Cyndaquil Skrevet torsdag kl 20:08 #1 Del Skrevet torsdag kl 20:08 Ja dere hva syns dere? Er det noe gode tilbud? Eller synst dere tilbudene i Norge er litt tamme? Jeg synes deg det positivt at så mange butikker og kjeder har tilbud samtidig. MEN det er ikke store rabatter det er snakk om. De fleste har 25-30 % på noen ting. Enkelte reklamerer med «opptil 60 /80% rabatt! Gale priser» så går du inn og finner en eller to ting. Feks sommerklær i størrelse xxs eller 56 for barn , og resten er 20% hvorfor er det ikke noen skikkelig bra rabatter i Norge ? Slik som tv, elektronikk eller lignende på 60%? Eller de store kostbare legosettene på rabatt? jeg har i lang tid leita etter Lego tilbud på «voksen» settene. Men alltid når det er Lego tilbud, er ikke de store flotte settene inkludert. Jeg tenker på de settene som koster 4000kr til vanlig . Ingen tilbud å se der gitt 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet torsdag kl 20:18 #2 Del Skrevet torsdag kl 20:18 Er heller ikke imponert over tilbudene. "30% rabatt på ALT! Unntatt x, y, z ..." Pleier ikke å kjøpe noe på black week vanligvis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet torsdag kl 20:25 Forfatter #3 Del Skrevet torsdag kl 20:25 Tanuki skrev (6 minutter siden): Er heller ikke imponert over tilbudene. "30% rabatt på ALT! Unntatt x, y, z ..." Pleier ikke å kjøpe noe på black week vanligvis. Jaaa. Og x,y og Z var jo typisk de tingene folk vil kjøpe, trenger og håper på et tilbud på 😊 og har de X, Y og Z på tilbud er det i rare størrelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:57 #4 Del Skrevet torsdag kl 23:57 Det meste er ikke noe annet enn hva jeg ser til vanlig i butikkene av tilbud som rullerer og går. Noen unntak, men det er jo kun gode tilbud om man faktisk skulle ha det i utgangspunket og ikke kjøper på impuls. Anonymkode: ce6bc...949 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:08 #5 Del Skrevet fredag kl 00:08 Synes faktisk det har vært en del bra rabatter i år. F.eks Kid interiør har -50% på hele butikken, Feel -40%, Kremmerhuset -40-60%. Vita, Kicks, Get Inspired og Fredrik & Louisa har hatt/har mange gode tilbud denne uka. Bare for å nevne noen. Har fått unna alle julegavene (stor familie)😊 Anonymkode: d2b76...ed3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:16 #6 Del Skrevet fredag kl 00:16 Ønsket å kjøpe gode hudpleie produkter, og de er ofte veldig dyre. Nå var mange av de på 20- 25%, så der fikk jeg spart en del. Fornøyd med det😊 Dennis gross f eks, dermalogica osv. Anonymkode: 705e6...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:00 #7 Del Skrevet fredag kl 01:00 Tror det beste kjøpet jeg gjorde var et spill til PS5, nytt spill som koster 900, og jeg fikk det til 540. Har kjøpt noen få andre ting og, men der var det ikke like bra tilbud. Men det er varer jeg hadde kjøpt, selv om jeg måtte kjøpe det til fullpris. Tidligere så handlet jeg en del på Zalando, og fikk da varer jeg hadde ønsket meg lenge til rundt 70%. Nå er varene mine på ønskelista stort sett ikke på salg, eller rundt 10%. Anonymkode: f122b...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:59 #8 Del Skrevet fredag kl 06:59 Varene i handlekurven hos Zalando var på 35-50% rabatt i dag, litt påfyll til vintergarderoben, så klikket den hjem. Ny robotstøvsuger som vi har trengt en stund var flere tusen lavere enn tidligere laveste pris. I tillegg klikker jeg nok hjem et ekstra sett airpods i dag, 4g har aldri hatt så lav pris. Ble også litt hudpleie tidligere i uka, men selv om prisene er gode for å være Norge, har jeg sett lite som jeg ikke kan få lavere på reise. Anonymkode: 91875...54f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:12 #9 Del Skrevet fredag kl 07:12 Norli har 40% på bøker (ikke utgitt 2024 pga bokloven), 40% på spill/puslespill så her har jeg fått unna en del julegaver. Og fra i dag har Ringo 20% på alle leker (inkludert lego) så da skal jeg handle mer. Anonymkode: 5596f...