AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Må den sove i seng når den er på overnatting hos andre? Eller er det null problem å ligge på feks gulvet? Har lyst å ha den i sengen selv, men vi har ikke prøvd overnatting hos noen ennå. Så bare lurte om dette kan gå helt fint, eller om det burde øves på før den skal sove hos noen som vil ha den utenfor seng? Skjønner at man ikke kan vite sikkert altså, bare ville høre hva folk har av erfaring rundt det Anonymkode: db1d9...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hadde nok aldri klart å få min hund til å sove på gulvet hos andre. Tipper det hadde vært et leven uten like om jeg stappet han i buret oxo så lost case her🙈❤️ prøvde på hotell en gang tok max 5 min Anonymkode: ba88d...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hvis man har autisme i hundeverden så har min det 😅 Alt jeg gjør mer enn to ganger blir en fastsatt vane og hun vil ikke gi seg uten at vi gjør som vi skal. Hun liker heldigvis ikke å sove i seng, hun pakker seg godt inn i egen, myk seng med dyne istedenfor, og der slipper hun å bli dultet borti av oss Min forrige hund var langt mer fleksibel, hun kunne sove hvor som helst. Krevde bare at jeg hadde med et teppe eller en pute som var hennes, så skjønte hun at det var et sted hun kunne legge seg og få være i fred når hun ønsket De har for øvrig helt lik "oppdragelse", de er bare født ulike og reagerer ulikt. Kan legge til at en bekjent ikke får folk til å passe sine hunder, den ene rett og slett holder konsert hele natten om den ikke får sove i sengen- ved hodeputen. Gir seg ikke, samme hva man gjør. Enklere å ha en som er vant til litt av hvert Anonymkode: 5b195...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Min aksepterer å sove på gulvet hvis jeg sier nei til sengen. Men skjønner at det er forskjellig fra hund til hund. Anonymkode: c5a3e...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Sitat fra mine to Whippeter: - "Gulvet er til å gå på, ikke ligge på" - "Når dere ligger i en god, myk og varm, seng må vi også få lov. Alt annet er dypt urettferdig" - "Elsker deg, MÅ derfor sove inntil eller oppå deg" Så nei, de kommer opp i senga uansett. Men hadde de ikke gjort det hadde jeg nok hente de opp. Jeg er like avhengig av de som de er av oss. Anonymkode: 8dc0a...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Mine sover i senga hjemme, og vil helst gjøre det når vi er andre steder også. Skal vi overnatte hos andre pleier jeg å ha med eget laken + eget teppe som hundene kan ligge på oppi senga, så vertskapet ikke føler at vi legger igjen hundelukt på madrassene deres, eller hva det nå er folk er redde for ved å ha hund i senga. Er vi et sted det er uaktuelt så klarer de å sove i egen seng på gulvet også, selv om de er ganske misfornøyde med den ordninga. Men så pleier vi ikke egentlig å overnatte så mange andre steder enn hjemme eller hos familie hvor hundene er velkomne, så er ikke noe stort problem for oss. Anonymkode: a06f6...28a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå