AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har 3 barn, eldste 11 år, og mannen min har (etter min mening) gått helt amokk med elektronikk til ungene. De to eldste har hver sin smarttelefon (3-4 år gamle modeller), og hver sin iPad. De har også en eldre Playstation og et annet eldre spillsystem (tror det er en PS2, så det er GAMMELT ja), og fikk i år en laptop på del. Nå vil han kjøpe en Nintendo Switch i julegave, noe jeg ikke reagerte på før jeg så prisen (må jeg innrømme), fordi jeg regnet med at det kostet en tusenlapp og at det ikke var krise om det ikke ble særlig mye brukt, men til den prisen bør det jo være noe de bruker ofte... Tanker? Anonymkode: b504f...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Gutt 12år: Daglig: ps5, switch, mobil, tv Ofte: nettbrett Sjelden/plutselig i perioder: ps4, ps3, xbox 360, wii Aldri: game boy/ds Da jenta var 12 år var det kun tv, ipad og tlf som gjaldt. Anonymkode: 27e24...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden 11-åringen har sin egen PC, mobil og nettbrett. I tillegg har hun og brødrene sammen Playstation, Nintendo Switch og en Wii. Hun bruker PC, nettbrett og mobil daglig. Innimellom (det går i perioder) spiller hun på Switch'en, mens konsollene bruker hun sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Da mine var 12 hadde de Pc - brukt til skole Ipad skole og spill Nintendo ds Nintendo wii Playstation 4 Smart tlf Tlf, pc og ipad ble brukt daglig pga skole, det andre ble brukt dan og vann ut fra hva de ellers gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Min er 8 år og har: - PS 5 - Nintendo switch - Mobil (Samsung, litt billigere variant) - Skole iPad - (låner min iPad til spilling ellers) Ellers i hus fins det supernintendo, ps 2,3,4, pc, wii, men det er ikke egentlig barnets. Anonymkode: 3fb79...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå