Druid Skrevet 5. desember #41 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 19.19): Jeg må ikke det, men er ingen tvil om at sexen er bedre med følelser Anonymkode: 4e916...6e5 Erfaringsmessig for meg, er det motsatt. det blir fort lite eksperimentering og utforsking når partner er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:04 #42 Del Skrevet torsdag kl 16:04 Det er alltid best å ha sex med den du elsker, da kjenner du grensene og preferansene. Men jeg trenger ikke følelser for å ha sex med en kvinne. Ser jeg en kvinne for første gang, som er skikkelig attraktiv, kan jeg ha sex med henne med det samme, på sekundet. Også om jeg kun har sett henne fra navlen og ned. Da skal det være utrolig mye merkelig på den øvre halvdelen for at jeg skal miste interessen til å ha sex med henne. Dette er noe å tenke på. Jeg tviler på at jeg er den eneste mannen som er slik skapt. Anonymkode: 5103c...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet torsdag kl 18:00 #43 Del Skrevet torsdag kl 18:00 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvem har sagt det er status? Det er vel normalt egentlig å kunne skille mellom sex og følelser. Så er det vel mer de som MÅ ha følelser for å kunne ha sex som har et bekreftelsesbehov og en del usikkerheter knyttet til seg selv og sex. Anonymkode: 52246...908 For noen er det sikkert det. Ikke for meg. Jeg får bare vondt om det ikke er følelser involvert hos begge. Handler hverken om bekreftelsesbehov eller usikkerhet. Handler om trygghet. Endret torsdag kl 18:01 av Irak 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:13 #44 Del Skrevet torsdag kl 18:13 Hva mener dere egentlig med "følelser"? Selvfølgelig har man "følelser" for den man har sex med. Hva slags følelser man har kan variere. Anonymkode: fee77...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:53 #45 Del Skrevet torsdag kl 22:53 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva mener dere egentlig med "følelser"? Selvfølgelig har man "følelser" for den man har sex med. Hva slags følelser man har kan variere. Anonymkode: fee77...8d0 Er det så vanskelig å skjønne? Følelser som i forelsket, betatt, glad i, føle kjærlighet. I motsetning til å bare være kåt, som ikke er en følelser. Mer et behov da. Anonymkode: 2c325...edd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:05 #46 Del Skrevet torsdag kl 23:05 Anonym90059005 skrev (På 4.12.2024 den 9.12): Trenger overhode ikke ha følelser for å ha sex med ei dame. Hatt mange one night stands hvor knapt kunne navnet på dama. Og heller ingen hindring for å ha god sex med ei dame, for min del i hvert fall. Tror sex uten følelser er MULIG for minst 80-90% av alle menn, om de velger å gjøre det er en annen ting. Sex uten følelser er mulig for alle hvis man ikke velger å gjøre det. Det kalles fantasi, min venn. Anonymkode: e58ec...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:06 #47 Del Skrevet torsdag kl 23:06 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvem har sagt det er status? Det er vel normalt egentlig å kunne skille mellom sex og følelser. Så er det vel mer de som MÅ ha følelser for å kunne ha sex som har et bekreftelsesbehov og en del usikkerheter knyttet til seg selv og sex. Anonymkode: 52246...908 Det er jeg enig i. Men det er status også. Anonymkode: e58ec...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå