AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden Jeg rister ikke klærne kraftig eller strekker i de, jeg bare henger de opp, kanskje ei lita rist på veien, men ikke noe jeg tenker over. Blir absolutt rette, ikke noe krøll. Henger det meste av topper, kjoler ol. på kleshengere, som så henges rett inn i skapet. Anonymkode: 0b3c2...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Svigermor vasket noen kleshauger for oss (❤️) da vaskemaskinen vår tok kveld, og jeg klarer ikke å forstå hvordan det blir så perfekt hver gang. Synes det er flaut å spørre henne i tilfelle dette er allmennkunnskap, så jeg spør her 😅 Ett alternativ er at hun stryker klær og sengetøy, men jeg klarer ikke å tro at hun stryker hver en body, putevar og t-skjorte hun har vasket for oss. Finnes det andre måter å få det så fint på uten å stryke? Her i hus blir alt så krøllete. Anonymkode: 75203...e85 Hey ^^ på dey 😉 først og fremst er det viktig å riste på klærne. F.eks. gensere og tskjorter har jeg funnet ut blir finere om jeg snur de opp ned og rister fra nederst. Håndklær bretter jeg sirlig en gang når jeg henger de opp Men, jeg har funnet en ‘funksjon’ på min vaskemaskin som løser veldig mye, og det er dampfunksjon. 🤭 retter ut veldig mye og ja, gjør det bedre. Går også an å kjøpe håndholdt damper, så slipper du å stryke klærne. Dampe lampe og pooof, rynkefrie. Anonymkode: 7dbf2...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden Har du prøvd å sentrifugere på lavere antall omdreininger? Gå ned til 1200 feks. Eller 1000. Anonymkode: 8ac44...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå