AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:24 #1 Del Skrevet fredag kl 12:24 Lurer på kvaliteten på varene, er de som de annonser? Anonymkode: ec087...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet fredag kl 12:55 #2 Del Skrevet fredag kl 12:55 Er ikke det litt "jalla"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet fredag kl 13:02 #3 Del Skrevet fredag kl 13:02 Stor (og lang) Temu-tråd her: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet fredag kl 13:02 #4 Del Skrevet fredag kl 13:02 Går det ikke ann å bruke en av de ørten tusen andre trådene om Temu her inne? Istedenfor å opprette enda en tråd? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:20 #5 Del Skrevet fredag kl 13:20 Kjøpte et trappetroll der ringene var limt sammen 😄 Anonymkode: 4c1b6...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet i går, 04:16 #6 Del Skrevet i går, 04:16 Kjøpt mange kjoler der og dem er etter forventingen. Fine og god passform. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:30 #7 Del Skrevet i går, 04:30 Jeg har kjøpt plus size kjoler, bukser, treningstøy, BH'er, sko, øredobber, dyreleker og -utstyr, perler, klistremerker, mobilholdere, mobildeksel, lego, massasjedingser av ulikt slag, gulvfliser, dørskilt og et par bilder. En av kjolene var litt for stor, en BH hadde feil passform for meg men det var ingenting galt med den og ett av bildene var iskaldt i fargen i motsetning til den varme grønnfargen det ble presentert som. Alt det andre var over all forventning kvalitetsmessig. Flere av tingene er originale varer med bittesmå skjønnhetsfeil eller knust emballasje. Øredobbene har jeg skifta krok på for sikkerhets skyld. Når det er sagt leser jeg annonsene skikkelig og ser selvfølgelig alltid på alle mål og andre spesifikasjoner. Anonymkode: 69057...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:54 #8 Del Skrevet i går, 04:54 Det spørs nok hvor hardt barna som tvinges til å jobbe der blir disiplinert. Det finnes ingen unnskyldning for å handle på Temu, det har vært skrevet så mye om dette stedet nå at det går ikke an å lenger spille uvitende. Det finnes et hav av nettbutikker der ute - velg å handle fra en annen. Anonymkode: 00807...fc5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet i går, 05:15 #9 Del Skrevet i går, 05:15 Kjøpte et ching chong jalla produkt for party triks. En elektrisk prompelyd enhet med fjernkontroll. Låt ikke ekte i det hele tatt, ingen har oppfattet det som en fiselyd. Får heller gjøra det sjæl så det spraker skikkelig i buksa.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:05 #10 Del Skrevet i går, 15:05 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det spørs nok hvor hardt barna som tvinges til å jobbe der blir disiplinert. Det finnes ingen unnskyldning for å handle på Temu, det har vært skrevet så mye om dette stedet nå at det går ikke an å lenger spille uvitende. Det finnes et hav av nettbutikker der ute - velg å handle fra en annen. Anonymkode: 00807...fc5 Leste et sted at når rike mennesker i vesten, nekter å kjøpe klær som er laget av barn, gjør de situasjon enda være for familien. De ender med å ha lite å leve av. Så når vi rike i vesten, snakker om moral, bør de sette seg inn i livet til disse familiene. Anonymkode: ec087...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:06 #11 Del Skrevet i går, 15:06 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har kjøpt plus size kjoler, bukser, treningstøy, BH'er, sko, øredobber, dyreleker og -utstyr, perler, klistremerker, mobilholdere, mobildeksel, lego, massasjedingser av ulikt slag, gulvfliser, dørskilt og et par bilder. En av kjolene var litt for stor, en BH hadde feil passform for meg men det var ingenting galt med den og ett av bildene var iskaldt i fargen i motsetning til den varme grønnfargen det ble presentert som. Alt det andre var over all forventning kvalitetsmessig. Flere av tingene er originale varer med bittesmå skjønnhetsfeil eller knust emballasje. Øredobbene har jeg skifta krok på for sikkerhets skyld. Når det er sagt leser jeg annonsene skikkelig og ser selvfølgelig alltid på alle mål og andre spesifikasjoner. Anonymkode: 69057...a2e Hvordan er egentlig str på Temu. Er de mye mindre enn norske str? Anonymkode: ec087...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:08 #12 Del Skrevet i går, 15:08 Noen som har handlet Lego på Temu? Hvilket inntrykk fikk du av det?. Tenkte på en julegave. Anonymkode: ec087...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Del Skrevet 20 timer siden Temu er giftig! Temu er farlig! Du må ikke gi tema til jul, for mottakeren kan dø! Dø! Dø! Dø! Anonymkode: 3d849...0ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har kjøpt en bikini og en sommerkjole der som er kjempefine. Men jeg har også kjøpt et par klesplagg som jeg lo meg skakk da jeg mottok. Viktig å lese omtalene. Nå har jeg god økonomi, så nå har jeg råd til å kjøpe dyre klær/ting. Før derimot, hadde jeg lite penger og var avhengig av å finne fine, billige ting. Det går an, men er vanskeligere. Anonymkode: 085a1...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Noen som har handlet Lego på Temu? Hvilket inntrykk fikk du av det?. Tenkte på en julegave. Anonymkode: ec087...caa Har ikke handlet. Men de "kreative byggesettene" som dukket opp når jeg søkte etter Lego der er ikke laget av Lego. Det er mulig det er bra, men jeg ville vært litt bekymret for giftstoffene i plastprodukter som nevnes i nyhetssaker om Temu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå