AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:24 #1 Del Skrevet torsdag kl 10:24 Måtte du prøve mange antidepressiva før noe fungerte? Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:07 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:07 Ja. Er på min 7 nå. De andre har hatt virkning, men ikke nok virkning eller hatt for mange bivirkninger. Anonymkode: 22c5d...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:09 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Er på min 7 nå. De andre har hatt virkning, men ikke nok virkning eller hatt for mange bivirkninger. Anonymkode: 22c5d...d6c Oi! Jeg har prøvd to- men ikke noe virkning. Ble verre! Så blir usikker om ad er det jeg trenger 😰😰 Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:54 #4 Del Skrevet torsdag kl 12:54 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Oi! Jeg har prøvd to- men ikke noe virkning. Ble verre! Så blir usikker om ad er det jeg trenger 😰😰 Anonymkode: ac2fd...2f0 Du bør prøve mer enn to for å kunne utelukke AD generelt sett. Men du må ta dette i samråd med din lege/psykolog, ikke med fremmede på nett. Anonymkode: ae939...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:22 #5 Del Skrevet torsdag kl 13:22 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du bør prøve mer enn to for å kunne utelukke AD generelt sett. Men du må ta dette i samråd med din lege/psykolog, ikke med fremmede på nett. Anonymkode: ae939...bc9 Ja så klart. Jeg bare kjenner jeg har blitt skremt og gitt opp. Så kjente jeg trengte høre om noen hadde prøvd mange uten effekt men likevel funnet en etterhvert. Om det er vits liksom Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:25 #6 Del Skrevet torsdag kl 13:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja så klart. Jeg bare kjenner jeg har blitt skremt og gitt opp. Så kjente jeg trengte høre om noen hadde prøvd mange uten effekt men likevel funnet en etterhvert. Om det er vits liksom Anonymkode: ac2fd...2f0 Jada, det er det mange som har gjort. Anonymkode: ae939...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:39 #7 Del Skrevet torsdag kl 13:39 Hvis det ikke var vits så ville ikke legen din foreskrevet en tredje type for deg. Du tenker ikke klart. Anonymkode: b581e...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:46 #8 Del Skrevet torsdag kl 13:46 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis det ikke var vits så ville ikke legen din foreskrevet en tredje type for deg. Du tenker ikke klart. Anonymkode: b581e...22a Nei det er helt sikkert at jeg ikke gjør 😅 deffor trenger medisin. Men så er jeg så skremt og motløs Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:47 #9 Del Skrevet torsdag kl 13:47 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er helt sikkert at jeg ikke gjør 😅 deffor trenger medisin. Men så er jeg så skremt og motløs Anonymkode: ac2fd...2f0 Men hvor lenge har du tenkt å gå slik og gruble uten å faktisk gjøre noe som kan gjøre deg bedre? Blir du bedre av å vente og overtenke og bekymre deg? Anonymkode: ae939...bc9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:31 #10 Del Skrevet torsdag kl 14:31 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nei det er helt sikkert at jeg ikke gjør 😅 deffor trenger medisin. Men så er jeg så skremt og motløs Anonymkode: ac2fd...2f0 Du må bare prøve, sånn er det. Det finnes ikke noe annet å gjøre. Bli enig med deg selv om at de neste 2-6 månedene skal du prøve ut denne medisinen og så gå for det. Anonymkode: b581e...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:44 #11 Del Skrevet torsdag kl 14:44 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du må bare prøve, sånn er det. Det finnes ikke noe annet å gjøre. Bli enig med deg selv om at de neste 2-6 månedene skal du prøve ut denne medisinen og så gå for det. Anonymkode: b581e...22a Det er tøft ja! Tåler ikke en millimeter mer forverring nå Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:03 #12 Del Skrevet torsdag kl 15:03 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er tøft ja! Tåler ikke en millimeter mer forverring nå Anonymkode: ac2fd...2f0 Må du prøve da? Jeg får veldig bivirkning av medisiner og satt med foten etter medisin nr 2 under utprøving for migrene medisiner. Da hadde jeg det bedre uten og fikk lov å fortsette på anfallsmedisiner selvom det ble til at jeg tok de ofte. Anonymkode: 2f73c...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:05 #13 Del Skrevet torsdag kl 15:05 Traff selv "blink" på første forsøk, mens en venninne måtte prøve ut 2-3 stk før hun fant noe som passet for henne, så tror det ikke er helt uvanlig å måtte prøve ut flere Anonymkode: 3cab9...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:19 #14 Del Skrevet torsdag kl 16:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må du prøve da? Jeg får veldig bivirkning av medisiner og satt med foten etter medisin nr 2 under utprøving for migrene medisiner. Da hadde jeg det bedre uten og fikk lov å fortsette på anfallsmedisiner selvom det ble til at jeg tok de ofte. Anonymkode: 2f73c...b8b Skulle jo ønske jeg slapp/ men er så sjukt dårlig og desperat Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:21 #15 Del Skrevet torsdag kl 16:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Traff selv "blink" på første forsøk, mens en venninne måtte prøve ut 2-3 stk før hun fant noe som passet for henne, så tror det ikke er helt uvanlig å måtte prøve ut flere Anonymkode: 3cab9...237 Nei hører jo om det. Syns det er rart. Ble venninna di verre av dem da? Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:25 #16 Del Skrevet torsdag kl 16:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei hører jo om det. Syns det er rart. Ble venninna di verre av dem da? Anonymkode: ac2fd...2f0 Det er ikke rart. Det handler om genetiske forskjeller. Ikke alle mennesker er like. Anonymkode: b581e...22a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:43 #17 Del Skrevet torsdag kl 16:43 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er ikke rart. Det handler om genetiske forskjeller. Ikke alle mennesker er like. Anonymkode: b581e...22a Nei sant det. Men rart set bare gjelder antidepressiva. At det skal være så vanskelig. men antagelig responderer ikke jeg på ad da Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:25 #18 Del Skrevet torsdag kl 17:25 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nei sant det. Men rart set bare gjelder antidepressiva. At det skal være så vanskelig. men antagelig responderer ikke jeg på ad da Anonymkode: ac2fd...2f0 Hvis du har prøvd alle typer i 3-4 måneder hver uten noen effekt så hatt du sikkert rett. Anonymkode: b581e...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:44 #19 Del Skrevet torsdag kl 17:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei sant det. Men rart set bare gjelder antidepressiva. At det skal være så vanskelig. men antagelig responderer ikke jeg på ad da Anonymkode: ac2fd...2f0 Nå leter du bare etter unnskyldninger for å ikke ta medisin. Først var det at du ikke vil ta enda fordi du går på antibiotika, selv om det ikke i seg selv er en god grunn. Så fortsetter du å spørre og spørre slik at du kan fokusere på de svar som er negative og dermed konkludere med at det nok ikke virker på deg heller. Dermed kan du mate usikkerheten din og utsette bruk av medisin i det uendelige. Og bare fortsette med tråder på forum om hvor lei du er av hvordan du har det, men uten å faktisk gjøre noe med det. Anonymkode: ae939...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:48 #20 Del Skrevet torsdag kl 17:48 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Måtte du prøve mange antidepressiva før noe fungerte? Anonymkode: ac2fd...2f0 Ikke noe fungerte, fikk bare bivirkninger,la på meg mye, ta heller johannesurt eller Lions mane 👍🏼 Anonymkode: 1189c...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå