Gå til innhold

Hvilken veske til ny jobb på kontor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Salg på masse vesker nå- noen som kan anbefale en klassisk, fin svart veske som ser litt eksklusiv ut uten at det er «bling» over alt?

Tenkte helst ikke over 2000kr

Er i 40 årene

Anonymkode: 58fc7...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coach Willow tote

ikke sjekket om det er noe tilbud nå, men du finner pent brukt til rundt 2k iallefall

Anonymkode: b8448...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne. Egen lomme til pcen, og veldig fin og klassisk veske 😊

IMG_1734.png

Anonymkode: a4641...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kjøpt i ekte skinn hvertfall. Arket, &  Stories og COS har rimelige vesker i god kvalitet. 

IMG_4384.thumb.jpeg.a1b1a4f73de68592645dd456e682842f.jpeg

Anonymkode: b4ff8...177

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.11.2024 den 10.42):

Ville kjøpt i ekte skinn hvertfall. Arket, &  Stories og COS har rimelige vesker i god kvalitet. 

IMG_4384.thumb.jpeg.a1b1a4f73de68592645dd456e682842f.jpeg

Anonymkode: b4ff8...177

Neste gang du legger inn en anbefaling, kan du da legge link til varen? Umulig å finne denne vesken…….

Anonymkode: 15ea8...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggsekk! Du skal ha med deg PC, matpakke, vannflaske, kanskje headset, lader, termokopp osv. Ryggen din blir skjev av alt dette i en skulderveske. 

Anonymkode: 35822...837

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ryggsekk! Du skal ha med deg PC, matpakke, vannflaske, kanskje headset, lader, termokopp osv. Ryggen din blir skjev av alt dette i en skulderveske. 

Anonymkode: 35822...837

Hva vet du om hva ts skal ha med seg?

Anonymkode: 7eec4...4c2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med veske til jobb på kontor, hva skal du frakte i den? Det er vesentlig informasjon, med mindre du bare tenker en veske til pynt og at noen på kontoret bryr seg om hva du har. Kan med hånden på hjertet si at jeg gjennom 30 år i arbeidslivet aldri har lagt merke til noen kollegas veske. 

Anonymkode: d54ed...e32

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva menes med veske til jobb på kontor, hva skal du frakte i den? Det er vesentlig informasjon, med mindre du bare tenker en veske til pynt og at noen på kontoret bryr seg om hva du har. Kan med hånden på hjertet si at jeg gjennom 30 år i arbeidslivet aldri har lagt merke til noen kollegas veske. 

Da er du vel ikke så interessert i vesker da. Jeg legger alltid merke til hva slags sekk, veske ol mine kollegaer har, samt sko! 

Anonymkode: 4f720...719

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om hva ts skal ha med seg?

Anonymkode: 7eec4...4c2

Det er jo litt av problemet her da. Hvilken veske du bør ha avhenger jo helt av hvordan den skal fraktes, og hva som skal være i den. Hvis du kjører bil overalt og bare skal frakte pudder og leppepomade, kan du fint bruke en liten clutch, men hvis du er fotgjenger og bærer med deg PC, matpakke, vannflaske, kamera og Nintendo, bør du ha noe mer ergonomisk og romslig. Går du til jobb i pøsregnet nytter deg ikke med en tote i skinn, da bør du ha ryggsekk eller skulderveske i vokset lerret eller cordura.

Anonymkode: 528ed...22d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok pc-sekk på jobb. Det beskytter pc’en bedre og er bedre for ryggen. 

Anonymkode: f0342...9c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hva du skal ha i vesken? Jeg bruker en liten en med plass til matpakke, sminkepung, mobil og nøkler. Men lite poeng i å tipse om den dersom du skal ha med deg pc, headset osv. De gangene jeg må ha med PC-en ut av arbeidplassen for møter etc bruker jeg en ryggsekk. Å bære pc, lader, headset osv på en skulder ville ha ødelagt meg over tid.

Anonymkode: 9e6fa...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha Kvinneguiden altså.

TS: Vis meg en kul veske på salg ala dette 

image.thumb.jpeg.f49ca218a0a7e26c8a9ea238638d059b.jpeg

KG svarer: Du får ikke lov å gå med skulderveske, sekk må du ha!!! 

image.thumb.jpeg.1cf257919fcc7a0b32d71b02c1e9d644.jpeg

Anonymkode: 39c45...9bf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Kvinneguiden altså.

Må jo ikke ha sekk, men det kan jo være du må ha en praktisk veske som tåler vær og vind. Som sagt, du skriver jo ikke noe om innhold eller forhold. Hvis den bare skal være kul er det vel ett fett hva du tar.

Finnes definitivt kule, praktiske veske.

Lookbook SS 24

Favorite Camera Bag — JAY CASSARIO

Anonymkode: 528ed...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Haha Kvinneguiden altså.

image.thumb.jpeg.f49ca218a0a7e26c8a9ea238638d059b.jpeg

image.thumb.jpeg.1cf257919fcc7a0b32d71b02c1e9d644.jpeg

Den var fin. Ingen sier noe om hva TS får lov til, men når hun bare sier veske til jobb på kontor så må man jo anta hun skal frakte kontorgreier i den. Ellers er opplysningen om jobb på kontor helt irrelevant. Og med mindre kontoret er i motebransjen eller noe sånt vil trolig få eller ingen legge merke til hva slags veske hun har med til jobb. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den var fin. Ingen sier noe om hva TS får lov til, men når hun bare sier veske til jobb på kontor så må man jo anta hun skal frakte kontorgreier i den. Ellers er opplysningen om jobb på kontor helt irrelevant. Og med mindre kontoret er i motebransjen eller noe sånt vil trolig få eller ingen legge merke til hva slags veske hun har med til jobb. 

De fleste kjøper ikke fin veske for at andre skal legge merke til den, men fordi de vil ha en veske du liker. 

Om vi ikke brydde oss og hadde preferanser ville de fleste bare brukt en coop pose, men de færreste gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste kjøper ikke fin veske for at andre skal legge merke til den, men fordi de vil ha en veske du liker. 

Om vi ikke brydde oss og hadde preferanser ville de fleste bare brukt en coop pose, men de færreste gjør det. 

Hvis man velger en man liker, er det ikke så relevant å spørre andre. Jeg går forøvrig ganske ofte med coop-pose selv, men de er ikke så holdbare i lengden. Så som oftest blir det sekk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med vesker fra Monte (skandinavisk design) som du bl.a. får kjøpt hos Bagorama. Ser at det er tilbud på noen nå. 

Anonymkode: 8ae74...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er veldig fornøyd med vesker fra Monte (skandinavisk design) som du bl.a. får kjøpt hos Bagorama. Ser at det er tilbud på noen nå. 

Glemte link

https://www.bagorama.no/merker/the-monte/?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAjKu6BhAMEiwAx4UsAig5pJ2vlgFrot0yXqaFqLRcya4DFPldgKwMW36H2C-3OLBgFrpPoxoCufIQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...