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:14 #10 Del Skrevet fredag kl 07:14 Synes det er så som så. Noen nevner KID her. Det som skiller seg ut er at møbler er på tilbud nå, om det gjelder hele butikken. Ellers er dekorgjenstander (så å si hele butikken) på 50% støtt og stadig der. Også er det maaange som begrenser tilbudet til å gjelde ved kjøp av flere varer. Lindex, Vitus og Vic er eksempler. Det er irriterende at man må kjøpe en ekstra ting for å få vitamin c-serumet sitt på tilbud. Vitus er også i kategorien som kan ha 40% på det ei uke i april… Så tja, er ikke imponert over BF i Norge. Kanskje like greit dersom det gjør at folk ikke biter på, slik at det kan begrense overforbruk. Anonymkode: 71432...8eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:17 #11 Del Skrevet fredag kl 07:17 Jeg gjorde et godt kjøp på onsdag. Var innom Adidas Outlet hvor det var 40% rabatt hvis man kjøpte to eller flere plagg. Jeg kjøpte to bukser og de to tilsammen (pluss en pakke sokker) kom på under 600 kroner. Det synes jeg var et godt kjøp med tanke på at de som regel ligger på 4-600 kr per bukse. Anonymkode: 53375...4e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:19 #12 Del Skrevet fredag kl 07:19 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes det er så som så. Noen nevner KID her. Det som skiller seg ut er at møbler er på tilbud nå, om det gjelder hele butikken. Ellers er dekorgjenstander (så å si hele butikken) på 50% støtt og stadig der. Også er det maaange som begrenser tilbudet til å gjelde ved kjøp av flere varer. Lindex, Vitus og Vic er eksempler. Det er irriterende at man må kjøpe en ekstra ting for å få vitamin c-serumet sitt på tilbud. Vitus er også i kategorien som kan ha 40% på det ei uke i april… Så tja, er ikke imponert over BF i Norge. Kanskje like greit dersom det gjør at folk ikke biter på, slik at det kan begrense overforbruk. Anonymkode: 71432...8eb Jepp. Det samme med Nordli som er nevnt over, feel, Kremmerhuset etc. Vi fikk dog kjøpt ny bilstol til -30%, så er fornøyd med den, selv om det ikke er det helt store anslaget det heller, ut fra hvor opphauset black Friday/week/month er. Anonymkode: 5df2b...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:34 #13 Del Skrevet fredag kl 07:34 Har ingen andre land å sammenligne med, men det er faktisk noen gode tilbud innimellom - dog bør en nok ha gjort litt research først og fulgt med på prisene om en skal ha sjans for et virkelig KUPP. Anonymkode: 99f39...8b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:24 #14 Del Skrevet fredag kl 08:24 Jeg har ikke saumfart butikkene, men er så langt også litt skuffa ja. Det er jo ikke milevis fra vanlige tilbud... Alt fra Kid til klesbutikker har jo ting på avslag hele tiden. Den eneste forskjellen nå, er vel at alle har salg på alt det de kan ha salg på samtidig i stedet for å spre det litt utover og rullere på varene som er på tilbud. Så man får jo noe avslag, men jeg har fremdeles ikke kommet over noe jeg direkte vil kalle et kupp nei. Det er jo ikke helt som "ekte" black friday med spinnville priser og folk i kø som omtrent sloss om varene fordi det er så billig. Jeg vurderte å kjøpe meg en Playstation om det kom på knalltilbud, jeg ser en til 4600 men det har den jo kostet før. Føler ikke det er et must å kjøpe nå for og spare penger, tipper den koster det samme et sted på januarsalget... Anonymkode: c5b55...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:11 #15 Del Skrevet fredag kl 09:11 Eg har kjøpt masse røkelse og duftoljer til 30 % avslag. Veldig nøgd! Det er ein lite uavhengig nettbutikk som eg snubla over: https://www.velunt.no/ Anonymkode: 9da13...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:34 #16 Del Skrevet fredag kl 09:34 Er jo scam,ca 80 % av butikker skyter prisene i været for så å sette ned på "tilbud".Var en artikkel om det nylig. Anonymkode: 3843e...d1a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet fredag kl 09:41 #17 Del Skrevet fredag kl 09:41 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er jo scam,ca 80 % av butikker skyter prisene i været for så å sette ned på "tilbud".Var en artikkel om det nylig. Anonymkode: 3843e...d1a Folk lar seg lure. Selvsagt skrur de opp førpris. Butikkene ville tape stort hvis de ikke skrudde opp førprisen. Tror ikke de er interessert i det. Verden vil bedras. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet fredag kl 09:44 #18 Del Skrevet fredag kl 09:44 Fikk kjøpt ett par julegaver på kitchen. Aner ikke noe om førpris, men fikk 50% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:47 #19 Del Skrevet fredag kl 09:47 Gina Tricot. Ta 3 betal for 2. wow liksom. Ikke Imponert. Ellers sett flere butikker som har 20% på HELE butikken. Igjen - wow liksom. Anonymkode: bd26e...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:48 #20 Del Skrevet fredag kl 09:48 Og noen har et bord der de har dratt fram et bord med gammelt ræl til knallpris. Anonymkode: bd26e...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå