17...274 Hvor mange lager du mat til? Hvor mye plass har du til å plassere en airfryer av stor størrelse i bredden? Vi kjøpte en av de største med en skuff for å kunne steike store fugler ol i den, fremfor å ha to mindre kamre til å ha mat i. Ellers er det gjerne smartere å legge pengene under juletreet og vente til romjul eller nyttår med å kjøpe. Populære julegaver som airfryere, synker gjerne i pris når jula er over. På den måten får du mer for pengene…. Anonymkode: e1c69...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:53 #9 Del Skrevet i går, 12:53 Hva er egentlig poenget med en airfryer? Det er jo basically bare en liten ovn (med mye mindre plass) om man allerede har i komfyren. Anonymkode: 3d5ad...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå