Gå til innhold

Fikk sur kommentar fra nabo pga. julepynt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nok svart litt syrlig noe om at hvis det er greit for deg, så ordner jeg hos meg når jeg har tid og det passer meg. Så kan du gjøre ting hos deg når det passer deg. Er ikke det grei arbeidsfordeling?

Anonymkode: c2c4c...8c1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år skal jeg kjøpe alle julegavene etter kl 16 på julaften. Ellers blir julestemningen heeelt ødelagt :( 

Anonymkode: f7dd1...10c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, alt folk skal legge seg opp i! Så lenge du ikke pynter til jul på sommeren så får folk finne seg i det uten å surmule. 

Anonymkode: 758dd...a90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Herregud, alt folk skal legge seg opp i! Så lenge du ikke pynter til jul på sommeren så får folk finne seg i det uten å surmule. 

Anonymkode: 758dd...a90

Folk bør da få lov til å pynte til jul på sommeren uten at andre skal klage?

Anonymkode: e04b5...8a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Folk bør da få lov til å pynte til jul på sommeren uten at andre skal klage?

Anonymkode: e04b5...8a3

Enig.

Jeg kan ikke skjønne at det er så mye verre å se tidlig julepynt enn det er å se gardiner man selv synes er stygge eller en fæl husfarge. I et samfunn må man tåle at folk har andre ønsker og annen smak enn en selv, inkludert når man pynter til jul og når det er julevarer tilgjengelig i butikkene, og lære seg å leve med det (eller ikke, det er tross alt bare en selv som blir plaget av å irritere seg, ikke de man irriterer seg over). Man sitter ikke på noen fasit som hele resten av verden forventes å følge. 

Endret av Arkana
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være at belysningen din plager han rent fysisk, ved å eksempelvis lyse opp hans soverom, blinke inn i stua hans e.l.?

Hvis ikke, ville jeg bare svart med et smil at det gir deg glede, og at tradisjoner tydeligvis er litt ulike. Ikke alle sine følelser trenger å valideres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også folk strekker jul/advent dritlangt og himler innerst inne litt med øynene av det, men man skal virkelig være rablende gal for å konfrontere en nabo med når de setter opp julebelysningen sin. Det må man selvfølgelig få gjøre som man vil med, så lenge det ikke er til faktisk sjenanse (plagsomt/flimrende lys inn i leilighet e.l.) for noen. 

Jeg er enig med naboen i budskapet, på sett og vis, men naboen høres helt gæren ut som tar det opp med deg og tilsynelatende er grinete over det hele. Skikkelig idiot.

Anonymkode: 4cd57...258

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I år skal jeg kjøpe alle julegavene etter kl 16 på julaften. Ellers blir julestemningen heeelt ødelagt :( 

Anonymkode: f7dd1...10c

Haha skjønner spøken din, bare så synd alle butikkene har stengt da 😅😬

Anonymkode: f65ae...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha skjønner spøken din, bare så synd alle butikkene har stengt da 😅😬

Anonymkode: f65ae...d3d

Bensinstasjon-gaver til alle!

Anonymkode: 5924e...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...